Ak by bolo v ostatnej časti tunela svetlo za normálnych okolností zhasnuté, zastávka by bola dobre oddelená od ostatnej časti a bola na znamenie, nič proti.
Emo : takisto som si isty, ze som bol v elektricke, ktora isla aspon 75 km/h. Uvazujem, kde by ten vodic tych 109 km/h mohol ist.
Intony : ahoj, mne by pravdepodobne nevadili. ved prave, kto by isiel do tmaveho tunela, v ktorom by ho cakala iba smrt ? Ale tak napriklad ja osobne som uz tunel pesky raz v noci presiel, ale samozrejme, ze vtedy elektricky nechodili, a uz ani tie, ktore sa ako posledne odoberaju do vozovni, cize prejst tadial sa dalo a bolo to bezpecne, ale ta ciernocierna tma, ktora tam bola, a navyse v uplnej noci, bola fakt brutalna, bal som sa ist dopredu, musel som si svietit iba mobilnym telefonom No ale nastastie som nebol sam, takze vyhoda
Rekord v BA bolo okolo 110 km/h, keď došli prvé T6A5 a boli nové, teda nemali ešte ojazdené kolesá... Bolo to tuším medzi Karlovou Vsou a Krčacami, resp. na Krčacoch...
Tunel by sa mal v strede osvetliť, zriadiť zastávka a eskalátor hore k hradu... Už sa to tak kedysi navrhovalo, dala by sa použiť existujúca úniková cesta na to...
Bude viac, túto stručnú novinku som dal, "aby sa o tom vedelo", d3k0 onedlho pridá novinku s komplet programom. Už som ho videl, bude to zaujímavé, nechajte sa prekvapkať. ?
To, že to bude rozlúčková jazda znamená, že dojazdia!!! Nečakajte ich už potom...
Re #93288 Hrdé DD: Mne, napríklad, by nepretržite zapnuté svetlá v tuneli vadili. Nie z dôvodu nejakého šetrenia, ale povedz si kto ti pôjde do tmavého železničného (pojem "električkový tunel" je pojem na Slovensku nedefinovaný) tunela? Takmer nik. A najlepšie je ak nik nejde ani do električkového tunela.
Majo