Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Jakub1 #85768:
K tej "ochote" smradobusákov a celkovým problémom s NAD svedčia aj občasné víkendové výluky na Hodžovom, keď je problém vypraviť 1 linku NAD s cca 5 poradiami. Nehovoriac, že ak by tá výluka mala byť na úrovni, hodila by sa ešte 1 linka NAD v trase L 212, resp. dopĺňať 25 Tr na L 206 smradobusmi na 15 minútový interval.
Re #85770 fobust: Stavil by som sa, že ak by aj voz mal klímu, tak by sa po mesiaci pokazila a opravená by bolo na najbližšej GO po 7 rokoch. ?
Reply on: Mikimaus #85769:
Neviem, co ma vacsina s tou klimou...je to absolutne nepotrebna vec. Mi chces povedat, ze sa oplati davat do toho peniaze ked je v BA asi 30 tropickych dni v roku (aj to mozno prehanam) A este aky by to malo efekt ked autobusove zastavky su vzdialene kazdych 200 m ❓ ?
Reply on: Själavrak #85774:
Je.
Reply on: fobust #85763:
Co sa tyka klimy - tam je to fakt o tom co si dopravca objedna. Informacny system zas asi nedavali preto ze kazdy dopravca ho ma iny a pocas testovania by v niektorych mestach nefungoval. Opat je to o tom co si dopravca objedna.
Reply on: Mikimaus #85776:
nesuhlasim... auta tam nezavadzali, ved tam boli chodniky a pokial viem na nich auta nestali... iba pri nich... auta sa tam vzdy vedeli obist (i ked to boli centimetre a museli spomalit) no auta tam boli v pohode... namiesto toho tam spravili panelove radobyparkovisko 😕 a vyberaju pokuty od studentov, namiesto toho aby si posvietili na tych hajzlov co napr blokuju v meste kolajnice, alebo stoja na zastavkach... ?
Reply on: Mikimaus #85776:
aj ja s nim suhlasim. je tam totiz ZAKAZ VJAZDU zo vsetkych stran ? netyka sa to len dopravnej obsluhy, co ale studenti a zamestnanci nesplnaju ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4932
.. mestská polícia a odťahová služba odťahujú autá napríklad spred budov fakúlt vysokých škôl v Mlynskej doline, kde nikomu vozidlá nezavadzajú a ani nebránia premávke...
Nesuhlasim, kto tam jazdi pravidelne vie, ze pokial su(boli) po ceste zaparkovane auta, dve auta iduce oproti sebe, sa tam nezmestia. Rovnako ak auta stoja na kraji cesty, tak nieje vyhlad najma ak su v krizovatkach co je defacto cela MD , casto tam auta museli streckovat. Nevraviac o chodcoch, kde museli pred autom uhybat casto az na travu, lebo sa nebolo kde uhnut, kedze na chodnikoch stali auta, pripadne chodnik nebol. Teraz su tam znacky Zakaz zastavenia a vyznacene parkoviska. Auta tam stojace, jednoznacne PREKAZALI cestnej premavke. S riesenim co v MD teraz je suhlasim ?
Reply on: Ja_Mego #85756:
Chlapče, ty máš prístup a lá DPB a magoriát dohromady. ? ? ?
Ešte som si teraz pozeral trasu L51,neni nejaká moc pokrútená a komplikovaná? Cesta na Trnavské mýto ešte v pohode ale potom,že z Trnavského mýta, ide cez Kukučínovu, Budyšínsku, Tehelnú, Kukučínova, Riazanská, HÁLKOVA, JAROŠOVA, Vajnorská... (veľkými som zvvýraznil ten divný úsek) ?
Reply on: Själavrak #85772:
Asi Drážny úrad tak tipujem...
Reply on: S499.1023 #85742:
kto sa ponosoval na 3xT3?
Reply on: Solider #85740:
V trojici? ? tak to musím vidieť? To čo nedávno bolo či minulé roky?
Reply on: Mikimaus #85769:

No bez klimatizácie cestujúci nepomreli ani v TamBusoch a tie majú iba 4 vetracie okná na celý 18 metrový bus. Aj tak plne klimatizované vozidlo pri súčasnej finančnej situácii DPB môžeme zabudnúť. A vôbec, je nepožadujem klímu, ja chcem iba aby prišlo vozidlo čisté, aby prišlo na čas a pravidelne (bez vynechávania spojov) a aby som sa s ním dostal tam kam potrebujem za rozumný čas a cenu.
Reply on: N/A #85764:
Ano, to bolo povestne...to jeho: co to robis, ved mi to cele zniccciiiissssss ?
Re #85763 fobust: Ja som sa este neviezol, ale pripada mi to ako velka husenica naviac sklenikova (aj ked nie celu plochu na boku su okna, je to kamuflaz, aby vypadali vacsie ? ? ). V lete bez klimatizacie tam cestujuci pomru ?
Re #85766 Mike: Svojho casu bola len IMF, potom sa po case rozisli a urobili IMF a Star. S jeho bratom som mal par prednasok v autoskole..s nim sa dalo, ale s Mikim to bolo o hubu..doslova
? ☠
Reply on: Ja_Mego #85751:
Pravdepodobne preto, lebo pred konečnou je úzka cesta. Navyše keby chcela, tak vypraví dlhé aj včera.

Neochota kolón: Ani jedna kolóna, nevypravovala X22 dobrovoľne, keby áno, nebolo by to rozhádzané: 3, 4, 1, tobôž nie 2., keby nabudúce boli inde hody, zrušil by som tam celú dopravu a za odmenu - sťažnosti na DPB ? ?
Reply on: N/A #85764:
So starom mám iba dobré skúsenosti, teda s majiteľom každopádne.
Reply on: Mikimaus #85762:
Aaaa, kukám, že to je veľmi preslávená firma ☺ Ja som tam mal s nim skúšky, ešte že tam bol super policajt.
Ale na Fitalu nemôžem povedať zlého slova, práve naopak, urobím mu reklamu ? Ale to je brat hentoho *****, ide o autoškolu star ? . Pred IMF by mal byť záujemcov odradiť nejaký výstražný varovný systém ?
http://imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29eff8f4f02926292333ef392b2e212c23 tak SOR sa asi inspiroval tymto Sci-fi 😛 hlave s tou dierou v podlahe ?
Moje hodnotenie po zvezení sa prototypom SOR NB 18 v stave, v ktorom bol testovaný:

+ veľká kapacita
+ 5 dverí bez schodov
+ pohodlné sedenie na všetkých sedadlách, dostatok miesta na nohy
+ výhľad z vozidla
+ živé, dobré jazdné vlastnosti, vodiči si väčšinou pochvalovali, aj čo sa prejazdu oblúkmi týka
+ spotreba bola vraj iba 24 litrov na 100 km, pričom sa s tým nešuchatali

- absencia blokovania rozjazdu s otvorenými dverami
- nedoriešená točňa
- vŕzgal kĺb
- informačný systém
- nefukčný kneeling (resp. taký že sa nevie vrátiť to východzej polohy)
- malá kabínka vodiča
- konštrukcia predných dverí
- hladina hluku na sedadlách vzadu pri motore (aj keď to bolo znesiteľné)
- vysoká teplota motorového krytu, niektoré hliníkové lišty boli doslova vrelé, neudržal som na nich ruku (a to boli v tieni, rozpálené iba motorom)
- vozidlo nemá klimatizáciu
- ceľkom slušné vetranie, ale šlo by vylepšiť

Navrhoval a uvítal by som nasledovné zmeny:

* blokovanie rozjazdu pri otvorených dverách
* vyriešiť točňu s ohľadom na bezpečnosť cestujúcich
* motor nutne potrebuje lepšiu izoláciu od priestoru pre cestujúcich, tepelnú aj hlukovú
* uzavretú kabínku pre vodiča, klimatizovanú
* v prípade že vodič by mal kabínku aj s prednými dverami iba pre seba, zrušiť to široké sedadlo na prednom kolese a dať nad prednú nápravu usporiadanie 2+2
* informačný systém na úrovni 21. storočia
* kneeling
* lepšie rozmiestnanie tlačidiel dopytového otvárania dverí a znamení vodičovi
* všetky možné okná spraviť ako výklopné (pokiaľ tam nemá byť transparent)

Ok, tieto úpravy by dvihli cenu autobusu možno no milión hore, ale stoja za to.

možno si ešte niečo spomeniem

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.