Tak na tuto otazku by Ti mali odpovedat dielensky alebo p.P... resp p.V... ale sami tomu neveria,lebo to vraj nie je mozne.ale ako si cital odpoved od ruggera,tak to potvrdil aj on
toto ma prekvapilo dosť, lebo sa tu počíta s vybudovaním električky aj tam kde už teraz premáva trolejbus. Osobne si neviem predstaviť kam by na Kramároch strčili električku, alebo v Lamači na Vrančovičovej ?, neviem ani načo je dobrá trať cez Lafranconi, keď tadiľ ide len 92. A kam by položili koľaje pre električku na moste Apollo? Do stredu? ale aj tak mál miesta myslím. Myslíte,že by bolo dobré keby premávali električky cez Apollo? http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=3825242e29ef2b2529232932342b252c251f2a2f363a2f32ef392b2e212c23
Je to tak. ? Koncepcia DPB sa musí zmeniť od základov - musí nastúpiť systémovosť a nový sociálny program, inak bude stratovosť neúmerná a záujem o prácu vodičov pôjde od desiatich k piatim. Nikto nevydrží dlho pracovať úmerne neohodnotený, postihovaný neprimeranými a neopodstatnenými represáliami, nevynímajúc, že sociálny program plače v prachu. Nie je mysliteľné, aby sa vodič musel dožadovať vecí tak samozrejmých, ako je adekvátna údržba, alebo jazdil na vozidlách, ktoré by už dávno nemali premávať. Nový management má možnosť - držím mu palce, aby ju využil a položil kameň lepšiemu DPB. ?
Mizerát týždňa :
------------------
Voz 7823 na L12 dnes stratil okno. Okno bolo staré, rozbité a špinavé s povlakmi hrdze. Kto ho nájde, dostane cez držku... ? ? ?
Rano na manipulacnej kolaji na Vazovke si veselo stali dispocitron a disponehodovka. Na kolaji sa pritom nema tusim stat. Pozeral som sa ci nieje nieco mimoriadne, ale vsade ticho. A ak nahodou nieco riesili, tak mali mat zapnuty majak, lebo ani jeden ho nemal spusteny. ? Veselo si porusuju vyhlasku ?
Niee... on bol iba strojveduci... cele to bolo o tom ze sa chceli starosta a policajny sef co najviac nabalit a tak postavali jednokolajku co najlacnejsie a najnelogickejsie... presne ako v Bratislave (narazam na neefektivitu DPB a prilisne setrenie bez vysledkov)
Neviem čo ti vadí na mne? Že si myslím dačo iné? Aj mne by sa páčilo keby si všetcia mysleli to čo ja a žrali mi z ruky. Ale neni to tak a netrhám si preto vlasy ako ty a nenadávam tu iným. Ak chceš nás poučovať tak prosím ale nauč sa najpr tie svoje vedomosti nejak podať. Predať by si ich vedel ale podať nie. ?
ak máš problém s retardérom na automatike pri podraďovaní, tak si treba dať nastaviť elektrikárom regulátor prevodovky a otáčky motora max. pri voľnobehu 650 ot/ min potom to bude jedna báseň. ja osobne preraďujem aj na automatike pomocou mierneho uvolnenia plynového pedálu na zlomok sekundy a opätovným stlačením a nik si nevšimne kedy bolo preradené. takto sa motor nevytáča zbytočne do otáčok pri malom zaťažení aj spotreba PHM je menšia. no ale myslím že to sú už také osobné grifi každého vodiča - dúfam že súhlasíš. Maj sa . ?
Konkretne Karosa B 932.1678 ma retarder ovladany packou na volante so 4 polohami, da sa s nim zabrzdit az na nulu. Bezne sa brzdy vobec nepouzivaju a pri dobrom vodicovi su aj po 150 000 km ako nove.
Pri automatickych Karosach s Voith to byva ako pises v #84834, osobne to vnimam neprijemne ked sa pri podradovani vypina aj retarder a potom hadze celym vozom. Je paradoxne, ze preradovanie pri rozbehu s tou prevodovkou takmer necitit.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
http://www.kukaj.sk/videa/1513/Sovietska-okupacia-Ceskoslovenska--August-1968
A tým by bola aj vyriešený otázka, či rozzúrený substrát dokáže vykoľajiť stojacu tramvaj T3. Dúfam že si v BA nebudú brať z nich príklad.