mal by som taku otazocku for d3k0 a ostatnych co maju na starosti imhd.sk: nebolo by mozne doplnit sekcie testovane autobusy a testovane trolejbusy pod menu Vozidla? napr trolejbusy sa u nas okrem Ikarus 415T testovali aj Skoda 24Tr a Skoda 24Tr Irisbus a autobusy len co ma napadlo karosa citybus 12M a 18M, renault Agora, mercedes-benz Citaro 530L, Iveco Daily S2000, MAN 26, SOR NB12 ci BN12 niesom si isty, Novoplan C12, Tedom Kronos 123G a teraz aj Citelis 18M CNG a myslim ze ich bolo aj viac. a este by mohla pribudnut aj sekcia testovane elektricky - Skoda 06T. Dufam ze niesom moc doterny ? s textami a tak by som vedel pomoct
No píšu o tom už pomaly všetky noviny, že ústami Záhradníka DP nevylučuje vrátenie všetkých vozov Poliakom ? A p. Pacherovej by som aj veril, tá si nezvykne až tak vymýšľať.
P. S. Podľa mňa si ten solaris niekto zámerne načasoval keď už tu bude ako tak zabehané nové vedenie, aby to bolo na nich iba také bububu, v sobotu ráno, keď je tam 5 a pol vä. A ak sa nepoučia, stane sa aj horšie. Podľa mňa by mali začať hľadať v radoch vodičov miestneho Usámu bin L. ? ?
Tak to už neviem, kadiaľ kedysi cesta viedla. Čo mám doma mapu Petržalky z 1984 tak, tam za týmto mostom bola ešte jedna cesta, a tiež tam bol most. Ale ten tam už dnes nie je skrz vodné dielo. Vedel som iba identifikovať, kde sa ten most nachádza, ktorý fotil d3k0. Poobede to tam omrknem, pofotim a poslem maila, kedze je to offtopic ?
Mňa iba prekvapila tá lampa pri EU.
Tak ale po tom moste (mimochodom nemám pocit, že by bol až tak vysoký) sa zas snáď nebola vedená jediná cesta do Rusoviec. Dokonca v mapách, čo mám doma, nikdy neviedla cesta do Rusoviec po moste ponad Chorvátske rameno. Ale tam mi môže zasa nejaká krátka etapa chýbať.
Ak pôjdeš popri Chorvátskom ramene, tak za Nemocnicou Antolská smerom na Čističku odpadových vôd. Ak sa nemýlim tak je to ten most, po ktorom sa chodí do Štrkopiesovne a kedysi dávno tam zachádzala aj linka 93.
Sor už vysokopodlažní městské autobusy nevyrábí! Vozy BN9.5, BN10.5, BN12, NB12 a NB18 jsou všechny nízkopodlažní. Výroba vozů B7.5, B9.5 a B10.5 byla zastavena.
Do podmienok tendra sa da dat podmeinka, ze by vozidla museli byt dodane do konca roku resp. ich polovica a zvysok do 3-5 tyzdnov. Urcite by sa nasiel vyrobca, co by to dokazal. Ved by slo LEN o 22 ks.
Dlhší článok venovaný požiarom autobusov bratislavskej MHD (konečne si niekto všimol, že v minulosti nám vyhoreli aj Karosy CNG) je aj v pravde. Avšak na internete až od 9:30.
Nehnevaj sa na mna, ale Ty si to predstavujes ako Hurvinek valku. Tento rok sa bude kupovat cca 10 9,5-metroych naftovych vysokopodlaznych SORov, pretoze za pol roka by sa nestihol vypisat aj ukoncit tender a dodat nove vozy. A SORky su ako jedine autobusy uz vysutazene, takze si predstavitelia vedenia povedali (a myslim, ze celkom rozumne), ze je lepsie kupit desat SORov ako nic. Podotykam, ze tie peniaze sa nedaju presunut na buduci rok.
Majo