Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Kua... kolko je to tych hodin ?????? No hadam idem aj spat...............
Bru noc.
ad nostalgia: ja mam najkrajsie spomienky ako sme kazdy piatok na Stefanikovej (Obrancov mieru) nastupovali na T2 smerujucu okolo divadla do Karlovky k babke. To bolo SUPER ! Pamatam si to VELMI zivo !

bezny cestovatel: 🙂 🙂 a co to bolo ? bus, ci elina ? 😉 😉 Ono probelm je v tom, ze niekedy su magori cestujuci a nie vodic. I ked mas v podstate pravdu v tom co pises...
riko kolko mas rokov ???? Kedze si pamatas troliky na obchodnej ?! Ja mam 30 a pamatam selico...
Z: "...jazdili na nej kratke SM-ky..." 🙂 🙂 😉 Akoze niekde jazdili aj dlhe ?????? 😉 😉 😉
bezny cestovatel

bezny cestovatel

V MHD pracuju asi psychicky nevyrovnani magori.. ktori zatvaraju dvere, ked ludia nastupuju... a neotvaraju, ked chcu vystupit.... takym ***kom by som dal akurat podkurovat do pece a nie vozit denne slusnych ludi....
riko: ten motor som videl pred par rokmi v STOPe.
to tr3mp:

pocuj neber toto ako buzeraciu ci co, asi mas vela prace tak nestihas.Len taka mala poznamka k mape liniek od 2.9.2002

Zabudol si zakreslit 22

a stale tam chba nazov zastavky Hradistna pokial viem tak uz od pociatku tych map.To nie je velka chyba ja len tak , aby to bolo kompletne. 🙂
Presne ako hovori tr3mp. Aj ked ani COLORove zlate casy, ked som sa cervenokremovou automatikovou Karosou trepal v preplnenej 37 na Kramare, nie su na zahodenie 🙂 No a potom prisiel vzorec 34+37+104+105+106 = 34+83...
Ja hovorim este o starsej historii. Najskor chodila 37 niekde ako vravel d3k0 a az potom z Dubravky cez Kramare Racko na Safko. Az neskor ju predlzili az do Petrzalky.
Neviem ktoru 37 myslis ale ta "moja" chodila z Dubravky cez mesto do Petrzalky. Mega linka s mini vozmi (732).
37 chodila z mesta (tusim zo stanice?) na jurajov dvor, 42ka tusim do Ruzinova. Nepamatam sa presne, asi sa musim pozriet do mapy ...

Skoda, ze do Race nechodia 3xT6, to by bolo nieco 😉

Inak ja idem na vinobranie najlepsie, 30 do Lamaca a peso cez Karpaty do Race :->
#9782: Konkretne kvoli comu? Snazil som sa to zadelit ale vyslo, ze bude lepsie ak to hodim sem.
Ach, nostalgia. Krasne casy vozenia sa v preplnenej 37 z Racka do Petrzky... ku koncu na nu aspon nasadili 741, potom sa v nej uz aj dalo dychat. Ale to som bol este male detssssssko 😉 Dnes nie je ziadna linka priamo spajajuca Racko a Technopol, skoda.
7706 sa zachrani, nie 7703 - bol to preklep
Aj ja sa pridam s historiou - taka 116ka pri vzniku chodila na konecnu Staromestska. Bolo to obratisko pri Kapucinoch?

Martin: Boli kratke obdobia, ked tie linky jazdili aj divne a akurat vtedy sa robila mapa, tak je to tam tak, ako je. 37ka povodne chodila tusim z Hl. stanice ku Stavingu.

Keby nebolo vynalezu oblastneho oznacovania liniek, tak by mozno este zopar liniek chodilo tak ako predtym. Navnada pre historiofilov: Uz v blizkej dobe pribudnu zoscanovane zmeny v MHD za roky 1992 a 1993 (iba eliny a tbusy) a 1994 - 6/1999. Mozete sa tesit 🙂
Zaujimalo by ma, ako chcu zachranit 7703, ked ma odist na reko..????? Tie novinky si navzajom odporuju.
Z:
Poznatky o kľbových plyňákoch môžu mať iba štyria vodiči! Neviem ským si hovorila, ale určite ti dal trochu skreslené info. Ak niečo o kľbových plyňákoch budeš chcieť vedieť, radšej sa opýtaj mňa.
A k tým označeniam za typom vozidla, to označuje výbavu a výstroj vozidla.
hhhmmm to boli časy, škoda že sú už preč (myslím, že je už veľa vecí v BA zbúraných a BA sa dosť zmenila, že je preč socík to je OK), malo to čosi do seba...
Ad nostalgia: celkom sranda bola aj obchadzka trolejbusov po Mlynskych nivach od Kosickej smerom von z mesta, teda popri tej (vlastne uz tiez byvalej) zeleznicnej vlecke. Stlpy tam tusim vidno este dodnes.
Parada bola aj, ked som sa ako maly vozil z nasho noveho panelaku 27ckou cez staru Petrzalku a Most SNP. Za Namestim hraniciarov cez rameno a potom krasna cesta pomedzi domceky a cez zeleznicne priecestie cez trat na most.
Martin Fundárek - Priepustnosti: nuz, bohuzial grafikon nemam k dispozicii, takze to nemozem dobre posudit. Ale ked som isiel minule peso po trati od Technickeho skla do Devinskej, vlaky behali dost casto za nimi. Vlak by medzi ne asi este isiel vlozit, ale so zastavovanim na stanici bez vyhybky by asi bol problem (lebo by medzi casom asi dofical dalsi vlak). Ale ako vravim, to je len moj odhad na zaklade skusenosti - chcelo by to spravit nejaku analyzu ...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Ad priepustnosť železníc - na železničných tratiach je dosť prázdno - aspoň v porovnaní s výkonmi za boľševika. Rozhodne by sa tam našli trasy vhodné aj pre elektičkovlaky. Podmienkou je iba dokončenie rekonštrukcie tunela pod Kalváriou, pretože tam sa jazdí zväčša po jednej koľaji.

Ad nostalgici:
46-ka premávala do Petržalky od Kapucínov. Točila sa okolo dnešného súdu.
49-ka - trúfam si takmer s istotou tvrdiť, že na Jelačičovu nepremávala. Prepravu na Kramáre zabezpečovali autobusy 37, 42 a 44.
Trolejbusy cez Obchodnú a krížom cez Staromestskú - pôvodne premával trolejbus 14 jednosmerne od Zimného štadióna cez Obchodnú, Kapucínsku, Škarniclovu, Palisády, Zochovu a Obchodnú späť k Zimáku. Neskôr bol presmerovaný cez Mierko na Šulekovu a jeho trasu v centre zaujala 15-ka. Počas výstavby križovatky na Mierku chodili trolejbusy 13,14,15,17 cez Obchodnú. V tom čase však už, myslím, nechodili zo Zochovej priamo, ale cez Pilárikovu a Kapucínsku.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.