btw, minule ma napadla jedna taka "optimalizacia" liniek:
Neviem ci viete, ale Aupark zamysla okrem zastavok na nadjazde postavit aj tunel popod nasyp veduci na Novy most, aby spojil existujucu cestu popred Aupark s Viedenskou cestou a tato cesta nesla pritom cez Sad Janka Krala. Zaroven by sa mala z Viedenskej cesty v useku od Noveho po Stary most mala vylucit motorova doprava a chodnik zostat len pre cyklistov, korculiarov a pesich.
Tu by sa podla mna dala spravit krasna vec: linku 50 z Auparku predlzit cez novy tunel az na Viedensku a ako 82ka pokracovat do Matadorky. Na predlzenu 50ku by sa nasadili klbaky a 82ka by sa zrusila - usek z centralneho trhoviska na stanicu ma spolocny z 201kou. Problemom by bol nedostatocna nahrada obsluhy Landererovej, ale to by sa dalo nejako vyriesit.
Tak by sa vyriesilo spojenie zapadnej casti Petrzalky s Auparkom a zaroven by vznikla fantasticky sialena linka (aj ked uz aj terajsia 50ka je celkom sialena .
Neviem ci viete, ale Aupark zamysla okrem zastavok na nadjazde postavit aj tunel popod nasyp veduci na Novy most, aby spojil existujucu cestu popred Aupark s Viedenskou cestou a tato cesta nesla pritom cez Sad Janka Krala. Zaroven by sa mala z Viedenskej cesty v useku od Noveho po Stary most mala vylucit motorova doprava a chodnik zostat len pre cyklistov, korculiarov a pesich.
Tu by sa podla mna dala spravit krasna vec: linku 50 z Auparku predlzit cez novy tunel az na Viedensku a ako 82ka pokracovat do Matadorky. Na predlzenu 50ku by sa nasadili klbaky a 82ka by sa zrusila - usek z centralneho trhoviska na stanicu ma spolocny z 201kou. Problemom by bol nedostatocna nahrada obsluhy Landererovej, ale to by sa dalo nejako vyriesit.
Tak by sa vyriesilo spojenie zapadnej casti Petrzalky s Auparkom a zaroven by vznikla fantasticky sialena linka (aj ked uz aj terajsia 50ka je celkom sialena .
tr3mp