Tu už niekomu fakt asi d.be? 197 mil. bez DPH na ten blbý krátky úsek zo Šafka po Bosákovu???? Mám pocit, že niekomu z toho pôjde minimálne 50 mil. do vačku... ☠
Ved ja som prave pisal o zakopani celej krizovatky, nie o podjazde - teda to co je teraz hore by slo dole! (ja viem ze je to nerealne, ale to som pisal uz v prvom prispevku)
Som presvedceny ze zakopanie elin by tam malo minimalny efekt. Ked zakopavat, tak v cente.
Rozmýšľaj.. Zakopanie ciest neznamená, že na povrchu potom budeš mať už len zelenú trávu na hranie golfu....
Totiž autá nejdú na Trnavskom alebo Račianskom len na jeden smer, ale oni potrebujú aj odbočiť! A na toto potrebuješ viesť zvlášť pruhy aj na povrchu! Proste ty môžeš zahrabať pod zem 2 pruhy, ale minimálne jeden v každom smere musí zostať na povrchu, aby tie autá mohli odbočiť aj do iných ulíc...
A medzi domami na Šancovej máš dosť veľké obmedzenie, tam ti to nevyjde spraviť 1+2+2+1, takže pod zem by si mohol dať iba 1+1, a to by zas nemalo žiaden účinok...
Ale električka ide len v JEDNOM smere, takže tam takýto problém nie je... Takže tam ti stačí zahrabať koridor pre električky v šírke dvoch koľají...
Okrem toho električka môže ísť pod zem vo väčšom sklone, takže ti stačí kratšia rampa, po ktorej tá električka pod zem bude vchádzať..
U IAD a autobusov musí byť tá rampa oveľa dlhšia!
DPB sio prenajme vozidlá od súkromných dopravcov.. Tak to bolo v novinách, že to povedal Cílek alebo Záhradník (podľa mňa je to blbosť, budú sa škrtať grafikony)..
Čo sa bude diať v septembri ak DPB nezabezpečí dostatok autobusov a šoférov? Pripadá do úvahy v prípade veľkej krízy preda trolejbusovej trakcie alebo električkovej s vozidlami a zabezpečovanie prevádzky niekym iným? Za získané peniaze by sa tak obnovil autobusový park, poprípade ak by sa predávali eliny tak aj trolejbusový. V tomto štádiu už je všetko možné.
Vyjadrovať sa môžu, to však, bohužiaľ, neznamená automaticky, že sú kompetentní. Zopakujem, že toto tvrdenie platilo pre trolejbusy odlišnej konštrukcie (typicky 9Tr vs. ŠM11). Obávam sa, že 14Tr nevydrží o nič dlhšie, než ekvivalentne stará a ekvivalentne udržiavaná Bxxx. A v prípade trolejbusov priamo stavaných v autobusových karosériách pre dlhšiu životnosť žiadny dôvod už ani neexistuje a, naopak, z mnou uvedených dôvodov je životnosť niektorých komponentov výrazne kratšia.
Ja netvrdim ze je tam lepsie. Len tato konkretna vec.
Ja viem. Lenze: ta debata zacala podchodom (prakticky nepostavitelnym), presla na podjazd a potom na zakopanie IAD. Zakopanie NDS je fajn, ale neriesi to povodny problem.
Ale za akú cenu je tá "bezpečnosť" lepšia, " " sú tam, lebo tí policajti sú všade o. i. preto, aby ťa mohli v prípade potreby zbaliť napr. za to, že máš protilukašenkovské tričko.
Re #82497 810zssk: Zakopanie elín, ak ich považujše za NDS, je oveľa perspetívnejšie.
Re #82501 S499.1023: Myslím ľudí z DPB a magistrátu, čo sa k tej téme vyjadrujú v novinách.
Re #82509 810zssk: Opdoveďou, či je niekto prevádzkovateľ MHD bude licencia dopravcu.
Re #82519 pepke: Lieskovec je osada s rozpadnutým kaštielom a Ketelec bude asi niečo podobné. A inak tieto lokality sú aj na niektorých mapách.
ahojte, môžem sa spýtať čo je to vlastne Lieskovec, Ketelec a prečo tam vôbec niečo chodí?je to súčasť p. biskupíc??ebo priznám sa, nikdy som o takom niečom v BA nepočul (okrem L79). ?
to co vravi Igorko plati ale v pripade ked nie je urcene INAK... na vacsine bus pruhov v BA mas na znacke "radenie pruhov" bus pruh oznaceny patricnou znackou "autobus" a pod tym mas dodatok "MHD a SAD"
hoppusmark
Tu už niekomu fakt asi d.be? 197 mil. bez DPH na ten blbý krátky úsek zo Šafka po Bosákovu???? Mám pocit, že niekomu z toho pôjde minimálne 50 mil. do vačku... ☠