Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Mirec1 #87876:
No, skratka si chcel povedat, ze niesme tak bohati, aby sme kupovali SORky... ? Ale zasa prosim nezrovnavaj autobus Mercedes v Rime a ten licencny smejd co jazdi dakde v Nitre...to je ako zrovnavatPassata vyrobeneho pre vychodny trh a pre Nemecko...kvalitativne sakra velky rozdiel, naviac ked to montuju slovaci...
Na druhej strane si viem predstavit, ze v BA moze horiet vsetko, pokial nebude viacej penazi na udrzbu a pokial nevyhadzu flakacov a nekvalitnych pracovnikov...pokial sa bude dodrziavat pracovna disciplina ako inde v civilizovanom svete a uroven udrzby, ktora vsak nieje ovplyvnena len peniazmi ale aj ludmi ako takymi, tak sa da mozno ocakavat zlepsenie, pretoze jedna a ta ista praca za takych istych podmienok sa da vykonavat aj slusne a dobre, aj slendriansky, co na Slovensku je typicke...
Reply on: Mike #87874:
Neviem, ci si az taky nechapavy, nechces to pochopit alebo si to zle pochopil...Bol to priklad,ked pisem o L59 snad nebudem pisat o Patronke...snazil som sa len popisat urcite vzdialenosti na tej ktorej linke.
Reply on: S499.1023 #87664:


V Ríme som dosť dlho žil a tam som Mercedesmi cestoval po meste a ani jeden Mercedes nikdy nehorel, ba ani Iveco. Pokiaľ ide o tvoje ďalšie otázky na mňa, technickými parametrami autobusov sa profesionálne nezaoberám, ale myslím si, že nie sme takí bohatí tu v BA, aby sme si mohli dovoliť kupovať lacné šmejdové autobusy, a potom dávať kopu peňazí za ich opravy. Dôsledok je, že lístky za MHD potom stúpajú a stúpajú a sú drahšie ako v Ríme. To ti garantujem. Stačí niekedy použiť aj sedliacky rozum a skúsenosť. Vieš, priateľu?
Mne sa, naopak, oveľa viac páči Bratislavkým dopravným podnikom skúšaná električka Škoda 06 T, lebo je elegantnejšia ako električka Porsche, ktorú skúšajú v českých mestách. Tá by u nás mohla chodiť z Petržalky a voziť petržalských boxerov. Ale na bratislavkých uliciach Starého mesta si viac viem predstaviť elegantnú električku Škoda 06 T.
Reply on: KT8 #87873:
A 21 stojí v DNV a potom až na Račku? Keď to porovnávaš s tými 59 a 91... ☺
Reply on: S499.1023 #87868:
No ja teda neviem, ale pokial tu obhajujes dnesny prestupny system, tak by si potom samozrejme mal aj uznat, ze L21 je v istom smere nadstandardna vynimka ktora nema v BA obdobu,nielenze sa s nou da dostat z DNV PRIAMO do centra, ale este k tomu skoro nikde nestoji,takze je sita priamo pre potreby DNV.Ved uznaj sam,predstav si, ze by L59 stala iba v Rači a potom az na na Zochovej alebo na Antolskej, alebo ze by L91 zacinala v Cunove a stala az na Dvoroch a pod Novym Mostom...proste z neviem akeho podivuhodneho dovodu musi byt DNV daco extra...ani Východné, Vajnory, Čunovo, Vrakuna nemaju takto expresne linky a vacsina ani nie priamo do centra...
Reply on: Jakub1 #87866:
Ty našťastie nemôžeš ovplyvniť nič. Keby si totiž niečo mohol ovplyvniť, tak MHD v BA jazdí systémom ČSAD. Okrem iného si pletieš tarifný systém s linkovým vedením ale to je len taká cukrovinka na záver...
Reply on: Amoral #87854:
Počúvaj, Dunčo zememeračský, priznaj sa, že si si založil ďalší nick, aby si vyvolával dojem, že tvoje dementné názory majú väčšiu podporu? Podozrieval som ťa od začiatku ale teraz si sa zase priznal.
Reply on: Amoral #87853:

1) Miletyčova: Aký dlhý úsek? 200 m?
2) Krížna: Aký dlhý úsek? 100 m?
3) Centrum: KDE??? A ako by tam bol autobus rýchlejší?
Reply on: Amoral #87851:
Linky 12 a 14 súroztrhnuté nezmyselne, pretože električka je podstatne nezávislejšia od dopravnej situácia ako auto. Ďalej už tvoje dunčoidné teórie nebudem riešiť.
Reply on: kri #87846:
Pretože žiadne nie je tak ďaleko. Tým moja diskusia na túto tému končí.
Reply on: Jakub1 #87866:
"Začnime sa zaoberať dôležitejšími vecami. Nie tými, ktoré nemôžme ovplyvniť."

Myslí si tu niekto, že diskusia na tomto fóre niečo aj ovplyvní?
Už teda off táme doprava v DNV. Začnime sa zaoberať dôležitejšími vecami. Nie tými, ktoré nemôžme ovplyvniť. ?
Reply on: KT8 #87864:
Starý tarifný systém bol dobrý. Dalo sa s viacerými linkami dostať na 1 miesto.
Reply on: Jakub1 #87863:
Si prečitaj čo som napísal.koncepcia ako taka je podla mna vzhladom na system zabezpecenia MHD v inych castiach BA nadstandardny, tj.priame a rychle linky az do centra.A presne som popisal problem: "Skor ak tak, by som sa na ich mieste stazoval na kapacitne vozove zabepecenie danych liniek ale urcite by som tu netaral a prestupoch, lepsom spojeni a podobne bludy..." lepsie citaj a potom pis,to ze to vznechava je zle,ale to nieje vec linkovania ale poctu vozov a ich stavu a vodicov.
Reply on: KT8 #87860:
Ako epresne? Mne sa to nezdá exprésne, keď vynechajú 2 spoje po sebe a do ďalších 2 sa nedá natlačiť. ?

Linka 28 je dobrá akurát tak do krematória, lebo 15 minút stojíš v zápche.

Najlepšia je linka 22. Mám prestup na trolejbusy.
Reply on: premavac #87803:
Obávam sa, že Sprintery by tam asi nestačili. ? A expresné autobusy si navrhoval TY ❗
Reply on: premavac #87810:
Apollo býva tiež v rannej špičke upchaté. A Kollárovo nám. nemáš ako obísť, tam nie sú také široké uličky, aby sa tam zmestil autobus.
Ja teda neviem, čo sa tu ludia z DNV stale stazuju, ved maju priame spojenie s centrom (L28, L21) a este k tomu aj nadstandardne expresne a priame spojenie s centrom (L21).Skor ak tak, by som sa na ich mieste stazoval na kapacitne vozove zabepecenie danzch liniek ale urcite by som tu netaral a prestupoch, lepsom spojeni a podobne bludy...
Reply on: Valec #87799:
Teraz vobec neslo o to, ktore a ake významne zastavky vynechavaju, ale o to, že daka taka koncepcia expresnych elektrickových liniek existuje 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.