takych pocitov v tomto meste ze sa buduci rok budu kupovat klbove vozy bolo ajajaaaaaj
kym neuvidim cierne na bielom ze prichadza 70 klbakov a 50 kratasov tak mozu ist vies kam...
Ono za dva posledne roky sa kupilo v priemere 20 vozov. Pri 500 potrebnych vozoch a 12 rocnej zivotnosti je treba kupit rocne dva krat viac...
co to kecas ya blaboli, to akoze dopravca ma otvorit kazdy voz a skontrolovat ci je elektronika zapojena tak ako je zakreslena... Ak to bolo naozaj chybne to ide plne na triko Solarisu, presne tak ako opacne kneeling a ine muchy... ved jeden voz dlho stal kvoli pokazenemu motoru...
ja to tiez vidim len na tie sory.. NB je pekny a so SORmi tu mame len tie najlepsie skusenosti. prve sory boli sprevadzkovane v 2000 a nemam pocit ze by doteraz boli snimi problemy. Jediny problem bol to ze sa kupovali len 9.5 a nie aj 10.5 a 12tky.
ináč mňa by tiež ani vo sne nenapadlo, že Solaris môže dodať tak chybné autobusy... Ale pravidlo je také, že kupujúci si to musí sám skontrolovať v určitej lehote..
Jedine v tom prípade, ak to bola skrytá závada, by bol na vine Solaris. Ak to však bola závada, ktorá by sa dala zistiť pri kontrole výrobku po dodaní, a kontrola nebola prevedená, vinu nesie DPB..
Ja mám ten dojem,že naši aj vedeli o tej závade lebo len debil by si neskontroloval čo nakupuje. Proste si povedali :"Nehas čo ťa nepáli." Bohužiaľ to platilo doslovne. Alebo sa neunúvali ani kontrolovať čo kupujú, proste autobusy sú krásne, nové, usmievajme sa,nehoria. Ako potom ich mohli vôbec naši udržovať keď ani nevedeli čo v nich je keď zistili závady na všektých až po roku?! Myslím,že údržba u Solarisov = 0.
Ehm. Inak mohli by spraviť takú vec, že za to čo žere on a tí ostatní čo nám ťahajú medové motúzy popod nos financie, uzavrieť stávku, že ak to neprídu tak ďaľšie štyri roky budú pracovať za 20 litrov mesačne 12hodinovky ako šoféri na tých vozidlách čo si za tie štyri roky nakúpili, čiže na starom - Ikarusy, Vrakosy, Solaris - Fire Edition, Tambusy atď. Inak ma napadlo,že čo ak ten Solaris mal dačo ako prídavné spaľovanie,že preto vzbĺkol,že sa prehrial,možno to šofér hnal a dobiehal meškanie,pracant. ? V súvislosti s tým na napadlo,že by sa mohol založiť dobrovoľný hasičský zbor s názvom Solarfire, s heslom:"Zachráňme Solarisy, oni nás odvezú." ? Alebo by mohli premávať do Spaľovne na 77,že ak to tam cestou zhorí tak ten vrak tam dojde zotrvačnosťou a už len dotle ?
nevie mi niekto povedat, kedy konci letna sezona, ci ako to nazvat, koli ktorej jazdia solarisy na linke 37...nooo...viete ako myslim to slovo jazdia ? tak v oktobri by mohli cez vikendy uz byt na linke 63, nie??
V Záhorskej Bystrici zmenil sídlo Miestny úrad, mení sa aj trasa L37 v Záhorskej od pondelka 3.9.2007...
Pred súčasnou zastávkou "Kŕče" sa odbočí do prava na Tatransku ulicu, kde bude nová zastávka "Krče", potom sa odbočí do ľava na Gbelskú ulicu, kde bude nová zastávka "MiU ZB" a za ňou sa odbočí opäť do prava na Československých tankistov, kde je zastávka "Záhorská" a pokračuje sa už normálne...
Ámos
kym neuvidim cierne na bielom ze prichadza 70 klbakov a 50 kratasov tak mozu ist vies kam...
Ono za dva posledne roky sa kupilo v priemere 20 vozov. Pri 500 potrebnych vozoch a 12 rocnej zivotnosti je treba kupit rocne dva krat viac...