u nas je to formulovane tak ze vodic nesmie obmedzit ani ohrozit chodcov na prechode ktori uz vsupili do vozovky, co sa mi nepaci - podla mna by to malo byt formulovane tak ako som pisal nizsie + za nedanie prednosti na prechode by malo byt automaticky zadrzanie VP a bolo by.
Vraj nedostatok vodičov, údajne sa oproti škol. roku šetrí málo služieb. Akurát je záhada, že po iné prázdniny doteraz, keď bol ten prázdninový grf. s obmedzeným cepo iba na 201, 202 a 208 (pôvodne aj 209) sa šetrilo dosť služieb.
OK, ina modifikacia L50:
OD Slimak - Safarikovo namestie (bez zmeny) - nabrezie (zastavka Novy Most, smer Slimak ako L70, opacny smer ta zastavka pri pamatnej "tabuli") - Novy most - Aupark.
Otacanie pri Auparku prejdenim cez nadjazd nad dialnicou, zidenim dole (kde by sa vybudovala parkovacia plocha) a potom zas hore na nadjazd a na zastavku Aupark.
Okrem spojenia s prepravnym uzlom Novy Most (L37, L28/29...) by sa zaviedol aj prestup na hrane na linky 80, 83, 84, 88, 91, 93, 94 a 191.. pretoze uz teraz tym dost vela ludi chodi k Auparku kde prestupuju, takto by sa to zjednodusilo.. jazdna doba doba by sa zvysit nemala, minimalne nie razantne.. v pripade zaujmu poslem mapku ako by sa to malo tocit
Tie podivne t-busove grafikony maju platit dokedy? A dovod ich existencie je nedostatok vodicov, alebo malo objednanych vozokm? ? Inak ked sa v nedelu vratim do BA, zostane este MHD, alebo sa mam pripravit na pesie tury po meste? ?
Myslím, že tu bolo už nespočetnekrát zopakované, že úlohou a-50 nie je primárne spájať oblasť Slimáka s Auparkom, ale zaisťovať spojenie Ružinov - ASMN a Šafárikovo námestia - Aupark. Tú prvú časť by si zlikvidoval.
Vo svojej práci tiež funguješ tak, že tresneš hocičo a počkáš, či ťa s tým vyhodia, že je to blbosť alebo najprv trocha analyzuješ?
Nie... lenze fakt objektivne musis uznat ze jednoducho taka Skoda 1000 to ubrzdi tazsie ako nove auto.. len to ti vodici musia rozmyslat.. a potom sa moze zvysit rychlost.. a na tuto temu uz s tebou nedebatuje, zbytocne sa rozculujem..
Od Palugyaya po odbočku na kramáre by (zatiaľ tam 90 nie je, len tebe podobní dementi tam tak jazdia) royhodne nebeypečná bola a to v oboch smeroch.
Ale s tebou diskutovať o nejakých elementárnych zásadách správania sa vodiča je úplne zbytočné.
K ankete: Fakt by bodla ta klimatizacia, ono uz sa blizime aj my do takych teplot ze to skvarenie sa moze byt aj nebezpecne.. na stredu hlasi SHMU 38 stupnov, takze preventivne zostanem zakukleny doma (a rozhodne nepojdem Kuklovsku, tam to bude zabijak)
"Úsek Legionárska – Trnavské mýto sa má opravovať v roku 2009 sa 45 miliónov korún." - im drbe? Cakaju kym sa to rozpadne?
"Viktor Haluza z Rezortu technickej infraštruktúry DPB zdôvodňuje zaradenie tejto trate do plánu opráv na rok 2007 "zlým technickým stavom a (rekonštrukcia sa) začala ako prvá z dôvodu, že si nevyžaduje náhradnú autobusovú dopravu." ?
Moze mi niekto poslat originalny dokument?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023
Vo svojej práci tiež funguješ tak, že tresneš hocičo a počkáš, či ťa s tým vyhodia, že je to blbosť alebo najprv trocha analyzuješ?