Tak potom by sa mali zjednotit aj zastavkove oznacniky, vid oznacnik na PKO (obojsmerne), oznacnik na nastupisku 70 a oznacnik na Trhovisku (zastavky trolejbusov). ALe povedz mi naco by sa to malo urobit? Staci, ze sa to kazdu chvilu demoluje. Vid pripad, kedy na Trhovisku (zastavka liniek 50, 68) a Kapucinskej (smer tunel linky 1, 5, 9, boli tie najnovsie oznacniky a uz nie su, lebo ich vandali zdemolovali a zastavkari sa rozhodli, ze ich tam opatovne nenainstaluju, lebo by sa to casto demolovalo a taky oznacnik nie je lacna zalezitost.
Btw. tie vraky čo sa posledné dni objavujú v DNV na linke 20 a 28 nemajú konkurencie. Hoc už MHD v BA nezvyknem fotiť, som si ich odfotil na obratisku. Boli tam štyri vrakosy, neznalec by si myslel že ich nechali neďalekému šrotplatzu, alebo že vzniká nový vrakáč. Omyl vážený, tamto je určené pre cestujúcich našej úžasnej MHD. Som zvedavý či by sa v takých vozoch cítili (ne)kompetentní bezpečne. Hlavne tí, ktorí za to môžu.
Hmm, možno tým, že už existujú nové? Každopádne je to len môj názor, mal som to tak aj napísať, tak sorry.... Možno by tú morálnu zastaralosť mohol zhodnotiť nejaký dizajnér..
Tusšín vzduchová záclona sa tomu odborne hovorí... Prvýkrát som to obdivoval vo fungl novom trojuholníkovitom Priore okolo roku 1970, keď ma tam rodičia prvýkrát zobrali. Ale pre niektorých odborných činiteľov DPB evidentne dodnes vec neznáma ? .
vo viedni maju klimatizovany autobus, ktory ked otvori dvere, tak sa spusti zo strbin nad dverami studeny vzduch ktory tvori clonu medzi interierom a exterierom, takze chladny vzduch znutra neuteka na zastavkach von...
teda tou druhou časťou príspevku som chcel povedať, že aj napriek tomu, že tá klíma nie je v prevádzke celý rok, tak práve v tých horúcich dňoch je potrebná a určite lepšia ako hocijaké vetranie..
Ináč to čo hovoria, že by boli veľké výdavky na prevádzku klímy, a vyššia spotreba.. to je blbosť, pretože klímu nie je treba 365 dní v roku 24 hodín denne, ale len keď sú horúčavy.. Takže možno tak 10-20 dní do roka budú mať vyššie náklady... A to nie je tak veľa..
Ale aj napriek tomu sa tá klíma určite využije a teda počiatočné náklady na kúpu klímy do každého vozidla sú určite opodstatnené..
No presne, ja by som na ich mieste zrušil aj výrobu SORiek, veď za dva mesiace už bude neskoro a nikto ich nebude potrebovať..
A ešte sa nabúchajú plechy na prehnutú 3026, takže absolútne nevidím problém čo sa týka počtu vozov ?
Asi tak.. Ale vedenie DPB radšej povie, že všetci ostatní sú blbí, keď tú klímu dávajú aj pre cestujúcich...
Aj taká Žilina a Prešov, a vôbec všetky západoeurópske mestá, a celý zvyšok civilizovaného sveta.. ?
A ináč ešte si zabudol: vsetcisunaobede ?
Vidim, ze aj nove vedenie DPB si smelo osvojilo vyhovorku preco sa neda dat klima do vozidiel pre priestor cestujucich..lebo by bola zvysena spotreba, lebo caste otvaranie dvier ? Je to smutne ? Vedenia DPB su asi presvedcene, ze vo svete jazdia vozidla MHD na vzduch a nezastavuju na zastavkach a preto tam maju klimu aj v salone. Vlastne..cestujucibytonepochopili, nikdysatotaknerobilo, tosaneda ? ?
xpucmo