Jednak ako píše Kubo 1 nemala vodičov a tak mala prísť o linku (agentúra JPP: na otázku "o ktorú linku chcete prísť k 1.4.2007 L20 alebo L37?" odpovedal kompetentný z patričnej DP v marci: "o obe ? "). a po druhé 3.DP prišla o 9 poradí L99 namiesto ktorých potrebovala ako náhradu iných 9 párov služieb, lebo vtedy mali dosť vodičov a aj sólo vozov. Tak im dali 6 ks L20 2 ks 56 a 1ks 80 (80/8). TEraz dojdu nové sory a výhľad je na L37 tak teraz tam pojdu vrakosy a potom sory ale to už bude bez zmeny DP.
A málo ich mala asi preto, že viacero Ikarusov 415 sa v súvislosti s otvorením novej vozovne preradilo do Petržalky, kde našli svoje uplatnenie na linkách 91, 99 a 191.
ako keby kraksnany ich mali nadbytok. ved ku kazdemu vypravenemu vozu na L20 potrebovali casto jeden nahradny ? a trnavka dostala plynaky z kraksnan, pre ktore nemala vyuzitie a tak stali vo vozovni...
http://imhd.sk/ba/index.php?img=1437&typ=gm
inak tento nater bol oooooovela lepsi...
keby bol v cervenom alebo v cervenom a namiesto pasov by bol jeden hruby, tak mu nic nechyba... mozno by mohla byt cervena okolo okien este...
lebo terajsia SPP reklama je humaaaaaaaaaaaaaaaac
Heh, 2832 (dnes na linke 83) má na boku vodičovej kabíny za sklom upozornenie v slovenčine, angličtine aj nemčine, že vodič nepredáva cestovné lístky. ?
Myslím, že Little Big City a vozidlá pravidelne sa objavujúce na linkách 13, 61 a 210 by takýmto upozornením mali byť vybavené povinne. ☺ A tú 2832 vídať aj na 61-ke?
Ja som inak proti tomu, aby bol v Bratislave doplnkový predaj CL u vodiča (hlavne kvôli zdržovaniu a vodičovej starosti naviac).
Ale v Jihlave som raz ten doplnkový predaj (za príplatok) s radosťou využil, keďže tam je v nedeľu problém kúpiť cestovný lístok v centre mesta. Jediný automat v okolí bol nefunkčný. Ale to je podstatne menšie mesto než Bratislava.
To sa mi nezdá, podľa mojej skúsenosti je to na Cintorín Petržalka najbližšie a pohodlnejšie (kvôli chodníkom) od zastávky "Kúpalisko Matador". Ak sa nemýlim, doteraz na 99-ke (okrem ZV) klbáky nikdy nepremávali.
Zo zastávky "Kopčany - sídlisko" treba ísť aj po kraji cesty, cez nejaké koľaje a nezaujímavým neobývaným prostredím. Naviac, 1. 11. bude premávať priamo k Cintorínu Petržalka X82-ka.
Re #88604 TeBeCe: A nebolo z ich hlasu počuť prekvapenie, že im niekto kvôli tomu telefonuje? Alebo teba už poznajú?
Tak som si pozeral to linkove vedenie v roku 2030, ktore je prilozene k tym dokumentom a myslim si, ze pokial nebude kolajova trat v Petrzalke napojena na elektrickove trate tak nepreberie vacsinu vykonov MHD cez Dunaj.
Bud viest elektrickove linky do Petrzalky alebo postavit el. linku po Dostojevskeho , Karadzicovej a Legionarskej.
Perfektný príspevok !!!
Žijem v Bratislave a dokonca pracujem aj na Airport BTS, o plánovanej železnici s prepojením letiska s mestom sa tu doteraz iba šušká...
Malo by sa to viacej medializovať, alebo si to naše letisko naozaj niekto plánuje sprivatizovať ???
Riaditeľa letiska už vymenili...
Cieľom súťaže je vytvoriť grafické logo – značku pre Dopravný podnik Bratislava, akciová spoločnosť. Logo sa bude používať na externú komunikáciu a prevádzkové potreby (letáky, prospekty, vizitky, hlavičkový papier, webová stránka, propagačné predmety, označenie vozidiel MHD, ***označenie na oblečení vodičov,*** informácie vo vozidlách a na zastávkach MHD, informačné tabule a panely a pod.
Mike