Samozrejme ze obnova vozoveho parku by nepomohla. Aj tak by tie vozy dosli az o pol roka. Kazdemu rozumnemu zahradnikovi je jasne ze efekt nie je ziaden.
mam pocit ze pri sucasnej udrzbe by nepomohlo ani keby dpb kompletne obnovil park... pri sucasnom motte dpb - co nie je moje, to nekrvaca - by tie busy boli o 6 rokov rovnake sunky ako terajsie... ?
BTW, ktorý vylepovač má na starosti Ružinov, konktrétne Clementisovu. Po dnešnej kontrole jeho nadriadeným pracovníkom asi bude mať trocha prúser, bo linka 61 bola strhnutá. ?
Solaris je naozaj tak nekvalitný alebo je to aj údržbou? Lebo všade inde fungujú dobre. Keď sa nakúpilo len 22 Solarisov tak načo nam potom budú keď pravdepodobne viac autobusov s takou kapacitou tu už nebude?
Otazka ohladne presmerovania L37 - v pripade ze sa presmerovanie ukaze ako vhodne a stane sa trvalym bude platne obojsmerne, ci tak ako teraz (t.j. len v smere DO Z.Bystrice)? Zmeni sa potom aj N37? Za odpovede vopred dakujem.
Proti ostatnym vyrobcom netreba hladat ziadne argumenty. Totiz, v pripade jedineho kriteria "cena" mohol SOR ohrozit len Solaris a ten o BA uz zaujem mat asi nebude.
Zaujímavý postreh, to si už aj ja dlhšie všímam na fotkách z nehôd na imhd. Očakával som, že pri väčšom náraze (ak sa aj vonkajší transparent priamo nepoškodí), tak že sa z nejakého iného dôvodu vypne. ?
Re #86901 Dlhe Diely MHD: Heh, tak podľa všetkého majú v DPB zaujímavý spôsob výpočtov. ? Kedy už konečne príde rad aj na klbáky (autobusy)?
810zssk