Čítal si to pozorne, mudrlant? A čo tak to vyriešiť trasou N95 cez Nám. SNP a Štúrovu, ako to bolo úplne pôvodne navrhované? Len na to treba vôľu magoriátu a dopravného inšpektorátu, ak sa nemýlim...
"obojsmerné zachádzanie linky N95 cez Šafárikovo námestie, ktoré je v súčasnosti nemožné pre nemožnosť odbočenia autobusov z Vajanského nábrežia na Šafárikovo nám." - a co tak to vyriesit tak ze sa zastane na Vajanskeho nabrezi pred odbocenim na most "na ceste" tak ako na X dalsich zastavkach (Zahradnicka, Namestie L.Stura 7/v noci/ a strasne vela dalsich zastavkach)?
A ešte k tomu je to nerealizovateľné. Za železničným priecestím sa nedá odbočiť doľava, bola by nutná zachádzka cez Riazanskú (točenie sa dokola). V smere do mesta by bolo nutné ísť okolo McDonald´s, čo je značne nepraktické. Považujem to za nezmysel. V oboch prípadoch sa narúša súvislá trasa, predlžuje sa jazdá doba a zvyšujú sa kilometrické výkony. Myslím že aj tak sa bude čoskoro zakopávať železnica pod povrch tak, aby už pri Slovanoch bola pod povrchom (alebo aspoň dostatočne hlboko aby sa dala súvisle prekryť). V mieste vyhoretého mlynu Jedľa zrejme niečo postavia.
v nudzovych pripadoch sa samozrejme da dohodnut s vodicom, ak je vo vozidle dost miesta. zalezi vsak od konkretneho vodica, ak povie, ze nie, tak ta z vozidla vyhodi hned po nastupe a nemusis nic riesit s revizorom. v cyklobuse plati 22 Sk listok (hodinovy) pre bicykel, tak je slusne cvaknut si taky aj v pripade, ze mozes cestovat s bikom aj v obycajnych spojoch.
Mňa dosť prekvapuje požiadavka zachádzky k Slimáku. Mňa by také niečo ani nenapadlo. Keby bola N11, tak by také požiadavky neboli prakticky realizovateľné. ?
S tou rysovacou doskou je to trošku nevhodné. Sám som počas štúdua na strednej škole občasne vláčil túto dosku medzi šokolou a bytom a zďaleka som nebol sám. Neviem si predstaviť ako inak by som mal cestovať...
hmm no to je blbé... a aká je pokuta keď ma s nim chytí revízor? Inak som sa dnes pýtala na stanici kde vybavujú električenky a tam mi jedna zamestnankyňa povedala že ak sa dohodnem so šoférom tak môžem, ale že potrebujem 22 korunový cestovný lístok tak teraz neviem...
"Cestujúcemu je zakázané brať so sebou do vozidla:
(...)
g) vec, ktorej rozmer je väčší ako 50x60x80 cm (napr. bicykel, moped, motocykel a pod.); vec dlhšia ako 300 cm s priemerom alebo uhlopriečkou väčšou ako 20 cm (napr. garníža, koberec a pod.); vec tvaru dosky, ak je väčšia ako 100x150x10 cm (napr. rysovacia doska, stojan na maľovanie, rám okna a pod.) s výnimkou detského kočíka a saní na sánkovanie.
"striktné kopírovanie denných liniek nočnými: nový systém nočných spojov berie do úvahu
maximálne možné kopírovanie denných liniek tak, aby bola dosiahnutá maximálna možná
obsluha územia, čoho následkom sú odlišnosti oproti trasám denných liniek; riešenie sa
neodporúča s výnimkou zavedenia nočných električkových liniek N11, N12 a N14" - ak by sa realizovali nocne elektricky a vsetky linky by boli rovnake ako denne (nepise sa nic o trasach ostatnych el. linkach takze neviem..) tak by som pre lepsiu orientaciu N-ko elinam nepridaval a jednoducho im do CP pripisal nocne odchody.
Inak k odchodom nocakov:
cele odchody by sa idealne mohli posunut o 15 minut. Totiz, prvy nocak sa casto kryje s poslednym dennym spojom.. realny priklad: hrozilo ze zmeskam poslednu L2 z Hlavnej stanice (23:29). V takom pripade by som musel pouzit N53. Prva vsak ide tesne po L2 (23:30) a je predpoklad ze zaroven zmeskam aj tu a budem cakat 30 minut. Keby sa posunuli odchody bolo by to len 15 minut. Navyse by sa zmensil rozdiel medzi poslednym nocakom a prvym dennym spojom.
K tomu materialu:
"Názor
o preplnenosti spojov zastávajú najmä požívatelia liniek N33, N34, N93 a N95." - otazka je ako to riesit. Pretoze dlhsie busy tam uz nepojdu a zas zahustenie by nemalo zmysel ak by sa nezahustili aj ine linky.
K transparentom: Presne tak. Problem vidim skor v tom ze pocas vyluk pri ktorych sa nemeni BUSE (chvalim ze pri ZST Nove Mesto zmenili) vodic stlaci tlacitko Odklon az na poslednej zastavke stalej trasy (samozrejme za predpokladu ze ho vobec stlaci). Pred tym je na teplomeri standardna trasa co moze cloveka popliest. Takze idealne by bolo keby sa vtedy teplomer vypol (ak sa to da). Co sa tyka vyluky: Akosi ma to nesokuje..
Re #83970 hoppusmark: Ale je tam miesto. Dokonca tam to obratisko aj tak nepatrne vidno.
Re #83971 KLF: V roku 5000 toho nasledujuceho letopoctu. Silno o tom pochybujem a uprimne - pochybujem o opodstatnenosti trate v pripade ze by nesla DALEJ ako k byvalej Ikei.
810zssk