Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #99089:
To nie je zly napad 😃 Ale seriozne, co keby sme sa zlozili? 😃 😃 😃
Reply on: lukask #99085:
02/5950 5950 a tam ta uz poinformuju kam zavolat..
Reply on: Marcelllooo #99073:
Ja ako obyvatel tohto mesta MAM pravo komentovat to co sa tu robi. Bez ohladu na vek. Tyka sa ma to a tak mam moralne pravo to komentovat.
Reply on: Marcelllooo #99074:
"Ostatne relacie sa daju dostatocne riesit trolejbusmi."

Ale pokiaľ ide o kapacitu, bolo by to veľmi podobné ako pri autobusoch. Čiže v ostatných reláciach by sme sa aj naďalej tlačili. ?
Reply on: Ámos #99091:

Teda tí ludia fakt nemajú charakter a sú dobre dutí! Potom nečudo,ked si treba pozrieť CP,tak neni kde ? !!!! Ja kebych prichytila takého debila,čo to robí,mal by po chlebe a poďme ho pekne vylepovať CP a upravovať/opravovať zastávky!
Reply on: Beus #99093:
Obyvateľstvo obdrží plnohodnotné náhradné byty v Pentagone, DEK kľúče a hydraulickú reguláciu si môžu premontovať z Fosterovej...
Reply on: S499.1023 #99089:
Rozhodne, treba 😉 A ešte by som si v tom posudku nechal odobriť klauzulu, že na to, aby NDS spĺňal požadované parametre, je potrebné zbúrať obytný dom na Fosterovej 14, jednak preto, že by zasahoval napr. do priestoru stanice, a dvak preto, že ten dom je už predsa beztak na tom dosť zle zo statického hľadiska, a vibrácie spôsobené prejazdami súprav akéhokoľvek NDS by spôsobili jeho veľmi rýchly rozpad na centrálny komponent a úzke hrdlá 😃
Reply on: S499.1023 #99089:
Som za, aspoň sa aj my môžeme ohánať odborným posudkom, ktorý vypracovali autorizované osoby. ?
Reply on: Ike #99082:
je naozaj potrebne zatrolejovat linku s intervalom 15/30/15//30. hadam treba stavat trolejove trate tam kde sa naozaj vyuziju. Napojenie DD na siet nie je take akutne ako sa tu prezentuje. Zatrolejovanim otocky na Molecovej sa vyriesi najvacsi problem.
Reply on: Valec #99087:
Nezložíme sa a neobjednáme si vo Výskumnom Ústave Domovníckom štúdiu, že okolo Fosterovej 14 dopravná matica žiada v záujme zabránenia vytvorenia slabého centrálneho komponentu vedenie NDS po povrchu v otvorenom zvršku ? ?
Reply on: lukask #99086:
Ak zostali vo vozidle, a vodič ich našiel, tak ich odovzdal na výpravňu, a budú uložené tam. A keďže 9-tka je vypravovaná z oboch vozovní, treba skúsiť aj Krasňany - 5950 3429, aj Jurajov dvor - 5950 2410. Tam zavolaj, a opýtaj sa, či sa niečo také nenašlo. Ak nie, tak si ich niekto privlastnil.
Reply on: S499.1023 #99084:
Odvtedy, čo je VÚD akciovou spoločnosťou som nevidel žiadny záver, ktorý by svoju objednávateľovi (a teda platiteľovi) nepožehnal a neopečiatkoval.
A este by som rad dodal,ze to bolo v Bratislave,elektricka cislo 9,ktora ide do Ruzinova.Dakujem
Dobry den,ziadam hocikoho o pomoc,kto by bol ochotny.Stratil som pred 2 dnami v elektricke vsetky moje doklady.Mozno mi ich niekto vytiahol z vacku,mozno mi vypadli.To na naozaj neviem.A potreboval by som nejak zistit ci sa nenasli.Na koho sa mam prosim vas obratit,nejaky telefonny kontakt,kde sa riesia tieto veci alebo nieco.Vopred dakujem
Reply on: Marcelllooo #99074:

Ad Re #99036 enumaelish: Bude väčšina Petržalčanov cestovať na Nivy? Odpoveď znie: Ani vo vzdialenej budúpcnosti NIE. Tvoja dogma nie je ničím podložená, dopravnými maticami sa tu len oháňaš ale ešte nikdy si žiadnu nepredložil.
Ad Re #99040 810zssk: Prečo nepodložíš SVOJE názory nejakou doravnou štúdiou? Tvoja obľúbená diletantská štúdia (všade, kde v posledných desaťročiach aplikovali závery nejakej dopravnej štúdie VÚD, museli obratom pristúpiť k ZÁSADNÝM korekciám) nič také, čo tu ty hlásaš, nepodkladá.
Reply on: Marcelllooo #99073:
Ale, Pištík môj, ja mám dostatočné vzdelanie a kvalifikáciu, to vzdelanie a kvalifikáci nemusia byť nutne formálne ako to vidí tvoja teoretická dušička projektovéhzo manažera diskových polí. Takisto 810zssk má možnosť to objektívne zhodnotiť, pretože mu, na rozdiel od teba, trpiaceho syndrómom NImBY a riadiaceho týmto všetko svoje konanie, má znalosti a vedomosti a má odstup.
A naozaj si myslíš, že rok po revolúcii, keď sa rúcala ekonomika, by nám niekto natlačil pár miliárd na metro? Sladký sníček...
K tvojej reakcii na Solidera: Tu s tebou diskutujú desiatky ľudí, ktorí v Petržalke bývajú a tvoj Marcelllooonds v plytkom tunelY nechcú, ale to účelovo ignoruješ. Ty si akurát získal plnú moc od pár dôchodcov, lenivých angažovať sa vo veciach verejných ale zato ochotných kedykoľvek podporiť akúkoľvek kverulanciu (však ich to nebude stáť nič) a vydávaš to za hlas celej Petržalky, čo však nie je pravda ale účelová LOŽ.
Mimochodom, ešte stále si nebol schopný exaktne definovať "ľahký mestský vlak pre NDS". Predpokladám teda, že pre tvoje účely vyhovie aj súprava 2x T3SUCS?
Reply on: Ámos #99081:
myslim ze priorita numba 1 by mala byt mlynska dolina, napojenie DD na siet a zatrolejovanie 39/31.. potom ako vravis, taka 41 by bodla... .. nebolo by naskodu aj vyvbudovanie niektorych odbociek (napr na hlavnu z prazskej)
Reply on: Kami #99079:
to mas pravdu. osobne si myslim, ze s vystavbou trolejbusovych trati by sa malo zacat tam, kde dnes autobusy jazdia vacsinu trasy pod dratmi. Taka L63,L61.
V kazdom pripade treba mysliet aj na rozvoj a vytypovat nyjvytazenejsie trasy vhodne na prevadzku trolejbusov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.