No takže, práve som si prečítal príspevok o návrhu BID. Zarazila na jedna vec, bývam v Modre a nebola tam uvádzaná linka BA-Modra. Je možné že priame spojenie už nebude alebo priame spojenie bude tak ako doteraz a popritom sa bude dať využívať aj BID. Vopred ďakujem za objasnenie.
Na predvianocnej poladovici sa lahko moze stat, ze s takym autobusom dojdes pod stromcek uz pri prevoze domov, a to znacnou rychlostou pod nejaky velky osemdesiatrocny stromcek, vyrazne vyssi od autobusu
Precital som si konecne tu koncepciu linkovania v okoli Bratislavy, presnejsie na uzemi BSK.
Teda, samotne cestovne poriadky a pokrytie linkami nie je zle, ale mal by som vyhrady.
Po prve, navrh vobec nijako neriesi prepravne vztahy za hranicu kraja. To je mor dnesnych krajskych navrhov, ze vobec neuvazuju akukolvek dopravu za hranicu kraja. Takto sa napriklad obce leziace v okrese DS v kraji Trnavskom vobec nedostali do IDS, aj ked po pravde povedane, z takych Bodikov na ostrove medzi Dunajom a Dunajom statnou hranicou ( ) asi BUDU cestovat do Bratislavy. Takisto linky MHD zo zahranicia - vobec, nezaujem. Akoby na pravej strane Dunaja nic neexistovalo. Ake zilinske
Po druhe, a to ma nasralo viac, lebo je to samoucelne sotousstvo:
Naozaj bolo treba pri cislovani liniek vycerpat rady 2XX-7XX? A ked aj uz, preco ste MUSELI, museli precislovat trolejbusy? Cisla ako 210 alebo 212 boli pre mna posledne ostrovy istoty, o ktorych viem, kam v Bratislave jazdia. Pritom novy cislovaci plan aj tak zacina v serii 2XX cislom 249, dnes neobsadenym, a vyssie...
Nemam chut sa tu s Tebou hadat a zdvihat si tym adrenalin v krvi, ale poviem Ti len jedno - dospenim do urciteho veku som dospel k nazoru, ze niektore veci sa NAOZAJ nedaju a my s tym nic nespravime. Toto je presne ten pripad. Ak mi este napises nieco na tuto temu, tak celkom zbytocne, lebo uz na to nebudem reagovat.
hoppusmark01: plne s Tebou suhlasim.
bwd: no tak ma zabi za to, ze som v lete nemal inernet a dovolil som si neprecitat Tvoj prispevok do diskusie o zastavkach na znamenie... Ale som rad, ze viac ludi ma takyto nazor. Uz len to presadit...
Z toho dôvodu originál fotiek nijak neupravujem a nechávam si ich v takom stave, v akom z foťáku vyliezli. A úpravy robím až keď ich potrebujem niekde použiť a to tým, čo je aktuálne dostupné. ?
"Ale aj tak si myslim, ze na znamenie by mali byt vsetky zastavky a za znamenie sa bude povazovat stlacenie dopytu alebo statie cestujuceho na zastavke..."
Keby si čítal diskusiu, vedel by si, že toto navrhujem minimálne od leta.
Veľmi dobre viem ako to žere čas. A hlavne ak fotky už upravím a potom zistím že sú nafigu, lebo som si zohanl Adobe Camera RAW a ten ich vie spracovať oveľa kvalitnejšie.
hej hej , to je pravda.. Ja som tým chcel len povedať, že nákup až príliš veľkého množstva vozidiel (napr. tých 1000) už nemusí byť až tak dobrý...
Do toho počtu 400-500 vozidiel je to podľa mňa celkom v pohode..
A na to by stačilo, keby DPB pravidelne obnovoval svoj voz. park a uzatváral kontrakty napríklad na 200 autobusov, 100 trolejbusov a 50 električiek, ktoré by sa dodávali postupne.. A samozrejme by takto dostal dobré podmienky a dobrú zľavu.. ?
O RVHP a vychodnom bloku vies zrejme scela nic.
Ja nenavrhujem jedneho dominantneho vyrobcu busov pre cely vychodny blok ale jedneho obstaravatela pre Slovensko.
Ved ok, ale je rozdiel kupit solo NP voz za 7 milionov a za 6, vsak ano. Lebo kazdy siedmy mam v podstate zadarmo.
A zlavy od vyrobcu sa odvijaju aj od zliav od ich dodavatelov. A ked viem, ze v najblizsich 36 mesiacov dodam 1000 vozidiel, tak si viem zakontrahovat zlavy od svojich dodavatelov a tie preniest do sumy pre zakaznika.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
bwd
Keby si čítal diskusiu, vedel by si, že toto navrhujem minimálne od leta.