Ked tam boli ludia s takymi vedomostami, tak neviem kto presadzuje TEN T, kto ma na tom zaujem, asi len SKANSKA, aby zlizol svoj podiel na razeni tunela, ostatne sa nejako vyvinie, pripadne zarastie travou a nikto to vidiet nebude.
nie, akurat vsetci sa vyhybali konkretnym odpovediam na otazku, ako to bude vramci prepojenia petrzalskej trate s tunelom, ake vozidla tam budu a tak...
otazka ci nie je vyhadzovanie penazi stavat trat na rozchode 1000mm aby sme ju o 5 rokov prebudovali na 1435, nam bolo povedane spytajte sa magistratu.Z mag. tam bol akurat Fabor aj to sedel medzi obcanmi.
Bolo to take divne.
Ale 5. 7. a 11(12) novembra bude dalsie prerokovanie. To vcera bolo DUŠ a tieto budu vplyvy na zivotne prostredie.
Co sa tyka eurofondov nie som si isty, ale asi vsetky zucastnene strany musia splnit max. 75% priemeru EU. Burgenland, ci horne rakusko je najchudobnejsou oblastou v Rakusku, to by mohlo ist, ale ci Rakusaci to chcu, to je otazne. Navyse niekto by sa tym musel zaoberat a vypracovat projekt, tak jednoduchsie je linku prevadzkovat z verejnych zdrojov (vid MHD do Wolfstahlu), a tvarit sa europsky....
Ako sme sa vcera dozvedeli, tak mesto by mohlo cerpat fondy aj na reko stareho mosta, kedze ide o sucast dopravneho koridoru, konkretne vodneho, a kedze most je stary a nesplna parametre pre riecnu dopravu unia by zrejme pomohla.ale toto mesto je asi tak bohate, ze to nepotrebuje.
a asi aj na rozsirovanie trolejbusovej dopravy by dostalo peniaze, resp. celkova na ekologizaciu MHD.
Tych 130 percent by som nevidel tak cierne. Ono sice BA ma 130 percent, ale tiez ma statne hranice. Ani z nejakych tych "cezhranicnych fondov" (neviem, jak sa spravne nazyvaju) by sa nedalo cerpat, aspon na zabezpecenie MHD smer Hainburg, Marchegg, Kittsee a Rajka? Alebo to len nikto nezistoval?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike