Reply on: Själavrak #80860:
V pôvodnom návrhu boli v noci pred voľným dňom (denne - teda nočne) to nejde, lebo každú chvíľu sú na nejakom úseku napäťové výluky - teda nočné a to by musela byť el. nahradená vtedy busom, a na rozdiel od t-busu, v prípade el. by bus musel na radiále stáť na iných zastávkach a zvlášť v prípade Rače by to bolo dosť rozdielne. No a keď by často bývali náhrady el. busom, tak vlky na radiále by už pomali nevedeli, kedy im ide el. a kedy bus, kam as postaviť, to by aj bolo podstatne viac oznamov na tú tému (vlky oznamy nečítajú) a prebehovať v noci z el. zast na busovú, keď nočák častokrát lieta 70 kmh (aj viac ☺ )...No ale v noci pred voľným dňom to bolo v návrhu, ale to bol ten priestor na redukciu, lebo podľa mňa by bol zázrak, keby sa schválil návrh nočákov v plnom znení, ako ho autori predložili. Tak sa schválil oproti pôvodnému zredukovaný, ale to vlky nevedia..
Btw. môžeš si aj Ty dakedy vypočuť, ako by vodiči elín nadávali že jadiť nočák, voziť tých ... atď. Aj keď možno by sa dobrovoľníci našli, ale zasa odbory ako by pindali.... ?
_ERIC
Re #80794 810zssk: ja sa tesim ze ich este vobec mozem videt, ked ich stiahnu z premavky, tak uz ich mozno ani neuvidime mam obavy ze ik280 alebo ik283 historicak nula bodov, v DPB sa na historicke vozidla skoro vobec nemysli, ked vidim napr stav SM11 alebo C744 je mi zle. A dufat ze bude historicak z B731/732 v normalnom stave je dost naivne tak isto ako u ik28x
Re #80795 810zssk: nehovorilo sa ze ostraha by mala byt aj na N70, ci novinarske kacice zasa na nieco zabudli alebo zahradnik nevie o com toci?
Re #80830 Ike: co je na slovak lines natere take pekne? sak tie vozy su celocervene a tot vse
Re #80831 Själavrak: to bude asi tym ze tie linky 68 a 95 obsluhuje petrzalka a ta nema CNG plnicku, cize nema ani ziadne CNG busy a tym padom na nich ani jazdit nemozu
Re #80834 Själavrak: zasa vozovna petrzalka, testovane busy sa myslim vypravuju z trnavky alebo juraka a tie tieto linky neobsluhuju