no veď hej, netvrdím že nie... niet nad peknú medzimestskú električku ako napr. Graakalbannen v Bergene. ? Akurát že z tej fotky vyplývajú dve veci:
1. trať v dezolátnom stave, dosť prudký sklon trate, zákruta
2. vozy v dezolátnom stave, údržba minimálne rovnako kvalitná ako u nás... no, veru necítil by som sa tam veľmi bezpečne v tej električke smerom dole kopcom ?
preco zlozite DPB predsa ma kolko mimobratislavcanov ma elektricenku ci aspon vybavene pravo na zlavu...
Ak uz nieco take spravit tak tym sposobom ze cena jednorazoveho listku by bola rovnaka a cena predplatnych by sa menila. Bratislavcan s trvalym pobytom na uzemi mesta by mal zlavu ja neviem 15% a v predajnach DPB by boli hned aj formulare na prihlasenie sa na trvaly pobyt na. (aj ked neviem aky zlozity je ten proces, viem ze v cechach sa to nedavno zjednodusovalo a staci vyplnit tlacivo - nemusis mat ani kde byvat vtom meste)
Ale ci by to bol spravny krok?! Neviem. Asi by sa bolo treba poobzerat inde ci to niekde a ak ano, tak ako funguje.
Re #78987 justin: ? ? ? sorry ale ty si fakt hlupa hus
Re #78989 S499.1023: Ked uz by sme chceli, tak na pociatku by sa dalo dohodnut s BSK na prispievani na MHD a tym by si tie haraburdy obmedzil. Diferencovane prispievanie by bolo az od trnavskeho kraja dalej. Ale vravim, to len keby sme chceli a je otazne ci by sme mali chciet!!!
Veď to je práve ono, že cena bude vyššia. Základnou myšlienkou integrácie je jednotná tarifa a jeden prepravný doklad. Nech je dopravcov na nočných linkách aj dvadsať, to je fuk. Ale ak má u každého byť iná tarifa a iné lístky, tak nemožno o nijakej integrácii hovoriť.
SKODA-Sanos
http://www.sor.cz/produkty/mestske-autobusy/sor-nb-18-city.html
Vcelku rad by som ho videl v bratislavskych uliciach ?