Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #87284:
Nech ho. Prilis vela cita Pottera a potom si mysli ze 15m solaris je vnutri vacsi ako jeho vonkajsie parametre udavaju. Urcite tam je nejaky priestorovy zlom v dverach a bus je vacsi. Vo francuzsku nato este nedosli takze Citelisy touto novinkou nedisponuju.
Reply on: Ámos #87286:
Prave som si tak uvedomil, ze tie nase tohtorocne Soratka budu nahradzat Karosy B732 ktore vsak nemaju 12 metrov ale len 11. Takze rozdiel nebude 2,5 metra ale 1,5 ☺
?
Reply on: Andy #87277:
No ak pride 70 SORov NB 18 (co pochybujem) tak spolu z tohto rocnou 18-tkou sa dostaneme na 88 vozov vo volebnom obdobi.
To by bolo spolu so Solarismi 110 NP vozov v priebehu troch rokov a to uz sa zaciname priblizovat k potrebnej rocnej obnove vozidiel pri zivotnosti 12 rokov.
Dost by ma zaujimalo ako to vyzera s nasim metrom. ?
Reply on: 810zssk #87265:
Počúvaj, Zlošuk, ak chceš, aby som na teba nereagoval, tak nedrístaj hovädziny! Ty tiež chceš osúložiť fyziku aj matematiku a tvrdiť, že 18 x 2,5 je menej ako 15 x 2,55???
Reply on: Själavrak #87281:
Ake vozne? Kde si cital o voznoch?
Reply on: zakaznik #87278:
tie vozne na tej trati sú kde? Mohol by si mi to vyznačiť na Google a poslať e-mailom kde to presne je prosím ťa?
Reply on: zakaznik #87278:
Waw. Tá trať by sa mohla napojiť na ten plánovaný tunel Petržka - Filiálka. Určite by to bolo zaujímavé spojenie a mohli by chodiť odtiaľ vlaky do Viedne. Dočasne by to mohli napojiť na trasu Petržka - ÚNS.
Reply on: zakaznik #87278:
Vraj len pred pár rokmi boli rozpredané pozemky pod bývalou traťou, a asi sa nikomu nechce opäť ich získavať..
BRATISLAVA - WOLFSTHAL
Bráni niečo (nejaká stavba) obnove trate medzi Bratislavou a Wolfsthalom? Lebo niečo také som niekde čítal.
Prednedávnom som si to celé prešiel a nezdalo sa mi že by bol nejaký problém. Vo Wolfsthale sú zvyšky trate stále viditeľné. Ide to síce poza záhrady, ale tak to bolo asi aj v čase, keď ešte trať fungovala... Most nad diaľnicou by tiež nemal byť problém.

Fotodokumentácia: http://tomas1.xf.cz/ba-w/
Reply on: Ámos #87275:
Tak 100 ich podľa mňa za toto volebné obdobie bude dosť ťažko. Môj tip je, že v roku 2008 príde takých 70 SORov NB18, popri tom sa vyradí 60 kusov niečoho iného (na obnovu dopravy do stavu aspoň v roku 2006 aj tak vodiči nebudú, to by im tie platy museli zdvihnúť aspoň o 50%), ďalšie roky sa nebude kupovať nič, a v nasledujúcom volebnom období sa začne premýšľať o obnove električiek (prídu sem zodve odprezentovať), pričom okolo roku 2015 kúpia takých desať električiek. Kto ešte verí že bude nejaká petržalská električka, je podľa mňa blázon, veď už to aj tak má v rukách ŽSR s tou železnicou s dotáciami EÚ a pokiaľ ma zdroje neklamú, tak parametre, ktoré tá trať musí spĺňať, priamo odporujú tomu, že by od Farského na juh mala jazdiť nejaká električka.

Ja len prosím mesto, keď úplne kašle na MHD, nech aspoň rozširuje tie cesty, nech sa v tomto meste vôbec dá bývať.
Reply on: Amoral #87273:
Nebol by som si taký istý, že sa ešte niekedy všetky prestriedajú. Pred pár rokmi by nikto nebol uveril, koľko vozidiel zostane v roku 2007. Ak to tak pôjde ďalej, tak bez väčších problémov (ak požiare a prípadné smrťeľné nehody berieme ako drobnosti 🙂 ) ešte zopár rokov budú premávať tie vozidlá, ktoré máme aj dnes, ich potreba sa bude plynule znižovať, až sa to ustáli na nejakom "sociálne nevyhnutnom" množstve, dajmetomu tretina z toho, čo jazdí dnes a na obnovou toho sa už nejaké peniaze raz za 15 rokov nájdu.. 🙂
Reply on: Martin Fundárek #87253:
Na nakup elektriciek do Petrzalky by mali byt odlozene peniaze...
Ale to ze je teraz potrebne kupit aspon 100 busov je fakt.
Reply on: S499.1023 #87260:
Koľko vôbec stojí Mercedes 15metrový alebo 18metrový?
Reply on: Ike #87268:
Hoc aj 100troflov. Aj to je obnova vozového parku. Aspoň si môžeš potom odškrtnúť ďaľšiu položku z listu výdavkov a môže sa ísť na busy a eliny. Tak či tak trolejbusy treba raz teiž prestriedať ?
Reply on: vaky #87263:
Keď sú peniaze na rôzne kraviny musia byť peniaze aj na autobusy! Roky sa šetrí na MHD, tak nech to teraz magistrát vráti MHD aj s úrokmi. Kedy sem naposledy došla VÁRKA električiek alebo trolejbusov? Slovom várka myslím aspoň 30. Hmmm? ? Veľmi by ma zaáujímalo hlavne ako si vrchní predstavujú obnovu električkového parku, keď začnú také "horľavé" problémy chytať eliny alebo ich nepustí čas slúžiť ďalej ? päť električiek za rok??? ?
Reply on: S499.1023 #87258:
Otecko, to preto lebo by nám tu po roku polovica z nich zhorela,že? ?

Touto logikou tu nebude jazdniť nikdy nič normálne. Myslím poctivo vysúťažené. Nie na základe ceny, kontaktov firemných atď... DPB by asi čakal,že sa Citaro bude udržovať samo,že? ?
Reply on: Martin Fundárek #87254:
Sorry ale v Brne trebars je aj interval 7 minút alebo 9minút. Keď napríklad môže na 91 a 191 byť cez prázdniny interval 24minút celodenne tak nevidím v tom problém. Nejde mi o interval ale o účel! Preto tam nedám 8minút, lebo zas voziť vzduch?! Alebo 8min so SORkami. A nepozeraj na ten návrh z pohľadu "zhovadilosti 18minút intervalu" ale účelu prosím ťa. K účelu si sa nevyjadril.
Reply on: KT8 #87251:
Je to tam aj písané v % keď hľadáš údaje tak sa ti vyhodí podľ percentuálnosti. Nuž ale nie zas všetko tam musí byť blud. Tá informácia môže byť aj stará.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.