Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bwd #92899:
Ty ked prides do banky ci zmenarne ti predaju Euro za 33,50? Alebo za 34,50 az 35 korun.
Reply on: bwd #92899:
kolko stoji listok cez 2 pasma? Co stoji spiatocny BA - Kittsee?
A prečo by spoje SAD STS TT premávali až po Bratislavu, ak by bol na železnici 15 minútový takt? Snáď budú skrátené aj tie len po Pezinok
A prečo by spoje SAD STS TT premávali až po Bratislavu, ak by bol na železnici 15 minútový takt,
Reply on: 810zssk #92895:
No ja som clovek mlady, ale pokial ozaj nebude priame spojenie Modra - BA...vyuzijem trnavske busy..myjavak chodi tusim 3-4x denne, cize neprakticke...ale na druhu stranu velmi rychle spojenie...mam na to svoj nazor, ze mesto ako Modra, si proste priame spojenie zasluzi

PS : A to nepisem preto ze z Modry.do Modry cestujem pravidelne, ale hlavne preto, ze je to totalna hovadina.

Mne velmi na nejakych 10min + - nezalezi, radsej pojdem pekne priamo, aj ked v plnsom buse...kedze nastupujem v Modre...nebude problem o miesto ?
Reply on: Valec #92891:
"Tak potom sa pýtam, či naozaj treba predĺžiť L80 do Kittsee za nejakú pseudotarifu 1,5 € za jednu jazdu. "

Tak potom odpovedám, že ako tu už bolo niekoľkokrát napísané, železničná stanica v Kittsee je veľmi ďaleko od centra obce, preto by bola L80 pre cestujúcich vhodnejšia. Že by nebola využitá obavy nemám, pretože vidím, koľko ľudí denne vlakom cestuje z Bratislavy do Kittsee, okrem iného sú tam aj školy, ktoré navštevujú deti z Bratislavy.

"...pochybujem o tom, že cenu lístka si stanovuje ZSSK sama..."

Mne je jedno, ako stanovuje ceny ZSSK, v každom prípade je ten lístok oproti lístku ÖBB predražený a to hneď dvakrát. Namiesto 1,70 € pýta ZSSK 2,40 a namiesto kurzu ~33,50/1€ pýta 35,-/1€.
Re pressburger #92738: pochybujem, že niekto z obyčajných ľudí chcel L42 v takej ultrastupídnej trase v akej chodila. To bol extrém, čo presadili asi nejaký politici z MČ, ktorí sa v živote neviezli MHD.
Re Mike #92677: vo Wolfsthali je násyp zachovaný a nikde na ňom nič nestojí. Viď google mapu na www.tomas1.xf.cz/ba-w
Reply on: pepke #92889:
Velmi presne napisane 🙂
Reply on: Martin Fundárek #92883:
To bude asi dost vyrazne zalezat od veku cestujuceho. Babicka ktora si zvykla na bordel a nevadi jej, cestuje aj tak za 5 korun a nechce prestupovat samozrejme zvoli ine linky. Zatial co mlady clovek co chce byt na meiste rychlejsie, lacnejsie, chce aby mu spoje chodili pravidelnejsie a nevadi mu prestupovat pojde BID linkami. Samozrejme v oboch skupinach sa najdu vynimky.
Reply on: S499.1023 #92887:
Co myslis spravodlivou tarifou? Ako by si si to ty predstavoval.
Reply on: Martin Fundárek #92883:
Pokial bude priepustnost komunikacii v Pezinku nadalej rovnaka ako je teraz, rychlo zistia ze sice s prestupom ale o 10 min rychlejsie. Pri ceste do centra (hl. stanica) sa cas moze skratit aj o 15-20 min.
Reply on: 810zssk #92873:
Zaslepen jsem viděl jen samé B /a dveře jsem nepřepočítával/. Omlouvám se ?
Reply on: bwd #92868:
A chceš mi povedať, že lístok za 1,70 € je za ekonomickú cenu bez dotácie?

"Špeciálny cestovný lístok z Kittsee do Bratislavy a späť stojí 4,- € a platí aj na ľubovoľný počet jázd mestskou dopravou v Bratislave až do 03:00 hod. nasledujúceho dňa."

Tak potom sa pýtam, či naozaj treba predĺžiť L80 do Kittsee za nejakú pseudotarifu 1,5 € za jednu jazdu.

A nakoniec, nechcem sa zastávať ZSSK, ale pochybujem o tom, že cenu lístka si stanovuje ZSSK sama len tak z brucha. Určite k tomu dochádza vo vzájomnej dohode s OeBB. Obzvlášť, keď ZSSK v danom úseku bude mať ďaleko nižšie náklady ako OeBB.

Re #92869 bwd: No dneska sa mi darí, pôvodne som tam napísal Kittsee. ?
Reply on: pepke #92889:
inak neviete niekto, čo sú to za prístrešky také murované, napr. na Astronomickej smerom do Vrakune, alebo Jarovce, tuším aj pri Markíze je taký...
Reply on: Emo #92888:
podľa mňa by prístrešok v ideálnom (u nás určite nie reálnom) prípade by mal byť všade tam, kde je to obývané a nastupujú tam ľudia, hoci aj málo (povedzme že okrem takých extrémov ako napr. Potočná či Vodostav, Lieskovec a pod.) no v súčasných podmienkach by ich mohli aspoň umiestňovať rozumne...
Reply on: 810zssk #92845:
Prístrešok je zbytočný všade tam, kde nastupuje málo ľudí. Poviem Ti iný príklad: zastávka Rusovská cesta (minimálne) v smere do Petržalky. V 90 % prípadov tam nenastupuje nikto a ak, tak 1 človek.
Reply on: Martin Fundárek #92883:
To záleží hlavne na tom, aká bude tarifa. Ak začne niekto blbnúť so spravodlivou tarifou, tak vyfuckujú BID. Ak bude normálna časová tarifa, ktorá sa mu vyplatí po 3 týždňoch, tak vyfuckujú trnaváky.
Reply on: S499.1023 #92884:
Máš pravdu, priamo zakázané to nie je. Ale tiež je pravda, že v praxi sa to používa asi najviac. Jediná iná možnosť ktorá mi napadá, je platiť podľa prepravných prúdov na jednotlivých smeroch.
Reply on: N/A #92839:
Môže to byť tak, ako je to aj v Prahe - po opustení úseku BID sa linka plynule zmení na bežnú SAD linku. V integrovanom úseku môžu platiť obe tarify.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.