z tej fotky je jasne vidno, že celý účel toho strieborného podkladu bol, aby prekrýval ten starý znak/logo..
čo je totálna hlúposť, vôbec ten starý znak nemuseli prelepovať. Nové logo na priehľadnej fólii mali nalepiť na iné miesto.. tam, kde má logo aj pražský DP...
pre 68 by sa mala vybudovať konečná niekde na Slovanoch, kým tam ešte je miesto.. odpadol by problém tej križovatky o ktorej píšeš, a okrem toho by v smere do Petržalky narozdiel od terajšieho stavu chodila načas..
A konečná na Slovanoch by sa dala využiť aj pre L50, ktorá by tam mohla byť predĺžená od Slimáka.. Tam by tiež odpadol problém s nedostatočným obratiskom..
No len to by chcelo aby aj mesto konalo a kúpilo tam pozemok kým tam je aspoň trocha miesta..
len aby nešiel aj na 88čke ? som zvedavý, ako by sa točil pod mostom...
ale reálne z toho, čo chodí po petržalke, možno 68-problémom by bola asi križovatka záhradnícka-trhovisko, 83/84, 93/94, 99
Re #95396 S499.1023:
sor bude postupne vyrábať všetko a BA to bude všetko nakupovať ? najbližšie očakávam električky ?
Re #95424 enumaelish:
počuj dunčo, to si kde vyčítal, že kĺbový 12-metrový... ?
184 by bola vhodna
inak 99 a 191 by som nesuhlasil. Treba ho tie tri tyzdne vyuzit na linkach kde jazdia klbaky. Aspon o jeden sa tak doplni neuteseny stav vo vyprave.
CapaCity by sa hodil na viacero liniek: 21, 31, 39, 83, 68, 93, 95
Samozrejme na tie ostatné linky už asi nie, keďže sa s tým asi nebude dať všade otáčať/prejsť všetky zákruty..
Solider