Tak ja diskusiu na iMHD ani neberiem z pohľadu efektivity ale skôr len pre rozptýlenie ? .
A čo sa týka MHD samotnej, tak s podobne mizernou efektivitou korešpondujem priamo s vedením DPB, čiže hádžem hrach na stenu...
mna nezaujima co v nom vozis... ty si zamestnanec a za vozenie cestujucich dostavas mzdu... ja za cestovanie v tvojom autobuse nedostanem ani halier a dokonca za to vopred platim... preto by som ocakaval ze je jedno ci je noc alebo nie, lebo platim dpb s predstihom a s mojimi peniazmi si moze robit co chce vopred... spoplatnenie nocnej dopravy je , ako keby si si dal predplatne na casopis, ktory by si si aj tak neskor musel kupovat...
mna vobec nezaujima akych cestujucich vozis... ja nastupim, sadnem si a vezem sa... a je mi fuk co sa deje okolo mna pokial ma niekto neogrca, nezaspiny, alebo to v autobuse smrdi... chcem ist z miesta A na miesto B a za to som si zaplatil... rovnako ako v nocmom buse ma moze niekto ogrcat aj v dennom...
Jasne,v taxikoch a vo svojich autach predsa nebudu a ani nemozu a nechcu robit bordel,hulakat,doblvat sa a porozbijat a posprejovat co sa im zachce.Lebo moj mily deduško,toto je skutocna nocna doprava,a nielen v BA.Viac na tuto temu nebudem pisat s chrobakom truhlikom.
ide o to ze vtedy bolo aj linkove vedenie logickejsie... dam krasny priklad z vychodneho
114 -> Vychodne - Trnavske Myto
36 -> Raca - Vajnory
mal si dve rovnako vytazene linky...
teraz
54 -> Vychodne - Vajnory
56 -> Raca - Zlate Piesky
mas jednu pretazenu linku a jednu v ktorej sa ti ledva nazbieraju 6 ludia...
tychto prikladov je myslim viacej... ale zas je pravda ze v tom case bolo vela luxusnych liniek... napr 33 z Noveho Mosta do Krematoria ?
uprimne povedane, efektivita diskusie na imhd.sk je docela mizerna
s MHD v BA to nejde od 10 k 5 ale od 10 do -100
a ked sa mam priznat pred 10timi rokmi bola MHD v BA vyrazne lepsia.. ked uz kvoli nicomu inemu, tie elektricke a autobusy mali o tych 10 rokov menej :)) a nebolo tolko aut ...
Keby každý ožran išiel ND, nebolo by toľko nafúkaní. Ale v svetle niektorých akcií poslednch čias by som zase mohol parafrázovať ja - ide ND, ide "tam úplne vpredu" ? .
Milé DIEŤATKO, vo všetkých štátoch zápdnej Európy premáva nočná doprava za rovnakú cenu ako denná a premáva JEDINE z týchto dôvodov. Tam totiž ľudia nejazdia nočákmi preto, že by nemali auto, či nemali na taxík. Takže sa láskavo zdrž komentárov na témy, o ktorých nemáš ani šajnu.
myslis ze ND cestuju len ozrani? co napriklad taky ja, co nepijem ale proste dennu dopravu nestihnem... kolko ludi zase (vratane vodicov) robi neskoro do noci a nestihaju dennu dopravu... nie kazdy clovek co ide ND je ozran...
ked sa priznam, neviem si predstavit ako to bude fungovat.. myslim ta zdruzena investicia ZSR a NDS ...
.
mesto totizto nejako stale nedalo vediet ako si predstavuje napojenie useku safko - bosakova s tym co sa ma postavit v ramci TEN-T projektu filialka...
.
ostatne hodne podrobne je cely projekt filialka rozobraty tunak..
. http://www.telecom.gov.sk/index/index.php?ids=44271
.
mimo samotnej zeleznice su tam riesene aj komunikacie ako MUK pri zvaracaku, prelozka II/502 aka "racianskej", riesenie tomasikovej, napojenie nobelovej a cernockeho na raciansku, riesenie MUK pri letisku (kde mi vadi, ze nebude rezerva na rozsirenie dialnice na 3+3), riesenie zastavok filialka, centrum, petrzalka centrum, nivy...
.
nejake vycucnute veci su aj tu ..
. http://www.dialnice.info/album_cat.php?cat_id=63
.
ale v podstate nic ohladne NDS ..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sati