To sa dalo cakat. Bolo tam vela smrtelnych nehod, najma s dochodcami. Bohuzial to bude znamenat dalsie zdrzanie na uz tak dost vytazenom useku. Je to nestastny krok voci plynulosti a nutny krok voci bezpecnosti CP, ked uz tam nevystavali nadchod.
V pohode. Ten zakon si odporuje v tom ze ked sa raz napise ze ini ucastnici nesmu chodnik pouzivat ak dopr. znackou nie je urcene inak, tak by iny bod zakona nemal obsahovat to, ze mooozes zastavit, vsak max. 3 minuty. A takisto je podla mna vrchol drzosti ak mam niekde zakaz zastavenia a vyjdem na chodnik, zachovam 1,5 metra a pohoda nic sa nedeje. Ale som optimista a dufam ze sa to coskoro uz zmeni.
Este mozes ist 51 + 201 na Mileticovu (to uz je kusok) alebo ist z Pionierskej elinou na Račianske a tam na 201. Tam je ten cestovny cas okolo 15 minut.
frenky: A co vlastne tebe vadi na tom voze?Ved je to super autobus,ja som s nim spokojny velmi,ma lepsie jazdne vlastnosti ako obycajny kratas Ik.Dobre sa s nim jazdi. ?
Mám jednu otázku: prečo sa v rubrike "Prečo sme sa tlačili" uvádzajú aj záložné vozidlá, ktoré hradili spoje za dočasne vypadnuté vozy, a to tak, ako keby boli na poradí?
Ja viem že vzácne druhy žijú v lužných lesoch a som za to aby sa tam do nich nerýpalo. Lenže odmietam že kvôli akýmsi tchorom či čomu v trase rýchlodrážnej elektičky by sa mali robiť ústupky. Mesto nie je les. A les nie je mesto. Tiež napríklad nesúhlasím s výstavbou toho 6-podlažného hotela na železnej studničke, lebo si viem až veľmi dobre predstaviť čo by to spôsobilo.
? no ja som to nebol ani neviem kto by bol tak blbý a urobil to lebo ked mu na to pridu tak ma po premijach do leta tam tolko krat porusil predpisi ze to je as na vipoved
Emo