Pokiaľ narážaš na môj príspevok, tak som v ňom napísal, že ak boh dá... určite som nenapísal, že tam budú, veď BN 9,5 pôjdu na 30, 37 a postupne ostatné račianske linky a 67.
To máš odkiaľ, že mali byť na L180 sory bn 9.5 ?(určite nie NB9.5) Ja som to čítal iba na tomto fóre od nejakého decka, ktoré určite nie je dôveryhodný zdroj. Pôvodne mali výjsť minulú stredu, keď ich mal dojsť osobne pozreť do vozovne p. generál. Nestalo sa tušim dodnes a termín ich zaradenia je neznámy.
práve preto, že nespĺňaš podmienku, by si postúpil ?
ale možno s. zahradkára zle pochopili a v prezentovanom zadaní vypadlo slovíčko "ne" - namiesto "logo bude mať pomer strán 1,3:1 (prečo nenapísali rovno, že 4:3?)" malo byť "nebude" ?
nema zmysel = videl som ze to nesplna podmienky a babrat sa s tym ze dat to do nejakeho ramiku aby to splnalo podmienky sa mi nechcelo, tak som sa na to vykaslal... no vidime ze podmienky pre dpb zjavne neboli dolezite ?
No možno by to mohol byť čl. 2, odst. 3 Prepravného poriadku:
"Cestujúci je povinný pred prepravou si zakúpiť cestovný lístok podľa tarify a byť na zastávke pripravený na nastúpenie do vozidla."
Z toho mi vyplýva, že dobiehajúci cestujúci nie je cestujúcim na zastávke pripraveným na nastúpenie do vozidla.
---
I keď vo vzťahu ku konkrétne opisovanému prípadu by som sa však asi zastal cestujúcej, lebo ak vodič na zastávke ešte skutočne 2 min. vyčkával na odchod alebo na signál, nevidím dôvod prečo nemohol umožniť nástup jednej cestujúcej.
podľ amňa pekné logo, určite lepšie ako pražský DP či OeBB ?
...a to sme ešte nevideli ďalšie logá, ktoré neprešli výberom s. Zahradníka... pls. ak ich niekto má alebo sa zúčastnil, zverejnite návrhy...
Budeš sa musieť zmieriť s tým, že gumokolná doprava, obzvlášť potom v smradľavej trakcii, predstavuje len doplnok k modernému systému mestskej dopravy vo väčšej európskej dedinke, ku ktorej by sa Požoň mohla postupom času dopracovať ? .
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023