Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #85673:
Ide o vyhlášku MDPT, ktorá stanovuje 40 m vrtáane spriahadiel ale len pre električku. Iné súpravy vozidiel tam majú taxatívne uvedené iné dĺžky.
Reply on: Emo #85679:
tak vybavit eliny oranzovymi majacikmi a ked pojdu cez usek, ktory je sucastou vozovky, tak ich pustit a budu mat charakter specialneho vozdila (ako ked ide nadrozmerny naklad)
Reply on: Själavrak #85672:
No to je potom v podstate stále Deň bez aút, lebo vždy sa môžeš rozhodnúť, či pôjdeš autom, alebo nie. ? ? ?
Reply on: intony #85676:
Iba keď je trať súčasťou cesty.
Reply on: intony #85676:
Ale prečo by nemohla elina idúca cez mesto mať 45 metrov?
Reply on: Ike #85673:
Tak zas nemôže ísť v centre na Kamennom húsenica 50 metrová, ale tak tie spriahnuté trojičky by boli dobré lebo by sa ušetrilo aj na šoféroch. Teraz je ozaj kríza takže výnimka by bodla.
Reply on: Emo #85675:
Ozaj, dĺžka vozidla nemôže presiahnuť 30/40 metrov iba na cestných komunikáciach, do čoho spadajú aj električkové trate vedené v úrovni cesty alebo sa norma vzťahuje aj ne koľajové električkové trate na samostatnom telese?
Reply on: intony #85654:
Malo by to byť 30 metrov, ale keď si napísal #85657, si ma zneistil. Možno, že spriahadlá sa do toho nerátajú. ?
Reply on: Själavrak #85671:
z koho dielne je vlastne ten zakon a naco je dobre definovat maximalnu dlzku supravy?
Reply on: Pantograf1 #85670:
Asi je to založené na dobrovolnosti, že kto z autíčkárov sa vzdá prejazdu cez Starý most, odparkuje auto a prejde ho MHD alebo peši. ?
Reply on: AAA #85668:
To neviem kedy to tak chodilo. No mohli by nato dať všeobecne výnimku. Neviem ale kto by mal byť proti a prečo.
Inak odkedy je ten stary most otvoreny len pre MHD a chodcov? Lebo zatial tu jazdia aj auta a nielen osobne.
Reply on: AAA #85668:
Košice ako jediné v ex-CS mali na takéto súpravy udelenú výnimku.
Reply on: Själavrak #85655:
Potom, ale ak je 3xT proti vyhláške, nechápem ako to, že 3xT premávali svojho času v KE a nechce sa mi veriť, žeby premávali čisto na samostatnom telese mimo cesty.
Reply on: Emo #85666:
Dá,ale to by bola kravina keď tam už premáva L98,to radšej nechať L83 tak ako je než ten okruh.
Reply on: Själavrak #85661:
Asi áno. Jedine, že by to robilo okruh Romanova - Technopol - Dolnozemská - Dostihová Dráha - Nám. Hraničiarov. Ale nie som si istý, či sa dá odbočiť z Dolnozemskej k Dostihovej Dráhe.
Reply on: Solider #85650:
Myslím, že design palubovky nemá veľa spoločného s veľkosťou kabíny.

Re #85649 Solider: No veď práve na to ten prototyp vyrobili, aby na ňom mohli vychytať muchy. A na to sa aj testuje v premávke. ?
Reply on: Själavrak #85663:
Čo by tam chodilo. Nič ako doteraz (09/2005). Dostihová dráha je predsa v dostupnej vzdialenosti od zastávok Starohájska a Starý háj. L83 tam chodievala len preto, že na Nám. hraničiarov ju nie je kde ukončiť.
Reply on: Valec #85662:
Kiežby si mal pravdu ? inak čo potom bude chodiť k Dostižke? Predĺžia tam 78, či 87 potiahnu cez Furdekovu tam?
Reply on: Själavrak #85661:
Podľa toho, čo pri tom Technopole robia to vyzerá na pôvodné riešenie (obratisko cez cestu) akurát, že obrat vozidiel z odstavnej plochy cez všetky pruhy bude zabezpečený semafórmi. Túto teóriu potvrdzuje aj taká drobnosť, že dopravnú značku Pozor, otáčanie autobusov ešte stále neostránili, ba najnovšie je preškrtnutá. Ale môžem sa mýliť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.