Ad:Vladimir
Och, normalne ma chyta nostalgia Ja si linku 46 pamatam, vozievala som sa nou este ako malicka-jazdila trasu (priblizne) Romanova, potom okolo Sadu Janka Krala hore na Novy most, stala pri starom rozhlase a tocila myslim k byvalemu Pionierskemu palacu a mozno aj dalej. Jazdili na nej este stare kratke SM-ky a trvala myslim tak do roku 1982 mozno 3... Jej nastupkynou bola potom linka 47a Ikarusy 280
Och, normalne ma chyta nostalgia Ja si linku 46 pamatam, vozievala som sa nou este ako malicka-jazdila trasu (priblizne) Romanova, potom okolo Sadu Janka Krala hore na Novy most, stala pri starom rozhlase a tocila myslim k byvalemu Pionierskemu palacu a mozno aj dalej. Jazdili na nej este stare kratke SM-ky a trvala myslim tak do roku 1982 mozno 3... Jej nastupkynou bola potom linka 47a Ikarusy 280
Z
Ano, to je presne ONO, riko-vlastne si odpovedal hned aj na KLFovu otazku, co si neviem na tom predstavit Navyse, vznetovy motor potrebuje ine chladenie ako masinka spalujuca plyn-a navyse, ked sa o tejto studii pre DP uvazovalo (bol to rok priblizne 1991(?) ), neviem, ci sa ratalo s alternativou CNG-plynu alebo nejakej inej varianty (myslim, ze je ich niekolko-mozem sa vsak mylit). V podstate by ale teoreticky uz nemohol byt pouzity naftovy motor, pretoze cela sustava (plynovo-xxx) by musela byt kompatibilna, cize riesenim by musela byt plynovo-BENZINOVA kombinacia..no, neviem, aky by to malo vykon...alebo ako to bolo cele myslene-len viem, ze takato studia (nadrz-flase) sa mala na skusku realizovat
KLF
Neviem, ake malo byt to strechove usporiadanie plynovych flasi, ale muselo to byt oblllludne