Možno tí fajčiari cestujú s rodinou, alebo v skupinke a nechcú sedieť sami vo fajčiarskom vozni. Preto si radšej sedia medzi svojimi nefajčiarmi a na cigaretu si odbehnú. Fakt by to chcelo zriadiť na konci vlaku fajčiareň. Viem si ju predstaviť ako šedú, monotónnu miestnosť 2x2 metre s jedným oknom a popolníkom. Oddelenú dvojtými dverami. Zatvoríš za sebou prvé dvere, medzipriestor sa vyvetrá a až potom sa otvoria dvere druhé.
Musíš si kúpiť miestenku skôr ? . Ja neviem, lebo kým boli fajčiare, tak som cestoval výhradne fajčiarom ? . Ale to, že na koniec vždy ostávali miestenky do fajčiara, hoci bol jeden a fajčiarov je tretina populácie, svedčilo o správaní fajčiarov, ktoré ma irituje - kupujú si miestenky do nefajčiara a do fajčiara si odskakujú. Rušia tam, furt sa premávajú hore-dole a ešte ťahajú do nefajčiarskych vozňov smrad.
U mňa bol ten problém, že to bol posledný možný vlak, ktorým som mohol cestovať. A študentský lístok do 1. triedy neexistuje, takže by sa mi to riadne predražilo.
Vlastne vtedy som mal šťastie, keďže polovica veľkopriestorového fajčiarskeho vozňa bola prázna. Sadol som si úplne dozadu a otvoril si okienko (našťastie nebolo zamknuté). V prednej polovici bolo tak najfajčené, že tam ani vidieť nebolo a tak sa asi po hodine jedna babka zvidhla, prišla ku mne a vynadala mi, že kvôli môjmu otvorenému oknu nefunguje klimatizácia (to si prečítala na nálepke nad oknom) a že to mám zavrieť lebo oni tam musia sedieť v tom dyme (asi bola tiež nefajčiarka). Neostávalo mi nič iné, ako byť na ňu neslušný. Neviem čo by jej to pomohlo, keď klíma naháňa upravený vzduch dovnútra, ale ten smrad von nie.
Pri tom všetkom som mal možnosť sledovať jednu vec, a to že značná časť fajčiarov sa viezla v iných vozňoch a do fajčiarskeho chodila len na cigaretu. A tak ma napadla možnosť, že zriadiť nie fajčiasky vozeň ale len kupé - fajčiareň, kde dotyční prídu, zapália si a pôjdu späť na svoje miesto. S tým, že do tejto fajčiarne namontovať riadny odťah, resp. vymontovať okno. ?
Este moje vyjadrenie k navrhom loga pre DPB, par spoluziakov malo rovnaky nazor:
A - tlacidlo off, autor asi chcel poukazat ze kompetentny v DPB su offline ?
B - spoluziaci to oznacili ako volejbalovu loptu a nik nevedel prist na suvis s DPB, dokonca aj mne to trvalo aj potom ked som si pozrel to z DP Praha ?
C - recyklacia, budeme asi ekologicky a zacneme recyklovat tie nase vraky, co vy na to? ? ?
Som zvedavy na sumár, že koľko busov zabadlo, resp skončilo inde ako malo. Myslim ze ludia mohli byt aj radi ze vobec daco chodilo.
A ku tej zimnej udrzbe ciest, na TA3 bolo pred siedmou v spravach, ze mesto ma pohotovost od 15.11., tak preto neboli dnes pripraveny, podla nich je po 15. az zajtra ?
Beus:
Pozri, nenadávajú si navzájom a píšu o MHDčke. Tak sa môžeš ukľudniť. Nechaj ich tak. Ak ťa tie príspevky nezaujímajú, tak ich preskoč. Ja som si ich prečítal. Hoc neboli tam nejaké brutálne dôležité informácie, kukol som si ich.
Presne ako vravis, radia dobre. Teraz o 19:39 stara lamacska cesta prejazdna ale na dialnici je stale zdrzanie. Blika tam policajne auto a stoji sa uz od urovne Lamaca. Vidim to od seba z okna. Nechcel by som tam trcat v kolone ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Možno tí fajčiari cestujú s rodinou, alebo v skupinke a nechcú sedieť sami vo fajčiarskom vozni. Preto si radšej sedia medzi svojimi nefajčiarmi a na cigaretu si odbehnú. Fakt by to chcelo zriadiť na konci vlaku fajčiareň. Viem si ju predstaviť ako šedú, monotónnu miestnosť 2x2 metre s jedným oknom a popolníkom. Oddelenú dvojtými dverami. Zatvoríš za sebou prvé dvere, medzipriestor sa vyvetrá a až potom sa otvoria dvere druhé.