Reply on: Technopol #96551:
1a. Neviem preco hovorite o polozapustenom variante, ked ja hovorim o tzv. plytkom tunely.
1b. Developer moze byt nuteny uzemnym a stavebnym rozhodnutim realizovat tzv. vynutene stavby (ako uz dnes musia napriklad stavat svetelne krizovatky a pod), ktore by boli napriklad aj tieto prekrytia. Ci bude konkretny projekt prinosom alebo degresom zavisi od konkretneho architektonickeho spracovania.
2. Ekonomika je moja silna stranka (i ked nie ekonomika stavieb ako specializacia) a povolanim som projektovy manazer. Rekonstrukcia caka len asi 30% trate v centre a tyka sa kolajnic a podvalov, zvrsok je vacsinou v poriadku. Prestavba na podzemny variant je ovela komplexnejsou a komplikovanejsou akciou nez len vymena kolajnic, hlavne terenne prace. Rekonstrukcia Stareho mosta nie je zase az taka velka polozka z celeho rozpoctu. Rekonstrukciu treba realizovat vsak v kazdom pripade, verzia s elektrickovym zvrskom je vsak o cca 400 mil drahsia nes s cestou.
3. Mozno spominani su odbornikmi a kompetentnymi, rozhodne sa tak nechovaju a rozhodne sa tak neprejavuju. To vsak uz nie je moj problem.
S499.1023
- Cesta nie je bariérová viac, než električka?
- Fakt, že električka je hlučná si môžeš overiť vo Viedni. Špeciálne v tvojom prípade doporučujem prechádzať sa po koľajniciach chrbtom k eventuálne prichádzajúcim električkám a nereagovať na zvonenie - to bude len nejaký cyklista, električka je predsa hlučná, tú by si počul.
- Čo na električke vadí vizuálne? Je ti odporná?
- Vlak alebo tvoj ľubovoľný šotonosný dopravný systém rieši centrum mesta dobre?
- Prečo by nemohol byť odstavený Starý most a prečo by musel byť odstavený prechod z Vajanského nábrežia na Dostojevského rad?
- Uveď ekonomické a dopravné argumenty, zatiaľ si žiadne neuviedol.
- Akým spôsobom by tebou vymenované trasy riešil tvoj šotonosný dopravný systém?
Akým spôsobom si spolupracoval s uvedenými dopravnými inžiniermi, keď sa sám prehlasuješ v oblasti dopravy za laika? Zaskrutkoval si nejaké centrálnokomponentné matice?
Človek, ktorý používa slovné spojenia ako "komunikujeme návrh príslušným orgánom" je nebezpečný mlamodyj.