Ale zacne teda zo zastavky Na pantoch, ano ? A este by ma zaujimalo, ci je treba mat na tychto specialnych linkach cestovne listky alebo elektricenky.. (na druhe pasmo napriklad) Dakujem
Zdravim vas...
chcem sa spytat, co sa tyka toho programu rozlucky s Ikarusmi, linka cislo 117 zacne svoju cestu o 10.45 z konecnej Na Pantoch? alebo vsetky pojdu z Hlavnej Stanice ? Dakujem. Kvint3
Hehe - čakala som, že sa na to niekto ozve. ? Zámerne som použila tvar "normálne nebehajú" - vysvetlím: Ak niekto nazve ik 280 "typický pre Bratislavu", nevystihuje správne podstatu. Tou Viedňou som mala na mysli, že MHD tam nerovná sa kočiare, aj keď kočiare sú súčasťou akéhosi "dobového koloritu" Viedne. Ale nepoužívajú sa pre BEŽNÚ hromadnú dopravu vo Viedni. Tak ako tie fiakre by sa dalo porovnať zreparovanie historického kádára, ale rozhodne tu v normálnej premávke nemajú už dlho čo hľadať. ? Týmto som chcela urobiť porovnanie medzi "typickým pre" a "dobovou alternatívou". Možno som to nekoncipovala dokonale, ale približne takto som to mienila.
Asi tým myslel solarisy. ? ?
14 autobusov v kombinácií keby bola aj 133 by bolo celkom dosť, pri dokonalej organizácií by s prestávkami vybehali interval 3,5 min. , resp. od tunela prípojom na eliny, ale nie jedna B732 na 3 dupláky ? ...
Úplne iná vec je, ako píše #93349 Ámos, vôbec to nie je tak dávno keď boli vpravené dispozičné ZV pod N. Mostom a v Dúbravke Pri Kríži každý prac. deň, okrem toho 3 kusy ZV 1 DP, 3 kusy 4DP, 2 kusy 2 DP a 3 DP ako dnes.
A o tých iných DP nech si nechá pre seba. V Brne medzi zast. Masná a Vlhká spadol dom na cestu a na trať,
nosnú linku č. 8 museli rozdeliť na 2 úseky, okrem toho presmerovať d-10 a d-13 a pre strhnuté trolejové vedenie nemohli chodiť trolejbusy do Slatiny, kt. majú následný interval cca 3 min. v špičke.
Tento stav trval viac dní (tušim 3 +- deň) v režime pracovný deň šk. rok (plná výprava) a na X8 jazdilo asi 12 kĺbových vozov +-2, z toho asi 4 ZV a zvyšok vypravené na ten účel a na linke 33 jazdili autobusy, tušim 9 sólo vozov +-2. A popri tmo nebol nike inde na kĺbovej linke sólo bus a všetky ostatné služby boli riadne vypravené.
Ale to DPMB robí v bežné pracovné dni 7 okrem vozovňových aj 7 dispozičných ZV, ktoré su rozmiestnené na všetkých dôležitých prestupných uzloch.
Ale na takúto mimoriadnu udalosť nie je počtom vozidiel a vodičov pripravený asi žiaden dopravný podnik. - ten tak bohapusto klame.
Keby mali rezervu tak nemaju problem...
A čože ti ja viem? Aby som pravdu povedal, cez tunel som sa ešte električkou v živote neviezol, naposledy som sa tade viezol autobusom 42(?) niekedy v roku 1973 a predtým tiež dosť často peši do, alebo z PKO.
Ámos