Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sati #91468:
A ja som zase počul úplne iné veci.
Reply on: Z #91473:

Malé mestské auto alias "nákupná taška na kolesách" alebo "predimenzovaný vysávač" sú na pohybovanie sa po Bratislave ideálne.
K pridanému článku z Bleskoviek o využívaní bratislavskej MHD: percentám necestujúcich sa nečudujem. Na linkách, ktoré ako cestujúca využívam, väčšinou nemám šancu na kúriaci Solaris... ? dnes mi kupríkladu prišiel 4829/68 (dojazdové poradie z garáže), ľadová sedaňa bola riadne nepríjemná aj cez prešiváky... ? A kým mi tu bude premávať niečo nové kolesové, prípadne metro, v ktorom sa kúri, budem mať biele vlasy po kolená... ? BTW, túžila by som vedieť, prečo ktorákoľvek palicová haraburda (sorry, narážam len na vek porovnateľný z Ikarusmi), do ktorej si sadnem, kúri, a zo 435tiek ledva tretina, aj to len symbolicky... ?

Nie som zástancom mestského automobilizmu, ale Bratislava k tomu speje. Venovala som sa problematike MHD sedemnásť rokov - a okrem drobných "kozmetických úprav" to za tie roky až po dnes ide od 10tich k piatim. Nejak nerozumiem. Trvalo udržateľný rozvoj miest má obmedzovať automobilizmus - naše mesto sa ale správa tak, že ľudí do áut doslova tlačí! Ja osobne som flexibilná bytosť, viem si v mnohých situáciách nájsť alternatívu - niekoľko mesiacov v roku dochádzam do práce na bajku, aj veľké vzdialenosti koľkokrát prejdem radšej peši...ale v najmä zimnom období vyvstáva problém...ono je síce fajn, že autobusy majú zhustené intervaly, všetko je pekné...ale aby som do práce musela dochádzať v prešivákoch, práve kvoli žalostnému stavu vozového parku a celú cestu do roboty buď stáť alebo sedieť na studenom...a zovšadiaľ prefukuje ľadový vzduch...ani ja zanedlho nebudem váhať používať auto...nič prijateľnejšie mi totiž (aspoň v zimnom období) nezostane.

?
Argumentovat za zlucenie 91 a 191 prehladnostou je hovadina. Ta sa totiz znizi. Ako dobiehajuci zisti kam to ide? Idealnym riesenim by bol spolocny cp v smere pod novy most a mozno aj v smere do rusoviec.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: ufo #91335:
To síce nie, ale aj tak sú tri štoky pod zem zbytočné. Čo tak budova na zemi, v prvom podzemnom podlaží zastávka vlakov a v druhom parkovisko? Vodiči by museli na vlak prekonať tak či tak jedno poschodie a ostatní o dve poschodia menej.
Reply on: Ámos #91469:
Aj L4 vybrane spoje koncia na ZST Nove mesto a nemaju ine cislo...
Pre vacsinu(petrzalka, Jarovce Rusovce) by bolo pohodlnejsie keby to bola len L91. DP by usetril na CP a oznacnikoch ☺
Reply on: Ike #91456:
No prehladnejsie by to bolo 91 s vyznacenymi spojmi konciacimi v R. Ani L80 nie je rozdelena na 80 a 180. Ale zatial by sa to dalo urobit zdruzenym CP L91 a L191 v smere Novy most od zastavky ZST Rusovce.
Reply on: S499.1023 #91448:
no ja som pocul ze ta skuska dopadla velmi zle lebo najpr meskala masina a este aj tusim dvakrat vikapala
Reply on: Emo #91465:
Opravujem.... ....3 konečné namiesto dvoch. ?
Reply on: Ik #91464:
No tak ale to už by bola aká náhoda: muselo by byť pokazené BUSE, musel by na tú linku niekto dobiehať (a nevšimnúť si cieľ) a ten niekto by musel ísť až do Čunova (inak by mu to bolo jedno, či ten spoj ide len po Rusovce alebo nie).
Reply on: Ike #91463:
Na L80 to tak funguje a nikto sa nesťažuje...
A som za číslovanie liniek, len 1 linka by v tomto prípade mala 2 konečné. ?
Reply on: Emo #91462:
Je pravda, že už nejaký dlhší čas som si nevšimol, že by 91/191 mala tabuľky a nie BUSE, ale tak nikdy nehovorme nikdy. BUSE sa tiež niekedy môžu pokaziť.
Reply on: Emo #91462:
tu nejde o to ze tabule...

ale o to ze tymto by si degradoval cislovanie liniek? co nam potom brani mat len ciele? naco cisla liniek?... ?

tvoja zmena je ako keby si mal TWIX a SNICKERS...

a ty by si z toho spravil TWIX a TWIX s prichutou Snickers... ? NIC neriesiace a zbytocne matuce 🙂
Reply on: Ik #91461:
No tak konkrétne petržalská vozovňa, ktorá vypravuje L91/191 má už tabuľových vozov veľmi málo. Vlastne len zopár posledných ik280, ktoré sa vyraďujú brutálne rýchlo. A že by sa tam objavil nejaký tabuľový voz z inej vozovne je málo pravdepodobné, lebo čo viem, tak taká situácia akurát na týchto linkách už pár rokov nenastala. ?
Reply on: Emo #91460:
No a práve preto, aby si si nemusel všímať konečnú zastávku, tak je tam tá 1-ka. Pretože, v rýchlosti keď utekáš na autobus nemáš vždy čas kontrolovať, či to ide až do Čunova, alebo ťa vodič vyhodí v Rusovciach. A nezabúdaj, že stále máme ešte na niektorých vozidlách tabuľky, kedy to môže byť dosť veľký problém....
Reply on: Ike #91458:
A nemusíš vedieť presné odchody, stačí pozerať cieľ na transparente. ?
Reply on: Ike #91458:
No to je zase extrém. ? ?
Reply on: Emo #91457:
podla mna cim viac homogennejsich liniek tym lepsie...
teoreticky by si v ba mohol mat jednu linku s 0min intervalom a pri kazdom case by si mal to kam vlastne ide.... 😉

cislo sa skor pamata ako odchody 🙂
Reply on: Ike #91456:
No mne osobne sa to ani nezdá. Skôr to čo je teraz mi pripadá neprehľadnejšie. Áno, pochopil si to správne.
Reply on: Emo #91455:
???

nerozumiem ti ako by to bolo prehladnejsie...

pokial som pochopil,
chces zrusit 191 a zaclenit ju do 91 a vyznacene spoje pojdu len do rusoviec?

to je fakt blbina... usetris tym akurat papier na CP ale zmaties ludi...
toto je ovela prehladnejsie

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.