Hovorila, že sa tam niekde až skoro pri Rusovciach musí napojiť z 99-ky na 93-ku. Ale prečo nechodí 98+93, to som sa nedozvedel a tiež neviem, čo je na tej stanici také zaujímavé pre dôchodcov, že tam (asi) cestujú každý deň. Ja bývam pri Technopole, kde mi istého času končilo aj 6 liniek, ale s novým linkovým vedením som spokojný. A keď budem mať aj tú 83-ku, budem viac než spokojný. Akurát neviem, kde a ako tu chcú vybudovať obratisko, keďže kruhový objazd nehrozí.
No ja som mal minule nejaké neuveriteľné šťastie v poobedňajšej špičke, keď som cestoval v 92-ke. Na Slávičom chytil zelenú, Mlynská dolina bola nezvyčajne prázdna a zelenú chytil aj na Patrónke, takže len preletel Mlynskou dolinou a na Patrónku prišiel +2. To som už dlho nezažil...
Ak si pamätáš, kde sedel moderátor z TA3 tak hneď vedľa neho ? posledna rada vpravo. Inak uznávam, že mi to skôr ako diskusiu pripomínalo platený a vopred organizovaný zájazd domova dôchodcov v Ovsišti ? ktorý o doprave mali minimálne potuchy ale sťažovali ako 3 krat prestupujú ako chodia na stanicu z DD, ako sa neustále menia čísla liniek, ale asi najväčší problém bol pre nich jedno prestúpenie, lebo potom si už nesadne, keďže z Ovsišta majú ešte linky prádzne.
čo takto kúpiť licenciu a obnoviť výroku TAM BUS Slovakia? Samozrejme licenciu na nejaký novší typ - nízkopodlažný kĺbak by sa hodil... Pri vlastnej výrobe by bola nižšia cena vozidla a tým pádom by bolo viac vozov. Otázna by však bola kvalita, keby sa toho ujali naši dielenskí majstri sveta ?
Ked sme pri revízoroch dopočul som sa zaujímavú hypotézu ktora je naozaj lako zneužitelna:
1.Chytí ma revizor dam mu OP zapíše si všetko čo potrebuje , zaplatím vybavené
2. ale čo ak revizor použije moje údaje napr cca o 3 mesiace neskôr a vymyslí si že ma chytil opäť - ako dokážem že ma skutočne nechytil ? nedá sa to, čiže je to lahko zneužitelne !!!
Mego
to radšej kupiť klbove autobusy