to nemá nič spoločné s doplácaním na Čechov, ani som to tak nemyslel, len som chcel upozorniť na rozdiely v počte nakúpených vozidiel v BA a v iných mestách. Ďalší príklad je Bukurešť s 1000 Citarami..
Naivné, že si myslíš, že budú čakať na 50-ku ? ? ? aby si dali 30-minútovú vyhliadkovú trasu po Bratislave ?
50-ka síce ide každých 10 min. a 4-ka každých 12 min., ale z tej oblasti premáva ďalších X liniek mestského koľajového prostriedku strašným spôsobom degradujúcého mestký priestor ?
1. V tom príspevku si nereagoval na mňa, takže to, že si ma chcel okašľať rozprávaj starej Blažkovej.
2. §12 ods. 2. zákona o obecnom zriadení: "Na prijatie uznesenia obecného zastupiteľstva je potrebný súhlas nadpolovičnej väčšiny prítomných poslancov; na prijatie nariadenia je potrebný súhlas trojpätinovej väčšiny prítomných poslancov." Takže uznesenie a nariadenie asi nie je to isté.
3. Zastupiteľstvo sa môže, keďže mu v tom nik nemôže zabrániť aj na tom, že podľa neho by mala borovička v miestnom pohostinstve stáť 5,- Sk. A ak toto uznesenie nikto nenapadne a nebude zrušené, bude platné.
4. Uznášať sa starosta môže možno tak ak je schyzofrenik. ?
5. Kvôli tejto debate nebudem čítať všetko, čo prijíma MČ Petražlka, takže to, že čo je to za dokument si mal hneď špecifikovať na začiatku.
Zaujímavé, že v Prahe, pokiaľ ma pamäť neklame, sa šte žiadne vozidlo zo série roku výroby 1982, pre zlý stav vozovej skrinwe nevyraďovalo. Že by bolo v Bratisalve o toľko korozívnejšie ovzdušie ? ?
Ak to boli chytrolíni tvojho typu, je to len dobre. Rozprávanie sa spôsobom "len ja mám pravdu, vyslyšte ma, ja osm Gluteus Maximus Klitoris, priniesol som vám svoju pravdu" skutočne nie je spôsobom, o ktorý by sme tu stáli.
Ámos