Hosi, tak ja som si rozlucku s Ikarusom 280 urobil dnes ? 15:33 som nastupil na Novej Dobe a vobec som nemohol pochopit ako je mozne, ze tak super autobus konci ? Jeho relysticky zvuk vo vnutri, obiehanie cervenej na semafore cez ulicku pri Gumone, ci obiehanie kolony po kolajniciach na nabrezi pri muzeu (obe pri linke 71) mi bude naozaj chybat. ?
To že to sú sľuby nevadí, však aj u nás sú sluby ne? Ďurkovský každý rok hovorí ako vie zlepšiť dopravu a ako jej rozumie na svojich plagátoch. Hentam neviem kto sľubuje ale určite tie sľuby aj možno za pár rokov cítiť aj v praxi narozdiel od Bratislavy kde sa furt nevie ani čo bude jazdiť stredom Petržalky a ako dlho ? a či vôbec bude mať čo jazdiť ?
No a vynechal si Škodu z ČR, teda teraz už Renault čo vyrába Irisbusy a Citelisy. Tam je myslím cena aj kvalita aj design na veľmi prijateľnej úrovni a nemusí byť mesto bohaté ako Monako aby si ich mohlo dovoliť. ?
Pokiaľ viem, tak žiadne. Myslel som to tak, že trolejbusy ešte SOR nevyrábal a preto pochybujem, žeby sa teraz (a myslím, že v horizonte 15 rokov) zamýšľali nad výrobou električiek. Ak sa SORu podarí preraziť aj ďalej, ako na Slovensko, alebo niekde do Kazachstanu, či kam to malo ísť, tak im aj zatlieskam. Zatiaľ je pre mňa SOR iba teplý vzduch.
Nejaky si narocny, ked berieme do uvahy bratislavske realie. Dochodcovia nastupuju dopredu - dozadu sa nastupovat nenaucia, tak je to naprd. A plne nizkopodlazne elektricky - hm, bolo by to pekne, mesto, ktore nema takmer ani na tie SORky, by malo kupovat plne NP elektricky, ano? Hm, dobreeee...
Mimochodom, Solaris sa zastraja, ze chce zacat vyrabat elektricky. Nechcete sa s nim zmierit?
vylucuju ked je to auto verzus auto v rodine. Ak sa uraz stane v ramci jedneho vozidla, je to inak... Viac cez icq alebo mail, mozem ti presne povedat ako to bolo a kolko...
Ike