Sedel si už niekedy na tých drevených sedačkách v TamBuse? Myslím, že väčšina ľudí ich neznáša.. A plastových sedadiel si užijem dosť vo Viedni a nie sú o nič lepšie ako drevené v Tambuse.. takže preto som nadšený tou koženkou..
Teoreticky by taký poťah mohli mať aj dnešné látkové sedačky, pri prečalúnení by sa proste prešlo na koženku, tu by som problém od typu sedačky nevidel. ? Ale rovnako ako Valec som skôr za plastové. Mňa skôr milo prekvapili tie veľké vetracie okná, že zrazu to ide. Teraz bude mojou najväčšou výhradou Citelisov ich relatívne vysoká spotreba.
Prečo práve koženkové? Však tá po čase popraská a bude ich treba meniť. Keď už, tak drevené z TAM BUSu alebo aby sme boli moderní, tak plastové z Citara:
Hurá, hurá, konečne to vymysleli! Toto je nový Citelis pre Prahu.. Všimnite si tie koženkové sedačky. Je to miliónkrát lepšie, ako látkové poťahy, ktoré sa rýchlo zašpinia a prakticky sa ani nedajú poriadne udržiavať... Presne takto som si predstavoval, že by mali vyzerať sedačky..
Navrhujem v BA vymeniť všetky látkové poťahy za tieto koženkové ?
Re AAA #80223: no neviem, či by to niekto kontroloval. Kľúčová otázka je - načo? Ak by bolo v oficiálnom názve zastávky aj logo, tak by som bol zvedavý ako by sa s tým narábalo v informačných systémoch / vyhľadávačoch.
Keď to vidím, vadí mi grafická nejednoznačnosť označenia regionálnych spojov. Na vozidle číslo na oranžovom podklade a na označníku sa zas používa kombinácia červenej a bielej.
Re #80212 + Re #80221 zakaznik: Zákon, presp. vyhláška hovoria o tom, že na tabuli má byť názov konečnej zastávky, no nehovoria, že súčasťou názvu nesmie byť logo. Teda ak by bolo v oficiálnom názve zastávky logo, mohlo by podľa mňa byť aj na BUSE. A nedalo by sa to ošteriť aj tak, žeby sa zastávka premenovala na Jána Jonáša a logo by sa považovalo za doplňujúcu informáciu, ako napr. logo lietadla na tabuli L 61, alebo vozovňa pri dojazde.
A ešte k tomu, myslíš, žeby to vôbec niekto niekedy kontroloval a sankcionoval?
810zssk