Ak tu chodi vodic co mal dnes poobede (14:15 od Auparku) 2626 na L50 tak ho chvalim za to ako paradne sa zachoval k vodicovi vozidla SE-292AZ s ktorym mal mensi konflikt Celkom pekne ho svojou ignoraciou zrusil
Tak to by si sa čudoval. Ja som sa bol pred mesiacom na personálnom ED pýtať, či berú vodičov električiek aj na brigádu. Milá teta ktorá sa so mnou bavila (sedelo ich tam až 5!) mi povedala, že len ak by som mal papiere, lebo že vraj kurz je drahý. Tak som ju zaskočil otázkou, že čo keď si budem ochotný ten kurz zaplatiť. A na to, že brigádnikom kurzy nerobia. Hmm, tak to aby som si šiel zrejme do iného podniku najskôr papiere urobiť a potom sa zamestnať v DPB. ?
Re Vladimír #81824: ano, len nech nehovoria "nie sú vodiči", ale "nemôžme si dovoliť zaplatiť vodičov, okrem tých, čo pre nás z nejakého záhadného dôvodu ešte robia za tie peniaze".
Teraz cez prazdniny by som (ak by mi zaplatili kurz) urcite nastupil... a cez skolsky rok by to tiez nebolo problem, kedze zo 7 dni mam 3 volne... naozaj nechapem preco to DPB nejako nevymysli potom ze je malo vodicov... ja by som rad pomohol, ale takto to vyzera akoby dpb vedome pommoc nechcel
No však tlačte na vedenie ? Lebo keby sme sa my ozývali, to je egoistické a tendenčné, že pre nás chceme výhody... Ale keď a ozvú vodiči, čo na stálo jazdia, že oni chcú aj pre brigádnikov zadara kurz (teda za zaviazanie), lebo dnes často vodiči nadávajú na brigádnikov..., potom to bude mať váhu, alebo keby to odbory riešili, ale tí majú úplne iné starosti... ?
Andy a Ike: preto treba tlačiť na vedenie, nech konečne aj brigádnikom preplácaju kurzy!! Samozrejme za tvrdých podmienok zaviazania sa na 4 roky, aspoň 20hodín mesačne. Samozrejme pri porušení zmluvy /odchode skorej/ zaplatenie plnej výšky kurzu... ? ?
Čo na to VEDENIE? ?
PS: teraz v septembri to bude cool ?... 30min interval na všetkých linkách! wow ?
To asi ťažko, nie je to až tak o cene ale o dotáciach.
Keby stál hodinový lístok namiesto 22Sk tých 1,5 Euro, čo je 50 korún, mali by vodiči 70 000 plat? ?
Ono totiž "sprostá socialistická doprava, zdravotníctvo a hnilé školstvo" je cenovo regulované. Nie je problém, stačí, keď aj v Bratislave bude stáť lístok na jednu cestu ako v neďalekej Európe €1,50 a výrazne sa hneď porieši aj otázka možného zvýšenia platov pre vodičov.
A hneď by sa aj kultúra cestovania zvýšila, garantujem Ti, že ani v špičke by si sa v eline netlačil, aj miesto na sedenie by si našiel ?
Re Peon: zatiaľ čo DP blúznia o nedostatku vodičov, v iných odvetviach vozia do SR slovákov zo Srbska. A v DPB vodiči v kontakte so substrátom vlastne nie sú, tak tu ani po slovensky nemusia vedieť.
Zákon rastúcej ponuky IMHO platí aj na trhu práce, keď ponúknu normálny plat tak sa noví vodiči pohrnú. To len v tej sprostej socialistickej doprave, zdravotníctve a hnilom školstve to tak funguje, že radšej kolaps systému ako nájsť peniaze na platy.
Ale tak ako napisal Andy,zratuva sa to stvrtrocne a podla toho sa aj prisposobuje zmluva.Menej vsak nesmies mat (pri 5h/t uvazku) inak Ti zrusia zmluvu uplne ale viac mozes robit,kedykolvek
Tych 5 hod tyzden znamena,ze mesacne mozes odjazdit cca 20-22h. Pre jednoduchsi vypocet 5:7x30 resp 31 a vyda Ti cislo ktore mozes odjazdit mesacne,ale ak zvladnes aj viac,nie je problem si zmenit zmluvu.
Ináč už by mohli prestať lepiť tie nepriehľadné reklamy na zadné sklá autobusov, pretože potom je "úžasné" zisťovať, aký autobus je za nami...
Načo je priestor pod oknom??? Nech to lepia tam...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
a podobne zmyslajucich ako ja urcite nie je malo