Ohnáňať sa stále a furt invalidnými a staršími občanami je už úbohe. Žiadne babky, v žiadnej diere na Slovensku sa nesťažujú, že msuia prejsť kilometre ku zastávke, na ktorej im príde autobus 3x za deň a ty budeš dávať rozumy.
Argumentovať ľuďom, ako Re #80930 intony, ktorí nechápu, že mestskú hromadnú dopravu používajú aj invalidní, či starší občania, ktorým robí problém prejsť napríklad od tunela k Redute je zrejme zbytočné. Radu "Vystúp, prosím, konečne z menejcenného dopravného prostriedku, skús prejsť (aj keď viem, bude to ťažké)" si môžu strčiť za klobúk. Mapu Viedne mám v hlave, nepotrebujem si ju kupovať, ale niekto si asi nevie predstaviť organizáciu dopravy vo vnútornom meste Viedne, preto pripájam adresu na mapku, aby si mohli urobiť obraz aj tí, ktorí zrejme ešte v živote nevideli fungujúcu MHD: http://www.dobak.eu/pub/pict/wien_zentrum.gif
O tom,že vodiči MHD si nevážia cestujúceho svedčí aj ich názor na cestujúcih v N-linkách : http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=4833
Keby len tak dakoho zaujímalo kde sa vyvážali opilci a socky, tak nech sa pozre trebars na 13 cez deň dakedy (teraz to už neni také ako cca pol roka späť) alebo 201 ? čiže neni to len cez noc. Inak električkári neviem prečo by pindali na nočné služby. 1. Prilepšili by si finančne (podľ mňa určie musia byť za nocáky príplatky) a 2. určite je menej stresu na cestách cez noc ako cez deň, takže majú voľnú na cestách. Teda skoro, treba dávať bacha na rýchle hlavy ?
P.S.: Kedže neplatia električenky na nočné spoje, nebolo by dobré zaviesť nasledovné?! : Že k cene električenky na denné spoje by pripočítali aj nejakú cenu za nočné spoje a šupli to na kartu aj s tým? Takí čo končia cez noc a majú záujem by to určite kupovali kedže pravidelne cestujú a nemuseli by tak naháňať automat na lístky na nočák (stánky asi ťažko tak neskoro...).
A ešte - v tú istú noc som šiel na stanicu 93 (myslím že predposledný spoj, Karosa CNG 16**). Bol tam taký mladý vodič, dával vozu aj predpisom riadne zabrať, na stanicu zo Šancovej to struhol rovno na červenú, na moste mali podaktorí riadne ródeo. ? Nie že by som sa sťažoval, aspoň som tam bol rýchlejšie a konečne niekto na to dupol, ale tak ma napadlo, či takýto adrenalínový jazdec nie je dakto z tohto fóra. ?
Včera som išiel nočákom a vedľa mňa sa dvaja evidentne vodiči o nich bavili. V podstate nadávali na to, že vodiči sa nemajú ako dostať do roboty, na nič nie sú peniaze, ale takúto blbosť zavedú. Mimo iného ako argument spomenuli, že DPB si z palubákov zisťuje, koľko ľudí si cviká lístky a že v nočákoch to vyšlo 0,01%. Moc tomu neverím, ale ak je to pravda, tak vôbec nemusia riešiť cenovú politiku a rovno ich púšťať zadara. ?
zdravim! kedze sa mi nepodarilo obajvit slubeny dotaznik k nocakom, tak sa pokusim podelit o zopar mojich postrehov tuto... Dufam, ze mi to prepacite.
Nove trasovanie nocakov ako aj intervali ich odchodov su podla mna ok. Avsak odchody o 00.00 z Hl. stanice pre vybrane spoje sa mi zdaju nadbytocne...
Pozitivne hodnotim aj nasadenie ostrahy do vybranych spojov. Obvzlast smerom do Petrzalky sa to najma pocas vikendov pytalo uz davno.
Jedine negativum vidim zatial pre mna v tom, ze Jarovce, Rusovce a Cunovo (to su konciny, kde byvam) stratili priame spojenie s centrom. Co by nebola az taka tragedia, hlavne ked je to vyvazene zvysenim poctu nocnych spojov. Problem vsak vidim v nastupisti linky N91 a v disciplinovanosti vodicov tejto linky. Od zavedeniá noveho systemu nocakov sa mi podarilo vyuzit ich sluzby 3x. V stredu som prestupoval na N91 s odchodom z Jasovskej o 00.03, v piatok o 2.00 a dnes o 1.00. Okrem piatku N91 nezastavila na svojom oznacenom a propagovanom nastupisti tj. na zastavke 191,91 smer centrum, ale za garazami tj. nastupiste N93... Vzbudzvalo to slusny chaos a dnes vdaka tomu asi 7 ludi ostalo stat na oficialnom nastupisti... ja som ledva dobehol. Je to dost blbe cihat, ze z ktorej zastavky nakoniec ten nocak pojde...
Nemusia šlapať. Môžu ísť na L93 alebo 94, odviesť sa na ŽST Petržalka, tam prestúpiť na L91/191. Alebo môžu ísť rovno pešo na ŽST Petržalka. Ja tam blízko bývam a tiež to tak robím keď sa chcem dostať pod Nový Most.
Ale veď do centra (resp. cez centrum ) chodia mnohé spoje. Len z Petržalky: 80, 83, 84, 88, 91, 93, 94, 95, z Karlovej Vsi a Dúbravky, 1, 4, 5, 9, 12, 34, 83, z DNV 21, z Rače 3, 5, 11, z Dolných Honov 201, 202 a podobne by som Ti mohol vymenovať ešte ďalšie. Pod pojmom "centrum" si totiž netreba predstavovať len to historické centrum vymedzené zhruba Nám. SNP, Kapucínskou, nábrežím a Štúrovou.
Zveličuješ. V Bratislave je veľmi málo takých miest, odkiaľ by si musel na MHD "šlapať kilometre". Azda jediné na ktoré si spomeniem je Sad Janka Kráľa, odtiaľ to naozaj chvíľu trvá kým prídeš na zastávku (myslím zastávku liniek 80, 83, 84, 91, 93, 94, 191).
Linky 91/191 sú koncipované ako expresné autobusy, teda nemôžu stáť na každej zastávke.
K tomu Kollárovmu nám.: jednak je to zbytočnosť, tá vzdialenosť sa dá pešo prejsť za 2 - 3 minúty aj s čakaním na semaforoch a jednak by to znamenalo aj isté predĺženie jazdnej doby. To už by sme potom mohli všetky zastávky umiestniť v takej vzdialenosti, lenže o koľko dlhšie by sa cestovalo.
dobre hovoris, jednosmerky v Hofburgu. Na pesej zone by vsak ziadne auta (teda ani autobusy) byt nemali. Napriklad Schonbrunn je dost velky, ale autobus MHD som tam este nevidel. Autobusovu dopravu vo Viedni dobre nepoznam, ale vsimol som si ze sluzia hlavne na napajanie na kolajovu dopravu.
Priklad linky 94 nebol dobry. 93+94 je nosna linka na useku Smolenicka - Zochova. 94 je vlastne skratena 93, avsak v meste obsluhuje nieco naviac - Vazovovu. To si predsa chcel, nie?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
intony