Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #85549:
No nechám sa prekvapiť... ale radšej Slintehnis, ako toto čudo... ?
Reply on: ufo #85550:
zaujimave, ze len vcera isla z UDJD ?
"V najbližších dňoch by sa mala zaradiť do premávky zaradiť električka K2S #7104, ktorá sa podrobila prehliadke v Ústrednych dielňach." - už jazdí, pred cca týždňom som v nej šiel.
Reply on: Solider #85547:
je to prototyp klboveho SORu, kabina tam nie je najdolezitejsia. v seriovej vyrobe sa moze kabina zmenit podla poziadaviek zakaznika. myslim, ze keby bol zaujem, tak vyrobia aj velku kabinu s prednymi dverami len pre vodica...
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Själavrak #85543:
Ak by bola jedna nosná linka pre Dúbravku, nemohla by to byť linka 12. Musela by to byť linka buď po nábreží do Rače, alebo cez tunel a Obchodnú do Ružinova.
Tá kabína kolbásovej sorky je návrat do stredoveku... otrasné ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Martin Fundárek #85545:
... a ešte k tomu dvoma linkami?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Själavrak #85542:
Omyl. Viem si za určitých okolností predstaviť jednu nosnú linku v Dúbravke, Rači, Ružinove. Tie okolnosti sú stavebného charakteru (= za súčasného stavu siete NIE!). Neviem si predstaviť jedinú linku v KV a už vôbec nie polovičný interval na hlavnú stanicu - čo by si tam, preboha, chcel voziť každé dve minúty?
Reply on: Själavrak #85542:
pocuj, ale preco riesis eliny? ? ved linkovanie elin je na podmienky DPB viac ako vynikajuce
Reply on: Martin Fundárek #85535:
Ide o to kam by Dúbravčanom viac vyhovovala priama linka? Či by im stačila 12 a prestupy v KV na elinu na Obchodnú a Trnavské mýto alebo by brali predĺženú 9?
Reply on: Martin Fundárek #85535:
Čiže ale pripúšťaš,teda,že by systém s jednou linkou pre Raču, Dúbravku, Ružinov, KV by bol ok? plus dve pre Hl. st s polovičným intervalom a jedna na ZP ŽSTNM. ?
Reply on: Martin Fundárek #85535:
Tak dedukujem, kedže cez tunel idú 3 linky a po nábreží 2 plus jedna posilová. Cez tunel je prevaha liniek z Dúbravky a po nábreží z KV.
Reply on: tr3mp #85539:
vid #85516 ?
Reply on: Ike #85537:
"Zochovú" ???
Videl som dnes ten zázrak L94 v Petržalke na zastávke ŽST z protijazdiaceho busu a zdalo sa mi, že mu nejako visí zadok. Bol poloprázdny, teda nebol preplnený.
Reply on: AAA #85536:
Podla novej gramtiky "Zochovú"
Reply on: Martin Fundárek #85535:
Preto, aby mal Dunčo ďalší argument, prečo mu treba linku na Zochovu. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Själavrak #85493:
Kde je napísané, že nosná linka z Dúbravky musí ísť just cez tunel?
Taaakze, recenzia SORu:
Celkom fajn vozitko pre BA urcite super voz 🙂 Ma zopar nedostatkov ako:
- naozaj sa mozno nohou dostat pod "harmoniku" (foto na poziadanie) - na druhej strane ocenujem ze sa v nej da stat 🙂
- opat DVERE... kym sa ZACNU otvarat tak to trva tak 1,5 sekundy (ak to nebolo pomalym reakcnym casom vodica :D), aspon rychlost je uz dobra 🙂

Obe veci su riesitelne takze pre mna je toto najlepsi kandidat pre obnovu vozoveho parku v BA 🙂
Reply on: TeBeCe #85516:
Celkom by ma zaujimal preco sa prve dvere nepouzivaju.. mozno preto ze by cestujuci 5 otvorenych dveri nepochopili.. co sa tyka blokovania rozjazdu, skor to tipujem na iniciativnych pracovnikov s heslom "Nikdy sa to tak nerobilo"

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.