Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ja si myslim toto: Co sa tyka L209 z Ovsista cez Apollo,je to dobry napad ale tato L mi mohla premavat cez AS Mlynske Nivy a Racianske myto s konecnou Hlavna stanica.Nahradila by L210 z AS Nivy.Z Hl. stanice by mohla premavat L206 cez Kramare a zachadzala by priamo k svojej povodnej konecnej a nahradila by L209 (smer NOU).Prave premyslam nad zmenou trolejbusov.Vcas dam
Vediet ako to vyzera
Reply on: intony #80447:
Aky ma toto suvis s L32? 😃
Reply on: intony #80446:
209 a 210 som to oznacil preto lebo neviem ako budu ocislovane potom.. ak si narazal na to 🙂 a netusis kde to bolo napisane? Ja som nasiel len to co je na iMHD - to s L221 ?
Reply on: 810zssk #80445:
A s 32 by si co spravil?
Reply on: 810zssk #80442:
Myslim, ze to co si napisal bo aj niekde spominane. Okrem ineho, po linkach 209 a 210 uz vtedy nebude ani chyru, ani slychu ☺
Re #80443 hoppusmark: Soto.
Reply on: hoppusmark #80443:
K tomu Tescu by to mohlo ist... a zaviest linku (napr. 211 :D) po trase NOU - NUSCH - Kramare - Hlavna stanica.

Re #80444 hoppusmark: Hej, to ma tiez napadlo - zatrolejovat L68, zlucit s L209, potiahnut do Tesca, casom mozno do Lamaca 🙂 ale to je az privelke sci-fi.
Reply on: 810zssk #80442:
A bolo by dobre ak by L209 pokracovala v trase L68 pod trolejmi aj v Petrzalke, aby bola prakticky nahradena cela L68 trolejbusovou linkou...
Reply on: 810zssk #80442:
Ja by som namiesto NOU potiahol tie linky az na Patronku(pripadne Tesco Lamac), a na NOU a NUSCH by som namiesto 206 a 209 zaviedol len jednu linku, ktora by premavala len na Hlavnu stanicu..
Viem ze to este bude asi chvilku trvat, ale napadlo ma linkovanie trolejbusov do Petrzalky po otvoreni trate na Ovsiste:
L209: Ovsiste - Most Apollo - Prievozska (zastavky Kosicka a Novohradska) - Mileticova - Trnavske myto - Racianske myto - SAV - Kramare - NOU a spat.

L210: Ovsiste - Most Apollo - Mlynske nivy - Racianske myto - Hlavna stanica

Alternativne by linka 209 mohla ist z Mildy na Apollo tak ako L68 (ak by sa tak postavila trat)..

Aky je Vas nazor?
Reply on: vodic.MHD #80436:
Nocaky mi pripadaju tak ze sa zacina nieco robit... takze pevne verim ze trend bude pokracovat 🙂 Kadnar sa este negativne neprejavil, tak uvidime...
Reply on: Mike #80428:
Tiez by som bol rad keby si mi ich poslal, dakujem.

Re #80429 diky: "Dopravný podnik Bratislava, a. s. v spolupráci s imhd.sk !!!po spustení Pilotného projektu nočnej dopravy!!! zverejní dotazník..." Najprv citaj..

Re #80434 Peon: Tiez mi to pride ako blbost... ale v suvislosti s tym by mohli posunut prvu 91-ku o 4:25 z Noveho mostu, resp. druhu o 4:45 posunut tak aby bol pri Auparku, alebo niekde inde zabezpeceny prestup. Uz ked taka sprostost ide nech ma aspon nejaky vyznam.
Reply on: Peon #80437:
Ad odchod 0.00 - Keď ti ten odchod zavadzia, tak si ho nevšímaj. Alebo ti k nemu má DPB dať poznámku, že "spoj nie je určený pre Peona" aby si ho niekedy náhodou omylom nevyužil?
Reply on: Peon #80437:
No lepšiu.. Nechce sa mi skúmať celé mesto, ale napríklad z mesta do Vrakune chodia výjazdové trolejbusy od cca 4:00 každých desať minút. Takže taká Vrakuňa má tú dopravu vtedy ešte lepšiu než Petržalka. 😃
Reply on: d3k0 #80435:
Ad. N93, N95 - 04:30 h: Som si aj myslel, že to je kvôli Vozovni Petržalka, len som chcel poukázať (že aj keď to má svoje dôvody), že Petržalka má týmto teda asi lepšiu nočnú MHD ako iné MČ. ?

Prípadne, aby to nevyzeralo tak "okato", mohli o 04:30 h dať namiesto N93 prvú 93-ku a namiesto N95 zo Šafka prvú 95-ku, ale dobre, toto už nebudem ďalej rozpitvávať, to je drobnosť. ?

Asi vás nahnevám, ale ja si fakt myslím, že by bolo lepšie nemať 0:00 h rozjazd tých vybraných nočákov, aby to bolo prehľadnejšie... Neverím, že všetky spoje N99 by zároveň služili ako služobáky...

Ozaj, služobáky aj od 1.7. budú mať ešte číselné označenie 4xx ❓

Ad Vlčie hrdlo-sídlisko: No dobre teda, ale také Kopčany sú myslím od zastávky L99 "Kopčany-sídlisko" v podobnej dostupnosti ako VH sídlisko od Slovantu, tak aspoň s nimi by som to snáď porovnať mohol. ?

Aha, vážne, aj na Hodžku budú dispečéri? Tam zrejme (ak tomu správne chápem) nie každý využije prestup "na hrane", že ľudia budú na prípoj musieť cez cestu prechádzať. Tá trolejová spojka na Hlavnú stanicu sa aspoň už plánuje?

V takýchto dispečérskych záležitostiach ako prejazdy vozidiel vrámci liniek nemám prehľad.

Ad 57: Hehehe, no vážne, prečo ide najskôr na "Žabí majer" a potom k Stavivám? ?

Hm a nevyjde náhodou približne rovnako draho (alebo dokonca lacnejšie) tá obsluha oboch častí Žabáku vždy naraz?

Nie jak teraz, keď každý jednotlivý spoj sa vráti na Jurajov dvor. V prípade obsluhy oboch častí naraz (okrem možnosti aj "vnútrožabiemajerneho" spojenia) z Juráku vyjde a naň príde iba raz. Napr. poobede cez pracovné dni by stačil ten 24-minútový interval. ?
Vedenie DPMB nezaujímajú cestujúci ale plné vrecka riaditeľov v podniku ?
Reply on: Beus #80433:
Je naozaj Safko v noci take potrebne? Vacsina podnikov je aj tak blizsie k Nam. L. Stura, okrem toho neviem, ci by policajti schvalili trvalu zastavku tam, kde pises...

Peon: Ak by N93 a N95 nesli zo stanice 4:30, potom by sli po rovnakej trase ako sluzobny spoj bez beznych cestujucich, kedze nejako treba vodicov doviezt do vozovne... Skutocne sa niekedy divim, co vsetko je mozne kritizovat... DP da ludom nieco navyse a este aj to je zle... 😞

Ad. VH-sidlisko - snad nemyslis vazne, ze porovnavas pesiu dostupnost tej zastavky s tymi castami, ktore si uviedol (viem, Ahoj je specialny pripad, ten nekomentujem)

Ad. 15.7. - nema zmysel tu rozpitvavat, preco uz vtedy a nie teraz alebo v septembri. Su na to dost dobre a opodstatnene dovody...

Ad. pripoje - pri N91 je cas na prestup cca 10 minut obojsmerne, to je myslim viac nez dost a zrejme sa to upravi na menej; N56 sa nebojim; prestup na Hodzaku je najvacsim rizikom - uvidime az v praxi, ci to funguje tak, ako treba.

Ad. CP od septembra - neviem, ci mas prehlad o prejazdoch vozidiel v ramci liniek, ale kvoli novym nocnym spojom je to trosku komplikovanejsie, preto treba menit CP aj tych dennych liniek, z ktorych prejazduju. To ale neznamena, ze sa tam budu nejako menit odchody, skor ide o zmenu poradi a poctu vozidiel. Kazdopadne kedze sa budu k septembru doladovat nocaky, bolo by nezmyslom urobit grafikon platny od septembra uz teraz a potom ho robit v auguste nanovo 🙂 A vedlajsi efekt neexistencie CP pre sk. rok je aj vacsia prehladnost cez prazdniny 🙂

Ad. ZV: budu 2 ks

Ad. cakanie: max 3 minuty na Hlavnej stanici

Ad. 30-minutovy interval: DPB trpi akutnym nedostatkom vodicov, hrozi planovana nevyprava na niektorych dennych linkach, takze tolko k drzaniu dvojnasobneho poctu vodicov pocas celej noci... 🙂

Ad. N99: je to sluzobak, ktory berie ludi... ale moze aj nebrat, nebude zverejneny a uz to nikoho trapit nebude, preco nechodi do centra, ze jo... 🙂

Ad. 57: pre DPB urcite nebude efektivnejsie riesenie, ktore bude drahsie a dvojita zachadzka drahsia je. Pre cestujucich by to ale lepsie bolo, pripadne by sa dalo usetrit na nakladoch, ak by sa tam poslal Mercedes cez vikendy... Na druhej strane uz boli aj take staznosti na spoje, ktore robia obe zachadzky, ze preco ide najskor tam a nie hentam... Ludia su kadejaki...

Ad. 77: o ruseni zachadzky k vodostavu neviem

Ad. dotaznik - asi by bolo nezmyslom davat dotaznik o novych nocakoch skor ako je sanca sa novymi nocakmi povozit - cize bude zverejneny po prvych par dnoch prevadzky 🙂
Reply on: intony #80371:
To je myslím, že aj dosť vtipný príklad, keď na Alexyho majú oba príchod 23:49 h. ?

Hm a prečo N93 a N95 majú rozjazd z Hlavnej stanice aj 04:30 h? Prečo je Petržalka oproti iným MČ takto privilegovaná? Veď vtedy už začínajú premávku denné spoje aj do Petržalky... Alebo teda nech aj ostatné N-ky majú rozjazd zo stanice aj 04:30 h...
Reply on: Peon #80432:
"Prečo N95 nemôže na Šafku stáť aj v smere do Petržalky? Nedá sa tam z nábrežia odbočiť?"
Dá, za cenu porušenia predpisov, keď sa autobus "zahrá" na električku, a z električkového pásu odbočí na električkový signál. Ak by sa ale chcel dostať na zastávku, tak by musel po odbočení ešte chvíľu ísť rovno po protismere, a kadejako totálne nepredpisovo. A ak by mal mať oficiálne takú trasu, musel by to schváliť dopravný inšpektorát, a takúto habaďúru zjavne neschválil, a ani sa nedivím.

Ja osobne by som to (aspoň provizórne) vyriešil umiestnením označníka za križovatku smerom na Starý most (pred ňu nie, lebo by musela (kvôli normám) byť príliš ďaleko od križovatky), kde by zastavovala len N95 🙂 Obslúžiť Šafko v smere do Petržalky totiž považujem za dosť vhodné a potrebné 🙂
Sorry za toľko príspevkov za dnes, ale už minule ma zaujala takáto "diera": Cez víkendy spoj L77 ide z Povodia Dunaja 16:19 h a ďalší (zároveň posledný) až 19:27 h! Vzhľadom napr. na tamojších záhradkárov či prípadných návštevníkov "pontónových bufetov" bez auta a bez bicykla to považujem za nepostačujúce, keď si vezmem, že napr. k SOŠ chodí bus aj cez víkend každú hodinu.

A ako je možné, že po 20 h nie je obsluhovaná zastávka "Vlčie hrdlo-sídlisko" (viem, že k Spalovni a Micherovmu majeru vtedy už zrejme naozaj nie je treba), keď do takých lokalít ako Lieskovec, Kopčany, Ahoj, SOŠ, Lesopark, Žabí majer chodí bus aj po (alebo tesne pred) 22 h...

Prečo N95 nemôže na Šafku stáť aj v smere do Petržalky? Nedá sa tam z nábrežia odbočiť?
Už dávnejšie sa tu písalo o tom, že L57 by mala (zrejme hlavne kvôli jednoduchosti, ale snáď aj efektívnosti) obslúžiť pri každom spoji celý Žabý majer a nie po kúskoch ako teraz (keď to robia len spoje označené písmenom "s"). Pozerám, že aj v CP od 1.7. je to po starom...

A ktosi tu raz spomínal, že na L77 sa zruší zachádzka k Vodostavu. Bola to fáma či sa od toho upustilo?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.