Este davam do pozornosti na trase linky 95 takuto zvlasnost oproti doterajsej 507:
V oblasti Ovsišťa bude linka na zachádzkovej trase zastavovať na každej zastávke iba raz: v smere do Vozovne Petržalka za zastaví na zastávkach Šustekova, Bulíkova, Ovsištské nám. a Ovsište (nástupište) a ďalej pôjde bez zastavenia na zastávku Lachova; v smere na Hlavnú stanicu pôjde za zastávkou Lachova bez zastavenia do Ovsišťa, kde obslúži zastávky Ovsište (nástupište), Ovsištské nám., Bulíkova a Šustekova.
Dovod je jednoduchy - ak by stala 2x na kazdej zastavke alebo sla cez Dolnozemsku, uz by nestihla urobit kolo za 1 hodinu.
napriklad ja by som si netrufal v Petrzalke urcit, ktorym smerom autobus ide, v noci uz duplom nie (CP na danej zastavke moze byt strhnuty, moze tam byt tma...)
Keby tam boli len vybrane zastavky, pre zmenu by bol kritika "preco bola vybrana prave ta a nie henta?". Na orientaciu sluzi jednak zoznam tras, kde su MC a zaroven aj nazvy MC resp. mestskych stvrti v ramci schemy. Iste, je to na prvy pohlad trochu neprehladne, ale myslim, ze vacsina sa za chvilu zorientuje...
Mestska cast Bratislava III neexistuje. Existuje okres Bratislava III, pripadne mestske casti Nove Mesto, Raca a Vajnory. Kramare patria pod Nove Mesto.
1)uznavam,ze mesiaciky su v celkovom meritku zanedbatelne 2) nezda sa vam schema so zastavkami trosiicku neprehladna? /vyznam sa v sieti mhd a mal som trochu problem sa hned zorientovat-zda sa mi ze je tam priliz vela informacii na malej ploche-to ako postreh bezneho uzivatela / ? 3) ma dopravny podnik vypracovany nejaky dizajn-manual?
Mno a napokon, ved este par mesiacov dozadu cela zmena nocakov ci nebodaj zdvojnasobenie odchodov tiez zneli rozpravkovo, nie?
Co sa zahnutia Dunaja tyka, ak to niekto prekresli do realnejsieho tvaru a podari sa mu tam zaroven napasovat vsetko, co tam je, nie je problem. Aj tak si myslim, ze vzhladom na to vsetko, co bolo treba do tej schemy nakreslit, je to este velmi dobre oproti tomu ako to mohlo vyzerat...
Je to vec vkusu - nocaky beriem ako odlisny typ produktu DPB, napokon mnoho firiem pre rozne produkty pouziva rozny dizajn. Takto maju nocaky jednotny dizajn, ktory rozhodne nechce byt strohy, ale putavy, aby nocaky pritiahli novych cestujucich. Mozme sa tesit aj na navrat zltych CP nocakov - taktiez s mesiacikom BTW, podobna prax v oznacovani nocakov je aj v inych mestach.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
d3k0
V oblasti Ovsišťa bude linka na zachádzkovej trase zastavovať na každej zastávke iba raz: v smere do Vozovne Petržalka za zastaví na zastávkach Šustekova, Bulíkova, Ovsištské nám. a Ovsište (nástupište) a ďalej pôjde bez zastavenia na zastávku Lachova; v smere na Hlavnú stanicu pôjde za zastávkou Lachova bez zastavenia do Ovsišťa, kde obslúži zastávky Ovsište (nástupište), Ovsištské nám., Bulíkova a Šustekova.
Dovod je jednoduchy - ak by stala 2x na kazdej zastavke alebo sla cez Dolnozemsku, uz by nestihla urobit kolo za 1 hodinu.