Prekvapilo ma, že ich včera hneď od rozhodnutia s okamžitou platnosťou stiahli - normálne poobede... To nemohli počkať do konca premávky, resp. do dnes, keďže zajtra začína nový kalendárny mesiac? ? Možno by viac vrakos stihli dovtedy sprevádzkovať. ?
Či bola tu obava, že by si do DPB bulvárne média ešte viac "zadrapli"? Ja si aj tak myslím, že to odstavenie je iba preventívne rozhodnutie...
A tiež nechápem, prečo v deň začatia prevádzky Solarisov (jún 2006) nevyšli na svoje trasy hneď od začiatku rannej premávky... Ani "duobusy" tuším tak nezačali...
Nemal by v takom prípade náhodou dispečing menej zbytočnej práce, resp. neušetrili by sa tým aj nejaké neproduktívne vzkm a rošády s vodičmi počas špičky?
Papaláši podľa mňa mohli slávnostne prestrihnúť pásku aj keď by sa už premávalo. Po príklad netreba ísť ďaleko do minulosti - nová Vozovňa Petržalka... ?
Skôr by som bol za presmerovanie L84 cez Einsteinovu. Potom by mala 84 zastávku spolu s 95 v smere do mesta, takže by bol možný prestup z Ovsišťa z 84 na 95 na HRANE? takže by nikto nemusel prechádzať cez "nebezpečnú"(teda podľa niektorých) križovatku Farského.
Okrem toho by bola skrátená trasa 84, čím by sa opäť zlepšilo a zrýchlilo spojenie Ovsišťa s centrom mesta!
Presne tak, cestovanie sa vôbec nezmenilo, akurát tu je dobrý chaos, keď vypadne viac ako jedna 25Tr. Nehovoriac o blbých intervaloch v špičke, sedle aj cez víkend, L133 ani nemožno nazvať linkou, 33/6 je vypravená asi 2 krát za mesiac, keď sa chcem dostať inde ako na Kramáre a na Hl. st., musím prestupovať v našom úžasnom prestupnom uzle...
tvoje sebecke prispevky ohladom DD a nekupenych duobusov ma uz zacinaju neskutocne iritovat, su ovela vacsie sidliska ako DD, ktore tiez trpia zlou dopravou a nikto sa tu sustavne nestazuje ze tam nedostane duobusy, podla mna by 32 mali zrusit a potom by si si zacal vazit to ze tam vobec nejaka 32 bola ☠
Aha, takže 78 bude mať od Farského zhodnú trasu buď s 99 alebo s 84. Pričom teraz sa na obidve linky v smere do Ovsišťa dá prestúpiť na hrane.. Hmm.... To je na čo dobré?
Podľa pána Cíleka už v lete čoskoro uvidíme skúšobnú prevádzku. Zatiaľ je to iba v štádiu plánovania a sami nevedia, či to bude mestská polícia alebo si najmú súkromnú SBS ?. Myslím, že je zbytočné špekulovať ako povedali nechajme sa prekvapiť.
Trochu som meškal ale bol som tam ?. Čo si ja ešte pamätám tak pán Cílek vidí okrem možnosti predĺženia linky až k Cintorínu práve využitie nových nízkopodlážných BN 9,5 na túto linku.
A pouvažujú nad L78 aby končila v Ovsišti.
Tiež vravel, že novou vozovňou sa ročne ušetrí 10 mil Sk. Ale len 2 mil. Sk pôjdu na zlepšenie dopravnej obslužnosti Petržalky. Zvyšných 8 sa rozdelí medzi iné mestské časti. Ako to odôvodnil, tá vozovňa niečo stála a platilo ju celé mesto. Toto bola snáď jeho jediná chyba ktorej sa dopustil. Lebo mesto tá vozovňa de facto nestála ani korunu.
A tie 2 mil. Sk sa využijú na predĺženie pravdepodobne L83 k Technopolu avšak tam sa musí vybudovať nové obratisko, keďže kruhový objazd tam nebude.
A tiež sa uvažuje nad zmenou v nočných linkách a nad strážnou službou.
Nie je to dobre... Práveže z Petržalke alebo inde máš dam príklad 5 liniek a plno autobusov... NA DD 2 linky + jedna co ide len rano... A ak viem tak teto peniaze boli vyhradene na duobusy.. A ak viem tak uz od 89 roku minuleho storocia je v plane vybudovat /splnene/ a kupit trolejbus /polovica hotova/ pre to aby sa tam ludia naraz zmestili... Vidiet ze nebyvas na DD. Skús v poobedných hodinách nastúpiť na Molecke tak aby si nemusel čakať keDˇsi priiel presne pred príchodom busu... A vidiet ako tyto poslanci plnia predvolebne sluby ze dokupia 6 trolejbusov 25Tr... Rad by som pocul nejaké stanovisko od DPB preo taká zmena... o dna na den ked predtým tie peniaze boli určené pre 25Tr...
A ináč bolo by oveľa lepšie, keby sa tých 500 miliónov použilo na nákup 50 kíbových autobusov! Veď na linku 32 sú duobusy aj tak netreba, a električkovej trakcii nákup dvoch električiek za 200 mil. aj tak nepomôže ! A okrem toho je autobusová trakcia v najhor šom stave. Tak načo odkladať tých 500 miliónov keď problém treba riešiť teraz.. Potom bude dosť času na zháňanie zvyšných peňazí.
na predpokladám, že budú dodané do 3-tej, krasňan, pretože, už tam majú 33 týchto vozidiel, a budú sa nahrádzať naftové karosy
a SOR 9,5m nebude nízkopodlažný, ale polonízkopodlažný, ako tie, čo jazdia teraz. Podla mňa to nie je žiadny problém, že tie vozidlá nebudú NP, a nechápem, prečo vela ludí požaduje NP, lebo ak má niekto problém vyšplhať sa po tých schodoch, tak nech nenastupuje zadnými dverami ?
TeBeCe
http://www.sor.cz/produkty/mestske-autobusy/sor-bn-9-5.html