Reply on: Mike #98008:
Myslim si, ze vlak nahradi linky 68 a 95, umozni skratit 88 a 78 malinko zhorsit interval. Bol by vyuzivany dost.Ved ako zvladnut tu vystavbu v zone pribinova? To mi tu este nikdo nenapisal. Urcite nebude stacit len to co je tam teraz.
Motivacia nakupovat nove elektricky by urcite bola vystavba trate do Petrzalky, ale az v roku 2015. Dovtety by sa snad nejake kupily aj tak. Aspon si to myslim. ?
Mike
Napr. toto: si myslíš, že vlak nahradí iba linku č. 95, zatiaľ čo električky nahradia všetky petržalské linky?
A ďalej keď pripúšťaš, teda súhlasíš že vlak bude mať redší interval ako elina, ale tým pádom bude pre ľudí menej atraktívny (čo bude dané aj trasovaním), teda bude aj menej využívaný, čo povedie buď k zdraženiu jeho prevádzky, alebo k zásadnejšiemu prehodnoteniu jeho prevádzky, v krajnom prípade k jeho zrušeniu.
Dnes sme v situácií že menšia atraktivita vlaku v porovnaí s električkou vedie k jeho nevybudovaniu ☺
A k električkám. Pokiaľ sa postaví trať do Petržalky ako ďalšia električková radiála, bude nevyhnutné nakúpiť nové vozy, lebo "s týmito komunistickými šunkami" by si Petržalku už neobslúžila, je ich málo. A zasa naopka, keď nebude nová trať do Petržalky, nebude motivácia nakupovať nové električky, lebo pre ostatnú časť mesta tie súčasné stačia a ešte aj niečo vydržia. ☺
❤ ❤