inak v maps.google.sk su zobrazene zastavky liniek MHD... a zdroj je imhd.sk...
tak neviem ci to robilo priamo imhd, ale ak hej, bolo by dobre tam zmenit nocne linky, tie su tam este radu 5xx
Najlepšie je, keď sa k doprave vyjadrujú ľudia, ktorí nemajú o dopravnej situácii ani šajnu. A nemajú ani na to, aby si situáciu pozreli napríklad na fotke zo satelitu, keď už nemajú IGK, aby si to overili osobne: http://tinyurl.com/2m9lxf
A nestačilo by tu linku jednoducho po čase zrušiť ako L42 ? Keby sa prepočítali ročné náklady na linku 180 a jej využitie, asi by sme dospeli k záveru, že pre magistrát bude výhodnejšie každému dôchodcovi čo cestuje do tejto oblasti zo zástavky "Holíčska" preplatiť cestu taxíkom.
Len dodam ze neviem aka je cesta medzi mnou navrhovanymi zastavkami Bratska a Kopcany - colny urad, nakolko Google Maps tu cestu ani nepozna neviem ci je vhodna na to aby tade jazdil bus..
NAVRH ZOKRUZNENIA LINKY 80 A ZRUSENIA LINKY 180
Nakolko L180 sa netvari ako dostatocne vyuzivana pre to aby to bola samostatna linka napadlo ma nasledovne zokruznenie L80:
Kollarovo namestie - ZST Petrzalka (bez zmeny) a potom na zastavky:
Cintorin Petrzalka, Bratska (nova zastavka: http://mapy.atlas.sk/MapViewer/mapviewer.aspx?scale=7600&action=zoomto&appname=Atlas_SK&icon=user03&icontext=N%e1vrh+umiestnenia+zast%e1vky+MHD+%22Bratsk%e1%22&iconx=4208662.37567401&icony=5338932.07916483&cx=4208662.37567401&cy=5338932.07916483), Kopcany - Colny urad (doterajsia zastavka Kopcany), Kopcianska, Kopcany - sidlisko, Zavod Matador (na znamenie), ZST Petrzalka a odtial naspat na Kollarovo namestie.
NEVYHODY: Predlzenie jazdnej dobry pre cestujucich z Kupaliska Matador
VYHODY: Zrusenie "pauzovania" vodicov v nie prave bezpecnej lokalite, obsluha Cintorinu Ruzinov, zjednotenie trasy linky (aj keby niektore spoje koncili uz pri Kupalisku tak uz konci vetvenie linky co moze byt pre nepravidelneho cestujuceho pomerne matuce)
ALTERNATIVA: Kvoli jazdnej dobe z Kup. Matador (aby sa ludia nemuseli tocit cez Kopcany) su este dve varianty:
1) Ukoncenie spojov na zastavke Kopcany - Colny urad AVSAK zrusila by sa tym obsluha zastavok Kopcianska, Kopcany - sidlisko a Zavod Matador co by bolo pomerne nevyhodne.
2) Po zastavku Kopcany - sidlisko bez zmeny, odtial vsak spat na Cintorin Petrazlka, Kupalisko Matador a ZST Petrzalka.. nevyhodou je ze by sa pre cestujucich z Kopcian predlzila jazdna doba (predpokladam ze o cca 5 minut) AVSAK ludia lepsie prijmu to ze zachadzaju ako to ze idu do Kopcian a potom sa odtial vracaju naspat (pripad povodneho navrhu)...
Mne pride najlepsia alternativa 2..,.
Priznavam, ze do danej oblasti moc necestujem, budem preto velmi rad ak mi ludia co to tam poznaju lepsie napisu pripomienky Diky moc.
1.) nizkopodlaznost?
2.) stav zastavok (vystupim, smyknem sa, prsi do nej, nema pristresok)
3.) fungujuce prestupne uzly (dojde 21 na patronku, pred nou 30, ale 21 otvori dvere az ked 30 odide)
4.) atd...
A len tak mimochodom, aká je súvislosť medzi blízkosťou Bratislavy a peknosťou a čistotou mesta? A kde má byť podľa Teba pešia zóne v dedine, ktorá je desať kilometrov dlhá a jej os tvorí cesta I. triedy? Pri Veselej krčme či pri Stupavskej krčme?
Však samozrejme, ale pajzel to podľa mňa je. Myslel som si, že keď to je blízko Bratislavy, tak to bude pekné, čisté mesto s peknou "pešou zónou", ale opak je pravdou ? A ohľadom Maďarov - mal som na mysli zvolenských - tí sa nevedia zlúčiť s tým, že už jazdia trolejbusy tak si vymýšľajú tie svoje linky X3 etc ?
810zssk