Mesto vlastne prispieva na MHD celkom dosť.. Možno by sa dalo aj viac, na úkor iných vecí, ale určite by ani to úplne nestačilo, ak by sme chceli aj kupovať nové električky, stavať nové trate a rozširovať vozový park..
Štátu by malo byť jedno, či staviame metro, alebo nie, mal by sa jednoducho podieľať aspoň z polovice na všetkých investičných výdavkoch, tak , akoby sa aj napr. vo Viedni alebo Prahe podieľa štát na výstavbe metra..
a vlastne štát sa správa tak, akoby Bratislavčania ani neplatili dane štátu, ale iba mestu..
Akoby im za tie dane žiadne služby poskytovať nemusel, a nemusel nič platiť.. Takúto "solidárnosť" ale totálne odmietam...
Ja mam praveze vsetko proti. Preco by oni mohli dostat a my nie? Potom to vyzera tak ze v chudobnejsich castiach SR maju lepsi vozovy park ako my. Je to AJ chyba mesta ze nedava peniaze, ale toto by bola dobra moznost ako tomu pomoct, co by v konecnom dosledku pocitili aj vychodniari (na ktorych uz aj tak doplacame).
Tak dobre, nič proti... Ale keďže na regióny pôjde toľko prachov z eurofondov, tak by štátu určite nechýbala tá miliarda, ktorou by prispel zo svojho (zo štátneho).. To je predsa jedno, či to budú peniaze na papieri z eurofondov, alebo priamo od štátu..
A práve takýmto rozlišovaním štát prispieva k nenávisti medzi regiónmi.. Vytočilo ma, že Bratislava bude teraz zas ukrátená, a iní budú zvýhodnení... Pýtam sa, prečo???
Keby bol štát schopný dobudovať tú pos.anú diaľnicu, tak by sa východ a iné regióny rozvíjali aj sami, a nepotrebovali by také obrovské dotácie...
chcem len povedať, že už ma to sere.. Štát má a bude mať dosť peňazí na to, aby aspoň PRISPEL nejakou blbou miliardou ročne na dopravu v HLAVNOM MESTE...
Ale nie, takže sa tu musíme voziť v 18-ročných autobusoch, ktoré nás už takmer ohrozujú na živote, ako keby sme boli nejaká zaostalá rozvojová krajina
Ja viem, ja som pochopil, že to s tými "školeniami" nebolo myslené vážne ?
Len som si myslel, že na Trnávke sú tie vozy častejšie umývané aj niekým iným, nielen vodičmi. Ale zrejme to tak nie je...
Ale však jasné, že je to zhoda náhod. To závisí od vodiča k vodičovi a náhodou sa ich najviac skoncetrovalo na 1 DP... Ja nezabudem ešte keď jestvoval 1816, celkom pekne oblepený, vytunený (tá výzdoba mu ostala aj dodnes.) Nastúpim dnu a tam humus, bordel, nejaký vysypaný cement či čo a e videntne to nebolo z toho kola ale bohvie odkedy a špina po celom voze... A zas opačný príklad: verím, že Darro sa bude starať o svoj voz tak ako o 7115 a to čo dal sem link na fotku vylešteného disku (alebo to dal na dispečerské fórum), bude mať vždy vydrhnutý celý voz... a učia ich to na školeniach v Pet?
Nad strednou a zadnou nápravou sú dvojité kolesá (nápravy), takže tam to už užšie nebude.. To je tak v každom autobuse...
Okrem samozrejme SORu NB 12/18, ktorý má aj toto vyriešené, pretože má len po jednej špeciálnej náprave, ktorá je širšia ako obyčajná, ale zároveň užšia ako dvojitá... ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark
Štátu by malo byť jedno, či staviame metro, alebo nie, mal by sa jednoducho podieľať aspoň z polovice na všetkých investičných výdavkoch, tak , akoby sa aj napr. vo Viedni alebo Prahe podieľa štát na výstavbe metra..