S tým, že linka 38 je chorá, súhlasím. Hodinový interval je nanič, keď pohreby idú v rýchlejších intervaloch, tak či tak musíš ísť 37, alebo dlho čakať. Ale zachádzanie 37 by nič neriešilo, pretože tam je chronometráž dosť natesno a keby si pridal zachádzku ku krematóriu, potreboval by si ďalší voz, takže by si žiadneho vodiča neušetril. Chcelo by to vybudovať poriadny chodník od krematória k zastávke a tlačidlové semafory, aby sa dalo bezpečne prejsť cez hlavnú cestu - a potom zrušiť 38 bez náhrady.
Počuj ak chceš nadávať mne na mojich rodičov tak mi to môžeš prísť povedať osobne do očí! Už mám dosť tvojich urážok mojej rodiny, potom tej babe z ktorej si sa vysmieval či ju znásilnili v noci keď čakala na autobus až po drzé poznámky na ostatných! Prídi nám to každému povedať osobne do očí a potom sem napíš koľko zubov ti ostalo,ok? Zakomplexovaný frajerko. Tebe sa nepáči keď píšem ako je doprava na nič v Petržalke, ako je doprava na nič cez víkendy v Prievoze a na Drieňovej... Nie som jediný komu tu žereš nervy.
P.S.:Moja mama pracuje cez 30rokov u ŽSR a otec 25,ale niesú vôbec na vysokých postoch,kde by mohli trhnúť peniaze. Takže než dakoho urazíš tak premýšľaj. Pracuješ vôbec,či ako? Lebo s tvojim vystupovaním by som ťa vyrazil aj od smetiarov. Či ťa platia z DPB,že náš sem chodíš buzerovať,poúčať atď.? ?
Ja som v pražských T3 cítil smrad bezďákov, tamojší vodiči ich ani nevyrazli z vozidiel na obratiskách (aspoň dvakrát som to videl). Horší smrad bol v električkách iba v Budapešti. To bolo naozaj na grc. Konkrétne v T5C5 boli traja bezďáci.
takže ešte raz...
veta "sedačky v T3 sú nepohodlné" NEZNAMENÁ, že sedačky v E6 sú pohodlné ! Ty si to ale presne takto prebral a na základe toho si argumentoval.. Teda niečím, čo som nikdy nepovedal..
Serie ťa, že ti nezostal žiadny šotoargument pre šotohračky do BA, čo? Čo si vyberám? Hovorím, že drístaš hovadiny ako celok a na tom trvám. Skús argumentovať, nereagovaním nič nevyvrátiš ani nedokážeš.
Ako sorry, priateľu, ale kde si nabral tie bludy o vodičoch profesionáloch v EÚ a o skoršom odchode do dôchodku? Aké KOKNKRÉTNE predpisy EÚ máš na mysli? Však to pravidlo, že na D ti stačia dva roky vlastníctva B a nič viac, prišlo z EÚ!!! A študenti ťahali BEÚS z hovien dlhé roky, už za socíku, aj ja som prišiel do DPB ako študent a všetko bolo v poriadku! Len nerob z krútenia koláčom posvätnú kravu! Asi proveľmi počúvaš odborárske kecy! Alebo možno aj ty sám budeš nejaký odborársky funkcionár!
Už by si mohol prestať.. Vyberáš z mojich príspevkov len to, čo sa ti hodí, ak si si všimol, už som na tie tvoje sprosté príspevky nereagoval a ani nebudem,,.. A vo Viedni som bol dosť veľa krát..
A nikde som nepovedal, že sedačky v E sú pohodlné..
To čo je zhnité v DPB bude ťažké a dlhodobé naprávať a Ty ak vieš že poznáš pravdu o tom čo so pisal tak nehaj Tých čo tomu prd rozumejú sa hrať doma s angličákmi. Ahoj. ?
Nedá sa iné len s Tebou asi Zuzana súhlasiť. Kompetentní idioti čo o takomto niečom rozhodli by v prípade ak študent amatér vodič električky alebo T - BUSU spôsobí závažnú nehodu s následkami, mali by byť braní ako spoluvinníci nehody. Je to vrchol nezodpovednosti a hazardu s cestujúcou verejnosťou ale čo chceš od záhradkára, ktorý určite ešte nesedel v buse a má dojem že je to ako šoférovať BMW a zrejme si to myslia aj ďalší z vedenia DPB. Nuž čo pokiaľ si konečne všetci neuvedomia, že vodiči v DPB majú za svoju prácu neprimerané malé platy a bude chcieť vzniknutý problém chýbajúcich vodičov riešiť študentami a nie konečne primeraným platom // môj názor za úväzok t.j. 170 hod -25000 SK čisté minimálne // vodiči budú z DPB utekať za lepším platom aj podmienkami . Musím aj konštatovať, že je veľa vodičov, ktorí odídu z DPB aj keď v inom zamestnaní zarobia o 1000 -2000 SK menej, pretože nemusia ráno vstávať o 2.00 hod, robiť 10 - 12 hod a prísť vyšťavení domov alebo ísť na 14.00 hod do práce a prísť domov o 2.00 hod ráno a takto stále v 4. dňových + 2 dni volno cykloch dokola, // veď beusáci rozumejú //ale si pekne odpracujú 8.5 hod v kľude, bez nadávok - ponižovania osočovania od cestujúcich ale predovšetkým s nepomerne modernejšími a lepšími vozmi. 4o Ty na to ????????
Ahoj kolega - viem si predstaviť Tvje pocity mne sa stalo to iste na Vrakose - odrazu mi klesol vzduch na ,,0" a prti všetkým zákonom vzduchového systému busu sa nezablokovali brzdy ale normál som sa po Bajkalskej rútil ďalej 50 km a môžem tvrdiť len 25 r. prax mi nedovolila spanikáriť a bus som zastavil šúchaním pneumatík o obrubníky pritom som vypol motor. Dnes viem že ide o veľmi zvláštnu závadu a to vtedy keď praskne tesnenie pod hlavou kompresora ten nedotláča vzduch ale pretože je dosť vzduchu v vzduchových nádržiach tak brzdové kľúče sú pod tlakom a preto nezačnú brzdiť.Najhoršie je pritom že pedál je úplne mäkký a vôbec nereaguje. Brzdy ik 280 nemám rád pre ich oneskorenú reakciu retardéru a vodič má pocit že bus nebrzdí tak zákonite tlačí do pedálu ako blb. Z mojej skúsenosti si myslím, že Vrakosy majú brzdy v citlivosti lepšie.
hoppusmark
a ty máš najsprostejšie príspevky na tomto fóre AKO CELOK a NA TOM TRVÁM ! ☠
Si trápny a poriadne...