V Petržalke mala byť normálne električka. Tá by bola v pohode na povrchu a zakomponovala by sa do mestského prostredia. Petržalku by nerozdelila, ale spojila..
Bohužiaľ blbci rozhodli, že Petržalka bude napojená na trať TEN-T, takže to bude normálna železnica... Tá samozrejme Petržalku brutálne rozdelí, keďže železničný násyp, profil trate, a iné parametre musia byť železničné.... ?
Asi preto chce Petržalka tunel, a ani sa im nedivím..
Môj názor je taký, že tam mala byť normálna električka, a električková sieť v BA by mala byť úplne oddelená a nezávislá od trate TEN-T, a mala by mať vlastné trate a tunely..
respektive to delenie na lokalnu (miestu) primestsku a mimomestsku je velmi velmi relativne a nie je to delenie dopravy ako takej...
a presne ako som spominal ze de facto primestska linka je sucast MHD a defacto lokalna linka je obsluhovana spolocnostou co prevadzkuje primestsku dopravu
to nie je pravidlo...
Stupava je mesto a tiez tam nejazdi MHD ale primestska, ktora ma charakter MHD...
Cierna voda patri do katastra obce Chorvatsky Grob... ta obec a jej kataster nepatria do BA ale do okresu Senec...
cize rovno pod "oknami" mas 2 pripady ktore tvoju teoriu rusia...
a to nespominam MHD v Ziline, kde do urcenych obci mimo katastra Ziliny ide MHD a do inych "len" primestska...
cize podla mna su to vsetko linky rovnake, akurat niektore su normalne, potom su expresne a potom su extra-expresne (primestske)...
Ano, doprava sa podla odbornikov deli na mestsku, primestsku a mimomestsku, no toto delenie nie je v sucasnosti nejako dolezite a nedava sa na neho doraz
"Akurát že prímestská doprava môže na území mesta/obce aj dopĺňať, resp. nahrádzať MHD."
Petržalka má dopravnú obslužnosť na takej úrovni, že linky SAD tu ani nepotrebujeme. A obyvatelia Devína a Čunova tú možnosť nemajú proste preto, že tadiaľ prímestské linky proste nepremávajú. Keby tam napr. Slovak lines chcel zaviesť prímestskú linku, prosím. Nech. Len nech ju nezavádza DPB, ten má problém zabezpečiť MHD v Bratislave a nie aby robil ešte prímestkú dopravu (čo ani nie je jeho povinnosťou).
Ja uz som za to nech sa na Petrzalku s***. Bolo im predlozenych XY rieseni, pokial nieco nejde pod zemou oni to nechcu. Preto bude najlepsie ak sa na nich proste vybodneme, nema zmysel stracat cas hladanim vhodneho systemu pre Petrzalku. Radsej nech sa mesto venuje ostatnym MC. Mozno raz v Petrzalke pochopia...
Nečítam moc príspevky nazad takže dosť možné, že dakto sa už vyjadril k tomuto http://www.bratislavskenoviny.sk/61506/doprava/petrzalka-chce-viest-nosny-system-pod-zemou
Môj názor je ten, že ak mesto počíta s rozvojom Petržalky tak bude aj potreba rozvíjať samotný nosný systém v Petržalke, ktorý sa určite potom neobmedzí len na jednu trať. Vedením trate v tuneli by vyšla celá stavba a neskôr údržba a rozširovanie trate oveľa viac. Okrem toho by slúžila čiste len pre potreby dopravy a odpadla by tým možnosť trať aktívne zakomponovať do celkového vzhľadu územia čo je škoda. Ale pochybujem, že trať bude vyzerať inak ako sucho zabetónovaná a väčšinou v násype ak by bola na povrchu. Akurá tak cash za práce by bol akoby sa budovala tá trať neviem ako extra, čo pochybujem, že bude...
A ešte jedno upresnenie, tých 97,45% patrí Wiener Linien GmbH (nie Wiener Linien GmbH & Co KG) až tie Wiener Linien zase patria na 100% der Stadt Wien.
Ámos