Najlepšie na tom je, že ak by tá Záhradníkova linka fungovala tak isto ako bratislavská MHD, tak by bola v tomto ešte horšia, pretože práve v nej by si si lístok musel kúpiť vopred, lebo u vodiča by sa nepredával. Čiže je to presne opačne, než tvrdí Záhradník.
1. Vlastne cely manazment musi byt schopny, DPB je predsa velka firma a musia spolupacovat v prospech verejnosti, nie iba v svoj prospech. Linka do rakuska je dobry napad, ale nie za sucasnej situacie v DPB. Skor by mohli hladat nejakeho bezdomovca, ktory zalozi sro, na ktoreho potom prevedu dlhy, nech exekutor nahana bezdomovca, a zisk ostava v DPB.
2. Ano v krcme blizko magistratu, preto je vysledok taky aky je. ? ?
Rozchod v ZSSR vznikol dávno pred vznikom pojmu sovietsky. To Ti hádam dostatočne osvetlí, že si podľahol novinárskemu bludu. Rozchod 1524 (dnes 1520) mm vznikol úplne jednoducho, je to presne 5 stôp.
Mne sa na tom clanku paci najviac:
"Hovorilo sa aj o konkurencii slovenského dopravcu Slovak Lines. Ten podľa hovorkyne Evy Vozárovej prevádzkuje pravidelnú linku do Viedne, ktorá zastavuje aj vo Wolfstahli a v Hainburgu. „Rozdiel oproti MHD je v tom, že tam si treba lístok rezervovať,“ povedal Zahradník. Vozárová však hovorí, že lístky si možno kúpiť aj priamo u vodiča." - hehe, Zahradnik sa trochu preratal
Jaro, PhDr. Vlašičová Ti, ako pozerám vymyla hlavu dôkladne ale tak úplne sa s tým nedá súhlasiť. Ja si trúfnem tvrdiť, že som bol veľmi dobre zacvičený vodič a napriek tomu som takéto výrazy bežne používal, by aj mnohé vymyslel. Jedná sa totiž o súčasť žargónu vodičov MHD, ktorý v žiadnom prípade nemusí byť dehonestujúci.
A ako sa majú poľa teba chovať? Ja so mtúto diskusiu zaregistroval oneskorene, ale jednoznačne hovorím, že ja keď osm slušný vlk, tie noviny by som takisto na zem hodil. Čo majú čo byť na sedačke noviny? A ak si DPB dohodol takú dementnú reklamu, tak si mal dohodnúť aj jej upratanie.
Tak podľa mňa u generálneho riaditeľa je to možno aj jedno, len by to mal byť niekto schopný, kto dokáže viesť aj ekonómov aj odborníkov na dopravu, s ktorými bude vedieť dobre spolupracovať...
Tak tak, ale predovsetkym schopneho cloveka! Mam dalsiu otazku: Kedze DPB produkuje vysledky ake produkuje, podniku chyba ekonom ci odbornik v doprave? Alebo komunikacia v ramci firmy?
jednoznacne v ekonomii.. podnik je podnik... treba ekonoma... Ale na prevadzku dopravy (nejaka podriadena cinnost k najvyssiemu sefovi) odbornika dopravy
Mike, pekne si to napisal
"("Táto služba bude nad rámec výkonu vo verejnom záujme" Fajn, tak, nech ju nevykonáva vozmi nakúpenými vo verejnom záujme určenými na výkony vo verejnom záujme a zvlášť v čase, keď sú tieto vozy na mestských linkách nevyhutne potrebné.
)",
len nechapem, preco taky tunel prejde a rozmyslam, co robit...
pokial viem, tak napriklad na zilinskej univerzite sa vyucuje odbor ekonomika a prevadzka dopravy a spojov, tzn. existuju original vystudovani ludia - dopravaci ekonomovia v jednom tele ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
stevo
"("Táto služba bude nad rámec výkonu vo verejnom záujme" Fajn, tak, nech ju nevykonáva vozmi nakúpenými vo verejnom záujme určenými na výkony vo verejnom záujme a zvlášť v čase, keď sú tieto vozy na mestských linkách nevyhutne potrebné.
)",
len nechapem, preco taky tunel prejde a rozmyslam, co robit...