No, ja pridam aj nieco k veci (...)
- V Krasnanoch uz vraj je 7304.
- 7303 zostane v Juraku
- Linka X2 bude mat cez vikend 9-minutovy interval, v spicke prac. dni 6 minut
- Do Krasnan by mali byt preradene hlavne vozy s reklamami, ale nie Podravky a Tic-Tacy (su na opravach). Ista je suprava 7809+7810. Nemal by ist "konvoj" z Juraku, ale dojazdy zo 4iek a este niecoho (zabudol som) pojdu rovno do Krasnan.
- V Krasnanoch uz vraj je 7304.
- 7303 zostane v Juraku
- Linka X2 bude mat cez vikend 9-minutovy interval, v spicke prac. dni 6 minut
- Do Krasnan by mali byt preradene hlavne vozy s reklamami, ale nie Podravky a Tic-Tacy (su na opravach). Ista je suprava 7809+7810. Nemal by ist "konvoj" z Juraku, ale dojazdy zo 4iek a este niecoho (zabudol som) pojdu rovno do Krasnan.
Turbo
Pozrel som sa iba letmo do knihy a nenasiel som tam presny rozdiel medzi zvislymi kolajnicami a kolajnicami so sklonom (nemal som vela casu). Takze neviem ti to povedat, ani ja neviem vsetko. Inac, s tebou mozem suhlasit, tiez by som nechal par ulic aj na rozchode 1000 mm, ak by sme teda naozaj presli na 1435 (comu neverim lebo to stoji az moc penazi). Inac, kby sa hypoteticky prerabala siet na 1435ku, tak potom by som celu siet upravil tak, aby vyhovovala vozidlam RT8D5 (nema schody). Cize vysoke nastupistia a obluky posunute tak, aby vyhovovali profilu RT8D5. To by si ale vyziadalo okrem ineho aj nove vozidla (RT8D5 - to by uplne stacilo, co na tom ze je to CKD - teda pokial by to este vyrobili ). Alebo ked uz, tak potom KT8D5N, ale lepsie by boli RT8D5. Samozrejme nie vsetky trate by sa prerabali naraz. Povedzme Karlovka a Dubravka by bola prva, kde by sa aj nasledny vypravovali vylucne RT8D5. A podobne. Toto by si ale vyziadalo rychlu zmenu, nove vozidla a vozovnu (ziadna sucasna nie je vhodna pre KR8D5). Ale to su vsetko spekulacie, co sa asi naozja urobi bude velke NIC.