čo sa vôbec teraz deje tam v okolí Sitiny? Vraj sú tam zápchy na Lamačskej... ale v ktorom smere? To je teda už vrchol umenia ak stavba ktorá má pomôcť ešte skomplikuje dopravu v meste. ?
Na ten link co uvadzas,som uz cital,ale porad ako si mam otvorit ten dotaznik.Na nic z toho sa neda kliknut,ani na to hrubo vytlacene ani na adresu imhd. ? ?
Z pohľadu vodiča napríklad na takej Panónskej je 60 nič a určite by tam vodiči (čiže aj ja) uvítali 80 aj cez deň.. Ale keď sa na to pozrieš z pohľadu chodca, a chceš prejsť cez prechod, tak 80 je brutálna rýchlosť, keď vidíš, ako okolo teba presvištia autá... A to v už v súčasnom stave, keď tam je 60, a všetci jazdia 70.. A veľa vodičov má potom problém z tej 70 zabrzdiť pred prechodom a pustiť chodcov.. Pritom niektorí vodiči sú leniví zabrzdiť aj pri 40-tke, ale pre niekoho je asi veľký problém presunúť nohu na brzdový pedál..
Preto som za 50km/h v meste počas dňa, tak ako je to aj v iných štátoch EÚ..
No na niektorých úsekoch by sa 80 hodila(Nový most, Einsteinova, Panónska), ale normálne v meste, keď budeš chcieť odbočit v nejakej ostrej zákrute, tak dokážeš rýchlo zabrzdiť z 80 na 30 napríklad?
Ako v com... ako v com...
Ja bych tu rychlost v meste v noci kludne zvysil aj dnes. Pride mi trapne sa Karloveskou, alebo centrom mesta o 3:30 rano trepat 30kmh, ked ani zivej duse neni v uliciach... (hlavne cez pracovny tyzden).
Ano,chápem,čo chceš povedať a v podstate máš pravdu.Ja si ale nemôžem pomôcť,mne sa jednoducho lak LBC zdá neskutočne sexi na každom voze.Podobnosť so SAD BA sa mi nevidí až taká výrazná,pretože myslím,že odtieň SADky je trochu iný,než LBC.Navyše polepy u SAD sú len strieborné,kdežto u LBC rôznofarebné...A rozoznať mestský bus od prímestského,alebo diaľkového vôbec nieje problém... A čo sa týka električiek,tak nechápem,prečo keď už raz začali v minulosti dávať modro,červeno strieborný lak na K2S,T3S,K2G...prečo v tom teda nepokračovali aj pri modernizovaných T3P,ale začali ich robiť červeno biele.Navyše staré vozne obnovujú v pôvodnom laku a tak aj v TRAM trakcii je zase milión farebných variácií.LBC sa mi vidí ako dobré zjednotenie pre všetkých...
nakoľko majú vodiči električie menší plat ako autobusári a trolejbusári tak si prilepšili za nočné či nie? Nikedy je lepšie pracovať v noci ako cez deň. Napr. v noci nisú zápchy, pohoda, nepraží na šoféra slnko a pod.
Sorry že začínam zas túto tému, ale ak ste si prečítali článok o nákupoch starých trolejbusov pre Žilinu, je tam úplne krásne vidieť, že jedno vedenie mesta dokáže zrealizovať nákup nových vozidiel, a iné vedenie zrazu nie, pretože "nie sú peniaze"..
Pritom v minulom vedení tam bol odborník na dopravu a pochybujem, že ten by nejak chcel zadlžovať podnik a mesto, takže nákup nových vozidiel v minulom období nespôsobil nejaké veľké dlhy.. Teraz tam je niekto politicky dosadený a zrazu to nejde..
Ak to porovnám s Bratislavou, tak my sme prešli bohužiaľ len tými obdobiami, kedy "to nešlo, lebo neboli peniaze"..
Vždy však platí, že keď sa chce, tak sa dá ?
bol som tam asi o 12.45, ale 3528 som nefotil (aj tak stala proti slnku...) lebo som sa ponahlal inde ? A nenapadne sa netvarim, lebo tu ma aj tak nikto nepozna ?
60 +-10% ... co ma ale stve je, ze teraz su 3 druhy MPR - v obci, mimo mesta, dialnica/rychlostna cesta... za sociku bol este jeden pripad - v obci v noci (23.00-5.00) a to bolo zhodne s MPR mimo obce... sice neviem ci by to dnes bolo bezpecne
V pôvodnom návrhu boli v noci pred voľným dňom (denne - teda nočne) to nejde, lebo každú chvíľu sú na nejakom úseku napäťové výluky - teda nočné a to by musela byť el. nahradená vtedy busom, a na rozdiel od t-busu, v prípade el. by bus musel na radiále stáť na iných zastávkach a zvlášť v prípade Rače by to bolo dosť rozdielne. No a keď by často bývali náhrady el. busom, tak vlky na radiále by už pomali nevedeli, kedy im ide el. a kedy bus, kam as postaviť, to by aj bolo podstatne viac oznamov na tú tému (vlky oznamy nečítajú) a prebehovať v noci z el. zast na busovú, keď nočák častokrát lieta 70 kmh (aj viac ☺ )...
No ale v noci pred voľným dňom to bolo v návrhu, ale to bol ten priestor na redukciu, lebo podľa mňa by bol zázrak, keby sa schválil návrh nočákov v plnom znení, ako ho autori predložili. Tak sa schválil oproti pôvodnému zredukovaný, ale to vlky nevedia..
Btw. môžeš si aj Ty dakedy vypočuť, ako by vodiči elín nadávali že jadiť nočák, voziť tých ... atď. Aj keď možno by sa dobrovoľníci našli, ale zasa odbory ako by pindali.... ?
inak som šiel linkou 92 k Vozovni Petržalka a vzdialenosť zastávky Vozovňa Petržalka a Bzovícka je minimálna. Prečo ich nespoja. Však na obratisko na Dolnozemskej, teda teraz už Vozovňa Petržalka nechodí nikto. Alebo ak chcú mať zastávku Vozovňa Petržalka tak nech ju dajú k Vozovni až pred bránu ako to je v Jurajovom dvore a 92 sa bude otáčať v areáli.
citelis