Čiastočne sa to dá vyriešiť tým, že sa zvýši počet spojov a teda nebudú také narvané a nebudú páchnuci ľudia natlačení na tebe..
Ďalší problém sú bezďáci. Tých by mali z autobusov vyhadzovať. Proste ak by vodič zistil, že má v aute bezďáka, zavolal by dispečing, a prišli by ho na Ďalšiu zastávku vyhodiť. Aby mali aj nejaký dôvod, mohol by byť s nimi aj revízor, aby skontroloval, či má dotyčný bezďák lístok.
Tak ostredky - rusovce pri nedelnych intervaloch za 40 minut.To povazujem za velmo dobre. Neviem sice ci by sa to autom pri dodrziavani predpisov nedalo aj rychlejsie ako za 30, v kazdom pripade to pivo s kamaratmi je dolezitejsie ako jazda autom. Aspon premna.
Re #78934 justin: Neviem ci mas vsade v aute na sklach tmave folie, ale ked nastupujes do auta je vnom ovela teplejsie ako v autobuse. Teda pokial nenastupujes na konecnej. A ked mas trochu rozumu, tak sa postavis pod otvoreny stresny vetrak a nema problema. (a da sa to vzdy, sam to tak robim, pokial mi nedojde hrca Karosa)
Samozrejme problem su ludia, ktory sa nevedia rano a vecer osprchovat. (s jednym som dnes rano takym isiel v buse- obleceny v obleku a smrdel ako pes. Teraz ma mrzi ze som mu nespravil hanbu na cely bus, mozno nabuduce by sa okupal)
A v aute aj ak mas klimu, tak ked nasadnes do rozpaleneho auta ta ti ho nevychaldi hned. najprv sa dobre spotis a potom na teba fuka ten studeny vzduch, taky dobry na nachladnutie.
Ja osobne aj pocas dlhsich jazd mam radsej otvorene okno ako klimu.
ale iste,ved aj ja,pokial sa mi podarí zarobiť si na auto, budem využívať aj MHD,ale v menšej miere,lebo mam radšej auto ako MHD.Auto má tiež svoje nevýhody-napr. drahý beznin,povinne poistenia, atd. a MHd má velkú výhodu - č uplne vela ušetrím,lebo sa vlastne vozím zadarmo, ale 1 velkú nevýhodu-človek musí furt vyskakovať ako zajac z autobusu pred revízormi ?
Naozaj si myslíš, že každý kto by mal možnosť využiť aj auto, by už nikdy nevyužil MHD? ogre Sú ľudia, pre ktorých je šoférovanie stresujúce. Radšej si sadnú do električky a rehocú sa vodičom aút do xichtov, keď ich predbieha.
Naozaj si myslíš, že každý kto by mal možnosť využiť aj auto, by už nikdy nevyužil MHD? ? Sú ľudia, pre ktorých je šoférovanie stresujúce, radšej si sadne do električky a rehoce sa vodičom aút do xichty, keď ich predbieha.
No osobne si neviem predstaviť nastupovanie len predními dverami napr na takej 506 resp ak sa uvažuje o N95 to by som bol asi naozaj skôr doma pešo a ako som u písal pri vyššiej cene za MHD pri 2-3 osobach sa viac oplatí taxík
Lenže ako sám píšeš, išiel si v nedeľu. A to je dosť podstatný rozdiel. Nie sú žiadne zápchy, autobusy nie sú preplnené, a hlavne nie sú v uliciach všetky najhoršie a najstaršie autobusy, keďže je menšia výprava.
Hlavným a opodstatneným argumentom rušenia trolejbusových tratí (vo vyspelých krajinách) je nízka kapacita, ktorá je vlastne rovnaká ako u autobusov. A práve kvôli tomu je uprednostňovaná električka.
KLF, ivanbuto: Keď si chcete pozrieť, tu je zoznam trolejbusových prevádzok sveta z roku 2003 aj s dátumami, nedá sa povedať, že by sa vyslovene rušili, aj keď je dosť miest, ktoré v 90. rokoch trolejbusy zastavili: http://spvd.cz/?p=svet/seznam_tbus/seznam_tbus.html&m=menu_svet.html
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ámos
dobre si ho setrel ?